De vrouwenslaapkamer, omdat de airco stuk is en ze zich allemaal dood zweten 's nachts daar.quote:Op zondag 11 september 2005 16:12 schreef MissX het volgende:
Linda zeurt over iets dat een uur in de wind stinkt, uhh misschien zichzelf
de laatste paar delen had ik het vervolg al klaar staan.. dit keer even niet... loopt het meteen in het honderd....quote:Op zondag 11 september 2005 16:19 schreef Blue Thunder het volgende:
hehe duurde lang
Iedereen wachtte weer op elkaar waarschijnlijk
Terwijl in deeltje 3 is afgesproken dat degene die de laatste sluit ook weer de nieuwe opentquote:Op zondag 11 september 2005 16:19 schreef Blue Thunder het volgende:
hehe duurde lang
Iedereen wachtte weer op elkaar waarschijnlijk
Mij niet gezien hoor, ik heb nog steeds topicopeningsangstquote:Op zondag 11 september 2005 16:18 schreef teamlead het volgende:
zeg.. ik moet zo nog weg.. dus de volgende topics moeten toch echt door iemand anders gemaakt worden hoor
Ik hoop dat er een opdracht komt waarbij alles op haar schouders rustquote:Op zondag 11 september 2005 16:19 schreef wickie het volgende:
Ik hoop dat er een weekopdracht komt waarbij tanja actief mee moet doen, dan zal ze wel moeten want anders valt ze de groep af, en zoals we weten heeft ze daar een hekel aan (lieske met haar 5000 euro).
zorg dat je voor donderdagavond 21.00 uur bevalt van een jongetjequote:Op zondag 11 september 2005 16:21 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een opdracht komt waarbij alles op haar schouders rusten het vervolgens niet red
Dat is wel heeeeeeeeeeel lang geleden hoor Niemand die zich dat herinnertquote:Op zondag 11 september 2005 16:20 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Terwijl in deeltje 3 is afgesproken dat degene die de laatste sluit ook weer de nieuwe opent
Oh.....quote:Op zondag 11 september 2005 16:20 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Terwijl in deeltje 3 is afgesproken dat degene die de laatste sluit ook weer de nieuwe opent
ah.. vandaar dat de post-snelheid van mensen afneemt naarmate het topic voller wordtquote:Op zondag 11 september 2005 16:20 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Niet alleen haar, iedereen laten doen, lachenquote:Op zondag 11 september 2005 16:22 schreef markna het volgende:
laat haar al haar baby kleding haken en punniken
Menno: "Dat zou voor mij ook een reden zijn om snel te trouwen"quote:Op zondag 11 september 2005 16:23 schreef schatje het volgende:
Menno's broertje en zijn vriendinnetje hebben besloten om pas seks te hebben na het huwelijk. Leuk.
Deel 3?? Als je ff met je ogen knippert zijn we al 8 delen verderquote:Op zondag 11 september 2005 16:20 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Zorg dat je baby geboren word in Groningen ...quote:Op zondag 11 september 2005 16:21 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een opdracht komt waarbij alles op haar schouders rusten het vervolgens niet red
quote:Op zondag 11 september 2005 16:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
zorg dat je voor donderdagavond 21.00 uur bevalt van een jongetje
Nooit gedaanquote:Op zondag 11 september 2005 16:24 schreef vw_caddy het volgende:
Bij deze dus: degene die de laatste sluit opent ook de nieuwe. Scheelt het lange wachten op een nieuweOf juist niet natuurlijk
deverwekervanhetkindjeofmoetenwehemnutochweervadervanhetkindjeoftochmaargewoonddeverwerkkervanhetkindje zal wel op bezoek komen bij de zeug...quote:Op zondag 11 september 2005 16:23 schreef Anitra het volgende:
ze kwam van de wc af, pakte iets uit de stapel was en ging richting woonkamer. Erg vreemd want Rob mag er duidelijk niet over praten van BB.
Zal ze weg gaan of krijgt ze stiekem bezoek?
Stel, dat een snodaard het flikt als laatste te posten en vervolgens weggaat en geen nieuw topic opent. WAT DANquote:Op zondag 11 september 2005 16:24 schreef vw_caddy het volgende:
Bij deze dus: degene die de laatste sluit opent ook de nieuwe. Scheelt het lange wachten op een nieuweOf juist niet natuurlijk
Inderdaad als we dat nou echt doen dan is het gewoon duidelijkquote:Op zondag 11 september 2005 16:24 schreef vw_caddy het volgende:
Is ctrl-a + ctrl-c + ctrl-v nou zou moeilijk danquote:Op zondag 11 september 2005 16:26 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Nooit gedaanals dat maar goed komt
![]()
Dan zitten we met z'n allen de F5 knop te slijten...quote:Op zondag 11 september 2005 16:27 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Stel, dat een snodaard het flikt als laatste te posten en vervolgens weggaat en geen nieuw topic opent. WAT DAN![]()
Dan stuur ik Yvonne op hm afquote:Op zondag 11 september 2005 16:27 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Stel, dat een snodaard het flikt als laatste te posten en vervolgens weggaat en geen nieuw topic opent. WAT DAN![]()
Ja als je het zo zegt is het wel weer makkelijkquote:Op zondag 11 september 2005 16:27 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Is ctrl-a + ctrl-c + ctrl-v nou zou moeilijk dan![]()
En dat terwijl er geen zak gebeurt.quote:Op zondag 11 september 2005 16:27 schreef mazaru het volgende:
Jemig zeg, ik ga ff stofzuigen en we zijn gewoon weer twee topics verder
Heb je zo'n groot huis?quote:Op zondag 11 september 2005 16:27 schreef mazaru het volgende:
Jemig zeg, ik ga ff stofzuigen en we zijn gewoon weer twee topics verder
Ja volgens mij wel het viel me gisteravond al op.quote:Op zondag 11 september 2005 16:26 schreef Zapje het volgende:
heeft Menno nou een zuigzoen in z'n nek zitten............ ?
Dat hebben we in BB1 al gehadquote:Op zondag 11 september 2005 16:29 schreef Dr_Greene het volgende:
Wat zou de nieuwe weekopdracht zijn...
...alle postcodes van Nederland uit je hoofd leren????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |