Hoe was Wedding Crashers? ik wil hem ook zien, mag Owen Wilsen en Vince Vaughn wel(helemaal met ben stiller erbijquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:22 schreef PsygoN het volgende:
In de vakantie 3 keer savonds naar bios geweest:
- Stealth
- Wedding Crashers
- Fantastic Four
ook gezien ; ik vond het een grauwe film , die me nauwelijks kon boeien....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:00 schreef dolle_hond het volgende:[
the man without a past
lekker rustige film over een man die in elkaar is geslagen en zijn geheugen kwijt is. langzaam maar zeker bouwt hij weer een eigen identiteit op, zonder dat hij zijn oude leven kan vinden. alleen denken velen dat hij toneelspeelt.
film met een lekker ritme, tamelijk rustig, waardoor de persoonlijkheden goed naar boven komen.
Hare, ben het wel met je eens eigenlijk. Op 't moment dat je je niet meer afvraagt of de film nou serieus of grappig is bedoeld is het best een leuke film, vooral het laatste half uur. De muziek vond ik wel erg goed. Superherkenbaar stukje muziek. En Clint is gewoon cool. Je moet 't toch maar kunnen, zo lang een sigaar stijf tussen je kaken houden.quote:Il Buono, il brutto, il cattivo
Een film zo bekend dat ik vast niet de Engelse titel hoef te geven. Toch vind ik hem, ook na de tweede keer kijken, wat tegenvallen. Ik zie er niet de grootsheid in die anderen er wel in zien. Het verhaal is daarvoor gewoon te simpel en makkelijk. Ook Sergio's Leone's touch vind ik hier nog niet geheel werken. Net als de soundtrack van Morricone die duidelijk nog niet z'n hoogste niveau heeft gehaald. Stop daar ook nog eens de meest emotieloze acteurs bij die je kan bedenken (voor Eastwood zelf, die maar op 1 manier kan kijken de gehele film) en je hebt een film die leuk is om te kijken, maar that's it.
Barbarenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hare, ben het wel met je eens eigenlijk. Op 't moment dat je je niet meer afvraagt of de film nou serieus of grappig is bedoeld is het best een leuke film, vooral het laatste half uur. De muziek vond ik wel erg goed. Superherkenbaar stukje muziek. En Clint is gewoon cool. Je moet 't toch maar kunnen, zo lang een sigaar stijf tussen je kaken houden.
Vond 't anders behoorlijk positief, hoor.quote:
Hoe was de Wedding Crashers? Ik heb kaartjes gewonnen en ga er morgen heenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:22 schreef PsygoN het volgende:
In de vakantie 3 keer savonds naar bios geweest:
- Stealth
- Wedding Crashers
- Fantastic Four
Dank jequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hare, ben het wel met je eens eigenlijk.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:34 schreef mrbombastic het volgende:
Net The Usual Suspects gezien.
Meesterlijke film. Denk dat ik hem nog een keer ga kijken om de hints in de film op te sporen.
Vanaf nu weet ik in ieder geval bij elke oudere film die jij ziet welke reactie ik ga posten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:37 schreef dewd het volgende:
[..]
Voor de eerste keer??? Waar ben je geweest de afgelopen 10 jaar?
Doe je best zou ik zeggen, ik ben jaren filmgek geweest dus zo een beetje alles gezien wat er te zien isquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:56 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Vanaf nu weet ik in ieder geval bij elke oudere film die jij ziet welke reactie ik ga posten.![]()
Dat is dan ook nét het enige grapje aan de film, verder is ie eigenlijk best wel een beetjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:34 schreef mrbombastic het volgende:
Net The Usual Suspects gezien.
Meesterlijke film. Denk dat ik hem nog een keer ga kijken om de hints in de film op te sporen.
Vooral dat eerste. Ik vond de film een hoog Bassie en Adriaan-gehalte hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:38 schreef Gorro het volgende:
(#6) Shichinin no samurai (Seven Samurai) (Akira Kurosawa, 1954)
Met zijn doldrieste acties weet hij de lachers op z'n hand te krijgen, terwijl hij ook een serieuze kant heeft.
vond m echt geweldig. Toen ik m voor de eerste keer zag, sloeg t einde toch wel in als bomquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:04 schreef Hare het volgende:
Usual Suspects is echt niet zo briljant hoor. Beetje overhyped IMHO.
Dat is nou net het mooie aan smaak, dat ze zo verschillend kunnen zijnquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:04 schreef Hare het volgende:
So true!! Ik vind er weinig aan zelfs.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:04 schreef Hare het volgende:
Ken wel betere must see's... dussssquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:29 schreef dewd het volgende:
[..]
Dat is nou net het mooie aan smaak, dat ze zo verschillend kunnen zijn
Maar of de film nu briljant is of niet, het is wel een must see voor de film liefhebber.
Maar die verassing is er na de 2e, 3e of 4e keer kijken wel af en dan zie je dat de film eigenlijk verdomd weinig voorsteld.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
vond m echt geweldig. Toen ik m voor de eerste keer zag, sloeg t einde toch wel in als bom
Wou zegge, hij is leuk om gezien te hebben, zodat je weet waar het over gaat, maar voor de rest...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:52 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ken wel betere must see's... dussss
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:24 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren achter elkaar gezien:
Before Sunrise & Before Sunset
2 briljantjes van films. Heel sterk geacteerd, mooi gefilmd met mooie beelden van Wenen en in het tweede deel van Parijs. Beide films zijn eigenlijk 1 lange dialoog, waarin dingen worden besproken waarover je nog lang kunt nadenken. Dat is 1 sterk punt van de films. Het andere sterke punt is dat je t gevoel hebt dat gaat om "echte" mensen, dus geen superhelden, mensen met superpowers etc. maar mensen die je vrienden of buren kunnen zijn. Daardoor voelt t extra echt aan en is er wel degelijk een band met de personages. Vooral in Before Sunrise vond ik dat heel sterk, een film die na 1 keer kijken al gelijk m`n hart heeft gestolen. Maar Before Sunset natuurlijk ook.
2 sublieme films die iedereen moet zien!!
oh dat zou kunnen kloppen, heb `m pas 1x gezienquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:58 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar die verassing is er na de 2e, 3e of 4e keer kijken wel af en dan zie je dat de film eigenlijk verdomd weinig voorsteld.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Met het prachtige nummer Come Here van Kath Bloom en de even prachtige scène in het luisterhok.
heb ik gemist waarschijnlijk? lijstje met m`n favoriete 100 films allertijden??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:11 schreef Hare het volgende:
Ow, timo, krijgen we van jou ook nog een lijstje voor de top100?
vond ik ook, terwijl op IMDB Sunset een 8,3 krijgt (en in de top 250 staat) en Sunrise een 7,9quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:16 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
Ik vond Sunrise trouwens ook beter dan Sunset. Komt misschien omdat ik zelf twintiger ben.
Fok! Film Top 100 2005 - 4e editie IIIquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb ik gemist waarschijnlijk? lijstje met m`n favoriete 100 films allertijden??
das volgens mij bijna onbegonnen werk. Heb eens een keer vorig jaar geprobeerd een top 20 van m`n favoriete hiphop albums samen te stellen, maar iedere keer dacht ik klaar te zijn en toen kwam ik erachter dat ik er toch nog een aantal was vergeten
Zal met een top 100 van films nog wel erger zijn
Mijn god zeg, je bent wel helemaal ondersteboven van die film of niet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Shichinin no samurai (Seven Samuria) (1954)
Tijdje g
Recycling.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:14 schreef Hare het volgende:
Wat is er trouwens in godsnaam aan de hand in het vorige topic? Hoe kan iedereen toch bij blijven posten?????
Goeie vraag!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:14 schreef Hare het volgende:
Wat is er trouwens in godsnaam aan de hand in het vorige topic? Hoe kan iedereen toch bij blijven posten?????
Ik lag op de raarste momenten helemaal in een deuk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:33 schreef i-spy24 het volgende:
Had die 11: 14 film al in januari gezien en beoordeeld. Ik vond er dus h-e-l-emaal niks aan![]()
Een scène in Psycho waar een rechercheur een bevroren pik uit een koelkast pakt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:45 schreef i-spy24 het volgende:
Ja, die scene ken ik maar als je een beetje thuis bent in films dat weet je dat die scene een beetje afgekeken is van de film Psycho. (originele en later in de kleuren-versie)
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:46 schreef Sai het volgende:
[..]
Een scène in Psycho waar een rechercheur een bevroren pik uit een koelkast pakt?. Die heb ik dan toch net gemist. Gekke knul was die Hitchcock toch.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heeft de film al weinig structuur en lijkt het totaal nergens meer over te gaan.
IMDB-cijfer: 7.4
Mijn cijfer: 6.5Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Het kabbelt maar een beetje voort enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heeft de film al weinig structuur en lijkt het totaal nergens meer over te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Het ging nergens over in het feit dat er alleen maar gejankt werd.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Mooie film dit... aan het begin vond ik het beetje langdradig maar het einde is echt schokkend( realistisch), jammer genoeg vrij kort..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Elephant
Elephant laat je een 'gewone' schooldag op een Amerikaanse high school zien. Deze dag is gevuld met schoolwerk, football, roddelen en gezelligheid. Voor elke student die we ontmoeten, is de high school een andere ervaring: stimulerend, leuk, traumatisch, eenzaam en hard. Stimulerend en leuk omdat ze hun vrienden weer ontmoeten en traumatisch en hard omdat de jongeren gevolgd worden in de uren voor een dramatisch bloedbad.
Hele aparte film. Je volgt dus op het eerste gezicht een doodnormale schooldag op een Amerikaanse highschool. De camera is voortdurend in beweging en volgt op een vloeiende manier verschillende personen en zodra de film vordert wordt je door verschillende perspectieven geleid.
Er wordt niet verklaard wat de daders heeft gemotiveerd om zo'n daad te plegen maar geeft wel een realistische weergave van wat er wellicht gebeurd zou kunnen zijn.
Maar ik ben gecharmeerd van de manier waarop Gus van Sant alles in beeld heeft gebracht.
Je moet wel geboeid zijn in het verhaal anders kun je deze film beter niet bekijken want deze film is niet een typische Hollywood film.
IMDB-cijfer: 7.3
Mijn cijfer: 7.4
Ik vond dat Before Sunrise een fantastische film was, maar ik wist al dat er een vervolg kwam en dat ze elkaar dus nog een keer zouden zien. Beetje jammer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:16 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
Ik vond Sunrise trouwens ook beter dan Sunset. Komt misschien omdat ik zelf twintiger ben.
Maar waarom dan toch een 6,5?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
. Het ging nergens over in het feit dat er alleen maar gejankt werd.
Ik vond het niets aan. Maar cinemagrafisch gezien, is het gewoon een puike film. Begrijp mij niet verkeerd, ik vind het geen slechte film. Het sprak mij alleen niet aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat was die extreem stoer in die film.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:46 schreef Timo20 het volgende:
Vanmorgen gezien:
Terminator 3: Rise Of The Machines
Kristanna Loken
quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:39 schreef dvdfreak het volgende:
[afbeelding]
Hij is echt grappig vooralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze film zit vol met machtige momenten ..Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Exactly my wordsquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:52 schreef Wepeel2 het volgende:
Dead Birds
Groepje mannen pleegt in 1800nogwat een bankoverval en komt terecht in een huis dat vervloekt blijkt te zijn. Da's even eng maar daarna is het vooral verwarrend, rommelig en saai.
5
http://www.dvdunited.co.uk/proddetail.asp?prod=folritek&cat=3quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:57 schreef Bombie het volgende:
Fist of Legend ('Jing Wu Ying Xiong') met Jet Li.
Ondanks de bij vlagen lachwekkende, Amerikaanse nasynchronisatie (nadert het cliché soms behoorlijk goed wanneer een soort van wannabe Charlie Sheen de stem van General Fujita voor zijn rekening neemt), is dit echt een fantastische martial arts-film met briljante vechtscènes!
Binnenkort de DVD maar eens in huis halen. Helaas lijkt er geen originele versie met Engelse ondertiteling te zijn.
En om het nog gekker te maken:quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:52 schreef milagro het volgende:
[..]
http://www.dvdunited.co.uk/proddetail.asp?prod=folritek&cat=3
toch?
Gisteren ook gezien.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:33 schreef Karina het volgende:
Flight of the Phoenix
Best wel aardige avonturenfilm, verhaal had wel wat verrassender gekund. Leuk voor een zaterdagavond op de bank. Soort Lost maar dan in de woestijn.
Hij zoekt een versie in het Cantonees met Engelse subs, de meesten op die lijst hebben Engelse "Dubs" ipv subs, toch?quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:25 schreef Hare het volgende:
[..]
En om het nog gekker te maken:
http://www.dvdpricecheck.(...)9feb41daa0d895457307
Tientallen winkels die een versie te koop hebben staan die jij zoekt![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:44 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij zoekt een versie in het Cantonees met Engelse subs, de meesten op die lijst hebben Engelse "Dubs" ipv subs, toch?
Regio 1 en 2's namelijk.
Ah, Jurassic Park 3. Die kan bij mij bij het rijtje Flight of the Phoenix, Vertical Limit en The Last Patrol. Oftewel: bagger ten top. Hoewel JP3 de minst slechte is van het rijtje, maar wat heb ik me lopen opvreten bij JP3 zeg...quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:00 schreef Timo20 het volgende:
Gisteravond nog gezien:
Jurassic Park III
wat? je hebt m ook echt gekeken voor de film en voor t verhaal??quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:29 schreef kinky_queen het volgende:
ELEKTRA
Wat een shite!
![]()
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die vechtscene onder water vind ik het leukste stukje.quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:49 schreef Nepthys het volgende:
Top Secret! (1984)
cijfer: 6, IMDB: 6,8
heh, en dat vogeltje en die mokerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:27 schreef victorinox het volgende:
Die vechtscene onder water vind ik het leukste stukje.![]()
Hij barst van de leuke scenes! Dat plan ook wat ze op de grond uittekenen. Of die tunnel. En natuurlijk de hele scene achterstevoren in de boekhandel. En de Fransen die allemaal Franse woorden als naam hebben. Kvind het echt een fantastische comedy en veel meer waard dan een 6'je, maar goed, smaken verschillen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:31 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
heh, en dat vogeltje en die moker
Die heb ik net opgenomen en ga ik zodadelijk kijken...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:45 schreef Eluc het volgende:
Mr. Hulot's Holiday/Les Vacances de Monsieur Hulot (Tati, Jacques; 1953; France)
Ik heb een aantal keren moeten lachen, maar voor de rest stelde het allemaal weinig voor. Een 4.
Sorryquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:56 schreef victorinox het volgende:
[..]
Die heb ik net opgenomen en ga ik zodadelijk kijken...![]()
Ik moet je gelijk geven, deze film is totaal niet grappig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:45 schreef Eluc het volgende:
Mr. Hulot's Holiday/Les Vacances de Monsieur Hulot (Tati, Jacques; 1953; France)
Ik heb een aantal keren moeten lachen, maar voor de rest stelde het allemaal weinig voor. Een 4.
toevalligquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:00 schreef Gorro het volgende:
Donzoko (The Lower Depths) (Akira Kurosawa, 1957)
Degelijke film van Akira Kurosawa, die me nooit echt weet te grijpen. De film zit wel vol met leuke personages en scenes, zoals de momenten waarop ze samen muziek maken, maar alle elementen hebben we beter gezien in andere films van Kurosawa. ***½
Maar visueel gezien is het prachtige film. Ik weet ook niet hoe het aan die hoge rating komt op IMDB.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:23 schreef Hare het volgende:
Shi mian mai fu (House of Flying Daggers)
Wat een ongelooflijke bagger is dit toch eigenlijk. Hij stond me toch iets beter bij in het geheugen, maar eigenlijk is deze film gewoon te erg voor woorden. Het verhaal gaat werkelijk helemaal nergens over, had een kind van 3 zelfs kunnen bedenken, de dialoog is tenenkrommend en het acteerwerk overstijgt het niveau van Vin Diesel niet eens. Dat Zhang dit uit kan brengen zeg, met al het moois dat deze man heeft gemaakt. Enige lichtpuntje zijn de gevechten die best wel een genot om naar te kijken en luisteren zijn, maar niks nieuws brengen ivm de prachtfilm Hero. Verder worden de gevechten niet onderbouwt dus zit je naar een nutteloos gebeuren te kijken, zonder spanning over de uitslag van de battle.
Eensch!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar visueel gezien is het prachtige film. Ik weet ook niet hoe het aan die hoge rating komt op IMDB.![]()
hij haalt t idd niet bij Hero (understatement) maar vind t toch wel een toffe filmquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:23 schreef Hare het volgende:
Shi mian mai fu (House of Flying Daggers)
Wat een ongelooflijke bagger is dit toch eigenlijk. Hij stond me toch iets beter bij in het geheugen, maar eigenlijk is deze film gewoon te erg voor woorden. Het verhaal gaat werkelijk helemaal nergens over, had een kind van 3 zelfs kunnen bedenken, de dialoog is tenenkrommend en het acteerwerk overstijgt het niveau van Vin Diesel niet eens. Dat Zhang dit uit kan brengen zeg, met al het moois dat deze man heeft gemaakt. Enige lichtpuntje zijn de gevechten die best wel een genot om naar te kijken en luisteren zijn, maar niks nieuws brengen ivm de prachtfilm Hero. Verder worden de gevechten niet onderbouwt dus zit je naar een nutteloos gebeuren te kijken, zonder spanning over de uitslag van de battle.
Heb ik gisteravond ook gekeken. Inderdaad geweldig. Je volgt iemand waarvan zijn geheugen bestaat uit gebeurtenissen uit het verre verleden en briefjes die hij schrijft uit gebeurtenissen uit het korte verleden. De film speelt zich af van de laatste gebeurtenis naar de eerste, waardoor je net als de hoofdrolspeler de dingen meemaakt en dus ook niks herinnerd uit wat ervoor gebeurde en je wordt door het verhaal net zo voor de gek gehouden als de hoofdrolspeler in de film door zijn eigen geheugen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vandaag:
Memento
Geweldige mindfuck. Ongeveer alles aan deze film is geweldig: het script, de regie, de montage en uiteraard het acteerwerk. Met name Guy Pearce zet een geweldige rol neer. Daarnaast is ook Joe Pantoliano erg goed. Het is (gelukkig!) geen film waarbij alles lekker voor je wordt uitgekauwd, je moet zelf gelukkig ook nog nadenken. En je aandacht erbij houden, anders raak je al snel de draad kwijt.
Waarschijnlijk een film die niet aan iedereen besteed is, maar ik vond m deze 2e keer nog beter als toen ik m de eerste keer zag. Volop genieten geblazen
Nee, das complete onzin.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hij haalt t idd niet bij Hero (understatement) maar vind t toch wel een toffe film
En daarbij: wat maakt t uit of de film goed is? als Ziyi Zhang meespeelt, wordt er toch al veel goed gemaakt. niet?
meneer heeft z`n sense of humor verlorenquote:
Ow, ik had met zo'n smilie moeten reageren:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
meneer heeft z`n sense of humor verloren [afbeelding]
note the smilies
En? Wat vond je ervan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Gozu, Izo, Blood and Bones, Mr and Mrs Smith, Sin City, Dukes of Hazzard, Shoalin vs Evil Dead en Kung Fu Hustle.
oh, dus je vindt t blijkbaar erg om naar Ziyi Zhang te kijkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:05 schreef Hare het volgende:
[..]
Ow, ik had met zo'n smilie moeten reageren:
Idd ja, was humor van de bovenste plank [afbeelding]
Wel als ze zich zo verlaagd naar het niveau van deze film. Dan erger ik me alleen maar aan haar en zie ik echt niet meer of ze nou mooi is of niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
oh, dus je vindt t blijkbaar erg om naar Ziyi Zhang te kijken
ben jij ook zo iemand die platen gaat aanschaffen van afgrijselijke muziek met verschrikkelijke zangeresjes, alleen maar omdat ze "er wel lekker uitzien"?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
oh, dus je vindt t blijkbaar erg om naar Ziyi Zhang te kijken
ok, das wel te begrijpenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:51 schreef Hare het volgende:
[..]
Wel als ze zich zo verlaagd naar het niveau van deze film. Dan erger ik me alleen maar aan haar en zie ik echt niet meer of ze nou mooi is of niet.
nou ik neem t niet serieus, wilde alleen graag weten waarom je mijn opmerking "complete onzin" vondtquote:Maar nu lijkt het me toch echt dat je dit serieus meent en dat terwijl je bij je vorige opmerking zei dat het niet serieus was bedoeld![]()
zeg ik dat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]
ben jij ook zo iemand die platen gaat aanschaffen van afgrijselijke muziek met verschrikkelijke zangeresjes, alleen maar omdat ze "er wel lekker uitzien"?
dat bedoel ikquote:
Kung-Fu Hustle heb ik zondag ook zitten kijken, maar heb hem nog niet afgekeken. Moest mensen afhalen van lowlands. Indruk tot nog toe: Mooi gemaakte Kung-Fu film met goeie special effects, maar met de nadruk op flauwe humor (waar ik nou juist weer van hou). Perfecte combinatie. Had evt. iets flauwer gemogen nog, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Gozu, Izo, Blood and Bones, Mr and Mrs Smith, Sin City, Dukes of Hazzard, Shoalin vs Evil Dead en Kung Fu Hustle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
Doet me denken aan Joe's Apartment.. (ja..die vond ik leuk..)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:52 schreef kinky_queen het volgende:
BUG
Een hele leuke ecology horror met 'bugs' die zomaar alles en iedereen in de fik steken!!
Ja ja beste mensen met deze knuffels valt niet te spotten!!
Dvdcollectiemateriaal
![]()
Moet zeggen het verhaal en de film zijn nietzo spectaculair, maar de outfit van Jennifer garner maakt een hoop goedquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:29 schreef kinky_queen het volgende:
ELEKTRA
Wat een shite!
![]()
[afbeelding]
Ik neem aan dat je het hebt over The Jacketquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:49 schreef Gorro het volgende:
Tijdreizen blijft filmmakers inspireren voor films en na vorig jaar The Butterfly Effect is er met The Jacket weer een nieuwe in het rijtje erbij gekomen. Deze vond ik net wat beter omdat hier de rauwe stijl van de film wat geloofwaardiger gebracht wordt. Het zwakste punt van deze film zijn de slecht uitgewerkt personages en het wel heel erg geforceerde accent van Keira Knightley. De entertainmentfactor is echter hoog genoeg om dat de film te kunnen vergeven. ***½
Verrek, inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:37 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het hebt over The Jacket
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDB review is niet eens zo heel slecht weergegeven:
Where to start? Acting was below sub-par, as if they had anything to act about. The script was about one paragraph. What was the movie about!? It is convoluted and shouldn't have been allowed to be made. All I see is a skeleton riding around on a horse. By the way who in the world comes up with these names for the movies? Now let's get into the specific ridiculous parts of the movie. Now I don't know too much about physics, but common sense tells me when you shoot at trees with bullets they do not make sparks. The part where the tanker blows up because some bracket on the bottom fell and was scraping the ground was particularly horrendous. To sum it up, do not waste your time with this movie, you will just feel stupid for watching it. I feel bad for Caster Van Diem so I gave it a 2 out of 10. I would not watch this movie if scifi was the only channel I had.![]()
Ga je ook nog vertellen wat je ervan vond?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:03 schreef i-spy24 het volgende:
Vooral vanwege het einde he..(die.. ga me eens tevreden stellen) voor de tv op de bank.
Update:
[[url=http://x1.putfile.com/8/23614011833.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding]
Deze dus binnengekregen en nu aan het kijken.![]()
leuk stukje..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:13 schreef Sai het volgende:
Ik zag Wedding Crashers al een tijdje terug, maar hey, ik heb er nu ook iets over geschreven! Echt waar!
Bedoel je Crash uit 1996 van David Cronenberg of de recente 2004-film van Paul Haggis?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Jaapie25 het volgende:
Gisteravond voor de tweede keer mogen aanschouwen:
Crash
Wat een heeerlijke film is dit
De recente versie van Paul Haggis met Sandra Bullock en consortenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bedoel je Crash uit 1996 van David Cronenberg of de recente 2004-film van Paul Haggis?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:03 schreef i-spy24 het volgende:
Vooral vanwege het einde he..(die.. ga me eens tevreden stellen) voor de tv op de bank.
Update:
[[url=http://x1.putfile.com/8/23614011833.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding]
Deze dus binnengekregen en nu aan het kijken.![]()
quote:tuurlijk...geloof je hetzelf?
![]()
Je hebt het helemaal niet. Als dat wel zo is laat dan maar een zelf geschoten foto zien
van de DVD doos,DVD en een screendump van de film-index zoals ik hier deed met mijn nieuwe films.![]()
Oh, oh, en hij was net zo rustigquote:
als t nou de bedoeling was geweest dan was t nog niet zo erg geweestquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:45 schreef Tijn het volgende:
Ik zag de filmposter al hangen bij de bioscoop en concludeerde daaraan al dat het een van de slechtere films van het jaar zou gaan worden
Maar zouden ze het er niet expres om doen? Ik heb 'em nog niet gezien, dus ik kan er niet veel over zeggen, maar de poster zag er in elk geval wel goed fout uit, alsof het ook echt de bedoeling was.
Precies.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:34 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag gekeken:
Resident Evil: Apocalypse
Ondanks de vele slechte recensies vond ik `m toch behoorlijk vermakelijk. Ja, t gaat nergens over. Ja, t is over the top en ja, het acteerwerk is niet super maar ik vond verdomde entertainent. Coole en veel actie, toffe explosies etc. etc. Verder is er nog voldoende humor aanwezig voor de afwisseling, dus precies wat je mag verwachten van een film als deze. Zo slecht vond ik m niet
wow, dacht al dat ik zo ongeveer de enige was die m cool vondquote:
Daar verschillen de meningen nogal over: Dogvillequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef bloodymary het volgende:
Dadelijk komt Dogville, is dat wat?
jazeker goede film, aparte set, goed verhaalquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef bloodymary het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef bloodymary het volgende:
jaaaaaaaa welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Jaaweeeeeeeeeeel!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Wat vond je ervan? Ik heb 'em zelf nog niet gezien, maar wat ik van mensen om me heen hoor, is het niet bepaald een hoogvlieger.quote:
dr zit blijkbaar een briliante plotwist in maar de rest is blijkbaar redelijk bagger. (zeg maar standaard slechte horror, met foute muziekjes voor schrikeffecten enzo).quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat vond je ervan? Ik heb 'em zelf nog niet gezien, maar wat ik van mensen om me heen hoor, is het niet bepaald een hoogvlieger.
Ik vind The Skeleton Key dan ook geen horrorfilm.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:27 schreef Chielus het volgende:
[..]
dr zit blijkbaar een briliante plotwist in maar de rest is blijkbaar redelijk bagger. (zeg maar standaard slechte horror, met foute muziekjes voor schrikeffecten enzo).
Kijk hem wel een x op dvd.
Met z'n 2en ben jij nog steeds ongeveer de enige die hem cool vond.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wow, dacht al dat ik zo ongeveer de enige was die m cool vond
Ik vond 'm wel leuk. Het is inderdaad niet héél erg geweldig, maar ik heb absoluut een leuke (film)avond gehad. Er zit ook een redelijk onverwachte plottwist in, waardoor het vergezochte verhaal ineens best scary en dichtbij komt... voor m'n gevoel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat vond je ervan? Ik heb 'em zelf nog niet gezien, maar wat ik van mensen om me heen hoor, is het niet bepaald een hoogvlieger.
Ik wou hem ook graag zien en heb het 1.5 uur volgehouden maar ik was zo kapot dat ik telkens bijna in slaap viel dus uiteindelijk toch maar gaan slapen.. Jammer, maar huur hem nog wel een keer.. vond het, wat ik althans gezien heb, een erg interessante filmquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:48 schreef Tijn het volgende:
Nou, dat was dus Dogville (2003). Ik vond 'em erg tof, ik ben blij dat ik 'em toch gezien heb, ook al was het op TV. Gelukkig wel op een publieke zender, dat maakt het allemaal wat minder erg: netjes in breedbeeld en zonder reclame. Chapeau.
De manier waarop het allemaal gebracht werd, vond ik leuk: zonder decors zodat je je fantasie moet gebruiken om te bedenken hoe het er allemaal uitziet, in hoofdstukken ingedeeld met duidelijke titels die toch niet alles verklappen en met een alwetende verteller die je op onderkoelde toon aan de hand meeneemt langs de bloedstollende gebeurtenissen in het kleinde bergdorpje. Ik vond 'em absoluut niet saai of langdradig; in de eerste helft van de film houdt de manier van vertellen je nog leuk bezig en leer je de personages kennen en daarna is het een en al spanning over wat er nu weer voor gestoords zal gebeuren. En dan het slot van de film: heerlijk, recht voor z'n raap, precies wat je eigenlijk wil dat er gebeurt, maar toch onjuist.
Kortom, een mooi verhaal vol dubbele gevoelens op een originele manier gebracht, ik snap niet wat je tegen deze film kunt hebben. Tis een toppertje wat mij betreft
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:48 schreef Tijn het volgende:
Nou, dat was dus Dogville (2003). Ik vond 'em erg tof, ik ben blij dat ik 'em toch gezien heb, ook al was het op TV. Gelukkig wel op een publieke zender, dat maakt het allemaal wat minder erg: netjes in breedbeeld en zonder reclame. Chapeau.
De manier waarop het allemaal gebracht werd, vond ik leuk: zonder decors zodat je je fantasie moet gebruiken om te bedenken hoe het er allemaal uitziet, in hoofdstukken ingedeeld met duidelijke titels die toch niet alles verklappen en met een alwetende verteller die je op onderkoelde toon aan de hand meeneemt langs de bloedstollende gebeurtenissen in het kleinde bergdorpje. Ik vond 'em absoluut niet saai of langdradig; in de eerste helft van de film houdt de manier van vertellen je nog leuk bezig en leer je de personages kennen en daarna is het een en al spanning over wat er nu weer voor gestoords zal gebeuren. En dan het slot van de film: heerlijk, recht voor z'n raap, precies wat je eigenlijk wil dat er gebeurt, maar toch onjuist.
Kortom, een mooi verhaal vol dubbele gevoelens op een originele manier gebracht, ik snap niet wat je tegen deze film kunt hebben. Tis een toppertje wat mij betreft
[afbeelding]
Kan 't me helemaal voorstellen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben na een uurtje in slaap gevallen bij Dogville![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:23 schreef Lambiekje het volgende:
Graduate (1967)
Een van de eerste rollen van Dustin Hofman. Hij wordt verlijdt door een kennis van z;n ouders.
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:48 schreef Tijn het volgende:
[afbeelding]
neequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kan 't me helemaal voorstellen.
[..]Mrs. Robinson
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDB Cijfer: 6,5/10
Mijn Cijfer: 7,5/10Noise is all relative to the silence preceding it
hahaquote:
Zo slecht als hij eruit zietquote:
quote:
kut film hequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:37 schreef kinky_queen het volgende:
THE RING TWO
[afbeelding]
Dit is echt een grove belediging!
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:15 schreef kinky_queen het volgende:
Nou! Ik moest echt moeite doen om hem niet af te zetten
![]()
Ik heb deel 1 en 2 gedownload dus ik zal ook eindelijk eens wat meer gaan zien van de serie. Ik heb Land Of Demons gezien en die vond ik erg ok. Maar veel kogels in een samurai flick is idd toch een minpuntje.quote:Op zondag 28 augustus 2005 08:22 schreef victorinox het volgende:
Kozure Ôkami: Jigoku e ikuzo! Daigoro (Lone Wolf and Cub: White Heaven in Hell)
Het zesde en laatste deel van de Lone Wolf and Cub serie.
Weer erg veel gevechten met een redelijk aantal bloedfonteintjes.
Vooral het eindgevecht in de sneeuw tussen Lone Wolf en een heel leger ziet er mooi uit. Wel jammer dat er zoveel mensen door kogels om het leven komen.
Goed idee.quote:Op maandag 29 augustus 2005 03:53 schreef Tijn het volgende:
Con Air is een aanrader voor iedereen die van bier houdt.
Nee hoor, je haalt er met goede wil net uit wat eruit is te halen.. oja, spijt is ook een subthemaquote:Op maandag 29 augustus 2005 02:53 schreef 0 het volgende:
Magnolia.
Volgens mij is de film samen te vatten als: Geloven, liefhebben en vergeven.
Vond het zelf niet erg bijzonder.
Maargoed 'maybe i'm missing the point'.
Wel goed ja. Maar ik werd er wel a-relaxed vanquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:35 schreef pascalheister het volgende:
The Machinist
Goede film, aparte sfeer mede door het lichaam van Bale, en de grauwe kleuren in de film. verhaallijn is ok en het einde is toch nog verassend
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:50 schreef Durbin het volgende:
Gay (2004)
De dvd was een aanschaf van mijn vriendin; en zij heeft deze letterlijk van het balkon af gezeild.![]()
Ik toendertijd wel. En ik had het gevoel naar een Monthy Python versie van T2 te hebben zitten kijken. Ik vond het een parodie. Het verhaal nog redelijk, de actie goed, maar het is allemaal zo verschrikkelijk knullig. De briljante onheilspellende sfeer van T1 en T2 is volstrekt niet aanwezig. Een film die nooit gemaakt had moeten worden.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:29 schreef Tijn het volgende:
Ik kon niet genoeg krijgen van de explosies in Con Air gisteren en besloot er nog een actiefilm tegenaan te gooien: Terminator 3 (2003). Ik ben T3 niet gelijk in de bioscoop gaan kijken
Ik heb nog nooit films met arnold serieus genomen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:16 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik toendertijd wel. En ik had het gevoel naar een Monthy Python versie van T2 te hebben zitten kijken. Ik vond het een parodie. Het verhaal nog redelijk, de actie goed, maar het is allemaal zo verschrikkelijk knullig. De briljante onheilspellende sfeer van T1 en T2 is volstrekt niet aanwezig. Een film die nooit gemaakt had moeten worden.
Dat zie ik eigenlijk nu pas.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
In dit topic vertellen alle lieve Fokkertjes wat ze vonden van de films die ze net hebben gezien
1. SaintOfKillers 15
2. Hare en MikeyMo 5
3. dolle_hond, Gorro, kinky_queen en Raven 4
4. MadScientist en victorinox 3
5. Fannetje, Sai, Timo20 en Wepeel2 2
6. BlaatschaaP, California, devv05, Eluc, ForrestX, Jan-jaap, Klingon, Kwark, mamamiep, Mike, mitt, Mr. Orange, pascalheister, R-B, Sniper, Strolie75 en Toad 1
Kortom, een echte FTR'er moet ooit wel eens een "Welke film..." topic geopend hebben.
Ik heb hem een paar jaar geleden gezien en vond hem erg goed.quote:
Heb je misschien wat screenshots voor ons, want anders geloven we je nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:06 schreef Hare het volgende:
Dit weekend eens even wat andersoortige films gezien:
Are we There yet: 1
Haha, geloof me gerust niet hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:10 schreef Chielus het volgende:
[..]
Heb je misschien wat screenshots voor ons, want anders geloven we je niet![]()
Uiteraard, Nicolas Cage is de bomb diggyquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:06 schreef Hare het volgende:
Vooral die laatste kon me erg plezieren. Leuk, vermakelijk filmpje
Ik denk dat je alleen weet wat het plaatje is als je de film daadwerkelijk gezien hebt. Het lijkt me geen spoiler voor mensen die de film nog willen zien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:07 schreef Sokolsky het volgende:
Ik weet niet of het wel zo kies is om dat plaatje hier neer te zetten...
Leek me ook een geweldige combi die tweequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dukes of Hazzard (2005)
Wat een geweldige film
Een perfecte mix van actie, humor en mooie vrouwen!
Sean William Scott en Johnny Knoxville zijn een geslaagd duo en vullen mekaar goed aan.
Ik huur hem wel een keertje.. hoef deze niet in de bios te zien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dukes of Hazzard (2005)
Wat een geweldige film
Een perfecte mix van actie, humor en mooie vrouwen!
Sean William Scott en Johnny Knoxville zijn een geslaagd duo en vullen mekaar goed aan. Jessica Simpson speelt der rol goed en is nergens echt irritant, alleen telkens bloedmooi. Verder nog 2 bloedmooie dames genaamd Katie en Annette!
Boss Hogg en Uncle Jesse worden ook mooi neergezet. Ik vind het ook erg cool dat je gewoon dingen uit de serie Dukes of Hazzard ziet en ook moderne dingen zoals bijv. een mobiele telefoon. Echt een goede mix!
Verder ook een prime soundtrack!
9/10!
de bloopers aan het einde zijn hilarisch
quote:User Comments: The Dukes of Hazzard Movie took something that was great and made it worth no more then a big pile of dog crap!!!!!!!!!!!
Die wil ik ook nog zien. Mijn neef speelt een klein rolletje als kok.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:25 schreef Gorro het volgende:
Het Schnitzelparadijs (Martin Koolhoven, 2005)
Help me even herinneren: wat waren die twee scènes uit Butch Cassidy? Ik vond The Sting stukken beter, de hele film heeft een soort van "flow". En dat geweldige deuntjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:05 schreef Sai het volgende:
The Sting (George Roy Hill, 1973): Butch Cassidy and the Sundance Kid had alles: romantiek, actie, komedie, spanning en twee van de tofste scènes ooit. The Sting heeft ook alles, maar dan in wat mindere mate. Redford en Newman zijn leuk, de climax is tof en Chicago ziet er echt prachtig uit. De hoofdstukken helpen orde te brengen in het wat chaotische verhaal en zorgen samen met de muziek voor een gezellig sfeertje. Daar blijft het dan ook wel een beetje bij. Iedereen kent wel die quote dat een meesterwerk geen slechte scènes heeft en drie briljante. The Sting heeft geen slechte scènes, maar helaas blijven de briljante ook een beetje uit. 8-.
are we there yet heb ik zo'n 5 weken geleden al gezien, en toen had ik hem al een tijdje op de schijf staanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:10 schreef Chielus het volgende:
[..]
Heb je misschien wat screenshots voor ons, want anders geloven we je niet![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:38 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Help me even herinneren: wat waren die twee scènes uit Butch Cassidy? Ik vond The Sting stukken beter, de hele film heeft een soort van "flow". En dat geweldige deuntje![]()
Idd, zoals ik een paar posts geleden ook al zei, vreselijke shitequote:
Dancer in the darkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:23 schreef Tijn het volgende:
Na Dogville laatst besloot ik nog maar een Von Trier-film te kijken. Het is Dancer in the Dark geworden, een drama/musical uit 2000 met Björk in de hoofdrol. Ik weet niet of de film om haar heen is geschreven of dat ze gewoon uitstekend is gecast, maar ze is in elk geval helemaal in haar element. Het dramatische verhaal wordt af en toe afgewisseld met typische Björk-muziek waarin zij en de rest van de cast ook lekker zingt en danst zoals dat hoort in een musical. Een beetje apart is het wel, maar omdat het deel is van het verhaal en gewoon toffe muziek is, vond ik het helemaal niet storend. Verder wordt er een indrukwekkend verhaal verteld. Goeie film. Ik vond deze film een stuk tragischer dan Dogville, hij laat je echt een beetje sip achter. Maar dat draagt wel bij aan de impact van het geheel.
[afbeelding]
Ik had hem inderdaad net gekeken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:56 schreef Tijn het volgende:
Overigens ook niet voor elke scene, want er zijn ook veel stukken in de film waarbij de camera wel op een statief staat (of bediend wordt door iemand met een ontzettend strakke hand).
[edit] Hij was overigens vandaag op Canvas
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:13 schreef Sokolsky het volgende:
En de flop-5:
1. Lashou Shentan ("Hard Boiled", Woo, 1992)
3. The Fifth Element (Besson, 1995)
Waarom staat 'ie niet in jouw maandlijstje? Omdat je pas na twaalven begonnen was met kijken?quote:Op donderdag 1 september 2005 04:12 schreef Sai het volgende:
The Face of Another (Hiroshi Teshigahara, 1966): whoa, het is alweer een heel flinke tijd geleden dat is zó'n bijzondere, unieke, stijlvolle en toffe film heb gezien. De ver-schrik-ke-lijk mooie beelden en de vreemde maar erg indringende muziek vormen een geweldige basis, en het toffe verhaal maakt het helemaal af. Enige minpuntje is dat de personages af en toe wel ontzettend de amateurfilosoof uithangen, maar gelukkig maakt het erg weinig uit aangezien de film zelf op alle vlakken overtuigt. 9.
Onderhoudend hap-snap-weg thrillertje van Wes Craven. De film duurt wat kort, maar dat is eigenlijk wel in het voordeel van de film want veel heeft het verhaal niet om het lijf. De hoofdrollen waren redelijk sterk, met name Cillian Murphy vond ik goed gecast in zijn rol van bad guy. Een enigzins over-de-top rol, dat wel, maar dat past wel bij een film van Craven.quote:A woman is kidnapped by a stranger on a routine flight. Threatened by the potential murder of her father, she is pulled into a plot to assist her captor in offing a wealthy executive.(
Zeker leuk! Prima puberpopcornvermaakquote:Op donderdag 1 september 2005 22:56 schreef kinky_queen het volgende:
DIE NACHT DER LEBENDE LOSER
A romantic comedy. With zombies.
Mischien wel net zo leuk als SHAUN OF THE DEAD deze romantische comedy met zombies dus van onze oosterburen
7 ½
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |