Hoe was Wedding Crashers? ik wil hem ook zien, mag Owen Wilsen en Vince Vaughn wel(helemaal met ben stiller erbijquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:22 schreef PsygoN het volgende:
In de vakantie 3 keer savonds naar bios geweest:
- Stealth
- Wedding Crashers
- Fantastic Four
ook gezien ; ik vond het een grauwe film , die me nauwelijks kon boeien....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:00 schreef dolle_hond het volgende:[
the man without a past
lekker rustige film over een man die in elkaar is geslagen en zijn geheugen kwijt is. langzaam maar zeker bouwt hij weer een eigen identiteit op, zonder dat hij zijn oude leven kan vinden. alleen denken velen dat hij toneelspeelt.
film met een lekker ritme, tamelijk rustig, waardoor de persoonlijkheden goed naar boven komen.
Hare, ben het wel met je eens eigenlijk. Op 't moment dat je je niet meer afvraagt of de film nou serieus of grappig is bedoeld is het best een leuke film, vooral het laatste half uur. De muziek vond ik wel erg goed. Superherkenbaar stukje muziek. En Clint is gewoon cool. Je moet 't toch maar kunnen, zo lang een sigaar stijf tussen je kaken houden.quote:Il Buono, il brutto, il cattivo
Een film zo bekend dat ik vast niet de Engelse titel hoef te geven. Toch vind ik hem, ook na de tweede keer kijken, wat tegenvallen. Ik zie er niet de grootsheid in die anderen er wel in zien. Het verhaal is daarvoor gewoon te simpel en makkelijk. Ook Sergio's Leone's touch vind ik hier nog niet geheel werken. Net als de soundtrack van Morricone die duidelijk nog niet z'n hoogste niveau heeft gehaald. Stop daar ook nog eens de meest emotieloze acteurs bij die je kan bedenken (voor Eastwood zelf, die maar op 1 manier kan kijken de gehele film) en je hebt een film die leuk is om te kijken, maar that's it.
Barbarenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hare, ben het wel met je eens eigenlijk. Op 't moment dat je je niet meer afvraagt of de film nou serieus of grappig is bedoeld is het best een leuke film, vooral het laatste half uur. De muziek vond ik wel erg goed. Superherkenbaar stukje muziek. En Clint is gewoon cool. Je moet 't toch maar kunnen, zo lang een sigaar stijf tussen je kaken houden.
Vond 't anders behoorlijk positief, hoor.quote:
Hoe was de Wedding Crashers? Ik heb kaartjes gewonnen en ga er morgen heenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:22 schreef PsygoN het volgende:
In de vakantie 3 keer savonds naar bios geweest:
- Stealth
- Wedding Crashers
- Fantastic Four
Dank jequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hare, ben het wel met je eens eigenlijk.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:34 schreef mrbombastic het volgende:
Net The Usual Suspects gezien.
Meesterlijke film. Denk dat ik hem nog een keer ga kijken om de hints in de film op te sporen.
Vanaf nu weet ik in ieder geval bij elke oudere film die jij ziet welke reactie ik ga posten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:37 schreef dewd het volgende:
[..]
Voor de eerste keer??? Waar ben je geweest de afgelopen 10 jaar?
Doe je best zou ik zeggen, ik ben jaren filmgek geweest dus zo een beetje alles gezien wat er te zien isquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:56 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Vanaf nu weet ik in ieder geval bij elke oudere film die jij ziet welke reactie ik ga posten.![]()
Dat is dan ook nét het enige grapje aan de film, verder is ie eigenlijk best wel een beetjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:34 schreef mrbombastic het volgende:
Net The Usual Suspects gezien.
Meesterlijke film. Denk dat ik hem nog een keer ga kijken om de hints in de film op te sporen.
Vooral dat eerste. Ik vond de film een hoog Bassie en Adriaan-gehalte hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:38 schreef Gorro het volgende:
(#6) Shichinin no samurai (Seven Samurai) (Akira Kurosawa, 1954)
Met zijn doldrieste acties weet hij de lachers op z'n hand te krijgen, terwijl hij ook een serieuze kant heeft.
vond m echt geweldig. Toen ik m voor de eerste keer zag, sloeg t einde toch wel in als bomquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:04 schreef Hare het volgende:
Usual Suspects is echt niet zo briljant hoor. Beetje overhyped IMHO.
Dat is nou net het mooie aan smaak, dat ze zo verschillend kunnen zijnquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:04 schreef Hare het volgende:
So true!! Ik vind er weinig aan zelfs.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:04 schreef Hare het volgende:
Ken wel betere must see's... dussssquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:29 schreef dewd het volgende:
[..]
Dat is nou net het mooie aan smaak, dat ze zo verschillend kunnen zijn
Maar of de film nu briljant is of niet, het is wel een must see voor de film liefhebber.
Maar die verassing is er na de 2e, 3e of 4e keer kijken wel af en dan zie je dat de film eigenlijk verdomd weinig voorsteld.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
vond m echt geweldig. Toen ik m voor de eerste keer zag, sloeg t einde toch wel in als bom
Wou zegge, hij is leuk om gezien te hebben, zodat je weet waar het over gaat, maar voor de rest...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:52 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ken wel betere must see's... dussss
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:24 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren achter elkaar gezien:
Before Sunrise & Before Sunset
2 briljantjes van films. Heel sterk geacteerd, mooi gefilmd met mooie beelden van Wenen en in het tweede deel van Parijs. Beide films zijn eigenlijk 1 lange dialoog, waarin dingen worden besproken waarover je nog lang kunt nadenken. Dat is 1 sterk punt van de films. Het andere sterke punt is dat je t gevoel hebt dat gaat om "echte" mensen, dus geen superhelden, mensen met superpowers etc. maar mensen die je vrienden of buren kunnen zijn. Daardoor voelt t extra echt aan en is er wel degelijk een band met de personages. Vooral in Before Sunrise vond ik dat heel sterk, een film die na 1 keer kijken al gelijk m`n hart heeft gestolen. Maar Before Sunset natuurlijk ook.
2 sublieme films die iedereen moet zien!!
oh dat zou kunnen kloppen, heb `m pas 1x gezienquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:58 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar die verassing is er na de 2e, 3e of 4e keer kijken wel af en dan zie je dat de film eigenlijk verdomd weinig voorsteld.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Met het prachtige nummer Come Here van Kath Bloom en de even prachtige scène in het luisterhok.
heb ik gemist waarschijnlijk? lijstje met m`n favoriete 100 films allertijden??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:11 schreef Hare het volgende:
Ow, timo, krijgen we van jou ook nog een lijstje voor de top100?
vond ik ook, terwijl op IMDB Sunset een 8,3 krijgt (en in de top 250 staat) en Sunrise een 7,9quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:16 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
Ik vond Sunrise trouwens ook beter dan Sunset. Komt misschien omdat ik zelf twintiger ben.
Fok! Film Top 100 2005 - 4e editie IIIquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb ik gemist waarschijnlijk? lijstje met m`n favoriete 100 films allertijden??
das volgens mij bijna onbegonnen werk. Heb eens een keer vorig jaar geprobeerd een top 20 van m`n favoriete hiphop albums samen te stellen, maar iedere keer dacht ik klaar te zijn en toen kwam ik erachter dat ik er toch nog een aantal was vergeten
Zal met een top 100 van films nog wel erger zijn
Mijn god zeg, je bent wel helemaal ondersteboven van die film of niet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Shichinin no samurai (Seven Samuria) (1954)
Tijdje g
Recycling.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:14 schreef Hare het volgende:
Wat is er trouwens in godsnaam aan de hand in het vorige topic? Hoe kan iedereen toch bij blijven posten?????
Goeie vraag!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:14 schreef Hare het volgende:
Wat is er trouwens in godsnaam aan de hand in het vorige topic? Hoe kan iedereen toch bij blijven posten?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |