wat? je hebt m ook echt gekeken voor de film en voor t verhaal??quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:29 schreef kinky_queen het volgende:
ELEKTRA
Wat een shite!
![]()
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die vechtscene onder water vind ik het leukste stukje.quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:49 schreef Nepthys het volgende:
Top Secret! (1984)
cijfer: 6, IMDB: 6,8
heh, en dat vogeltje en die mokerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:27 schreef victorinox het volgende:
Die vechtscene onder water vind ik het leukste stukje.![]()
Hij barst van de leuke scenes! Dat plan ook wat ze op de grond uittekenen. Of die tunnel. En natuurlijk de hele scene achterstevoren in de boekhandel. En de Fransen die allemaal Franse woorden als naam hebben. Kvind het echt een fantastische comedy en veel meer waard dan een 6'je, maar goed, smaken verschillen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:31 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
heh, en dat vogeltje en die moker
Die heb ik net opgenomen en ga ik zodadelijk kijken...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:45 schreef Eluc het volgende:
Mr. Hulot's Holiday/Les Vacances de Monsieur Hulot (Tati, Jacques; 1953; France)
Ik heb een aantal keren moeten lachen, maar voor de rest stelde het allemaal weinig voor. Een 4.
Sorryquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:56 schreef victorinox het volgende:
[..]
Die heb ik net opgenomen en ga ik zodadelijk kijken...![]()
Ik moet je gelijk geven, deze film is totaal niet grappig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:45 schreef Eluc het volgende:
Mr. Hulot's Holiday/Les Vacances de Monsieur Hulot (Tati, Jacques; 1953; France)
Ik heb een aantal keren moeten lachen, maar voor de rest stelde het allemaal weinig voor. Een 4.
toevalligquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:00 schreef Gorro het volgende:
Donzoko (The Lower Depths) (Akira Kurosawa, 1957)
Degelijke film van Akira Kurosawa, die me nooit echt weet te grijpen. De film zit wel vol met leuke personages en scenes, zoals de momenten waarop ze samen muziek maken, maar alle elementen hebben we beter gezien in andere films van Kurosawa. ***½
Maar visueel gezien is het prachtige film. Ik weet ook niet hoe het aan die hoge rating komt op IMDB.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:23 schreef Hare het volgende:
Shi mian mai fu (House of Flying Daggers)
Wat een ongelooflijke bagger is dit toch eigenlijk. Hij stond me toch iets beter bij in het geheugen, maar eigenlijk is deze film gewoon te erg voor woorden. Het verhaal gaat werkelijk helemaal nergens over, had een kind van 3 zelfs kunnen bedenken, de dialoog is tenenkrommend en het acteerwerk overstijgt het niveau van Vin Diesel niet eens. Dat Zhang dit uit kan brengen zeg, met al het moois dat deze man heeft gemaakt. Enige lichtpuntje zijn de gevechten die best wel een genot om naar te kijken en luisteren zijn, maar niks nieuws brengen ivm de prachtfilm Hero. Verder worden de gevechten niet onderbouwt dus zit je naar een nutteloos gebeuren te kijken, zonder spanning over de uitslag van de battle.
Eensch!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maar visueel gezien is het prachtige film. Ik weet ook niet hoe het aan die hoge rating komt op IMDB.![]()
hij haalt t idd niet bij Hero (understatement) maar vind t toch wel een toffe filmquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:23 schreef Hare het volgende:
Shi mian mai fu (House of Flying Daggers)
Wat een ongelooflijke bagger is dit toch eigenlijk. Hij stond me toch iets beter bij in het geheugen, maar eigenlijk is deze film gewoon te erg voor woorden. Het verhaal gaat werkelijk helemaal nergens over, had een kind van 3 zelfs kunnen bedenken, de dialoog is tenenkrommend en het acteerwerk overstijgt het niveau van Vin Diesel niet eens. Dat Zhang dit uit kan brengen zeg, met al het moois dat deze man heeft gemaakt. Enige lichtpuntje zijn de gevechten die best wel een genot om naar te kijken en luisteren zijn, maar niks nieuws brengen ivm de prachtfilm Hero. Verder worden de gevechten niet onderbouwt dus zit je naar een nutteloos gebeuren te kijken, zonder spanning over de uitslag van de battle.
Heb ik gisteravond ook gekeken. Inderdaad geweldig. Je volgt iemand waarvan zijn geheugen bestaat uit gebeurtenissen uit het verre verleden en briefjes die hij schrijft uit gebeurtenissen uit het korte verleden. De film speelt zich af van de laatste gebeurtenis naar de eerste, waardoor je net als de hoofdrolspeler de dingen meemaakt en dus ook niks herinnerd uit wat ervoor gebeurde en je wordt door het verhaal net zo voor de gek gehouden als de hoofdrolspeler in de film door zijn eigen geheugen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vandaag:
Memento
Geweldige mindfuck. Ongeveer alles aan deze film is geweldig: het script, de regie, de montage en uiteraard het acteerwerk. Met name Guy Pearce zet een geweldige rol neer. Daarnaast is ook Joe Pantoliano erg goed. Het is (gelukkig!) geen film waarbij alles lekker voor je wordt uitgekauwd, je moet zelf gelukkig ook nog nadenken. En je aandacht erbij houden, anders raak je al snel de draad kwijt.
Waarschijnlijk een film die niet aan iedereen besteed is, maar ik vond m deze 2e keer nog beter als toen ik m de eerste keer zag. Volop genieten geblazen
Nee, das complete onzin.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hij haalt t idd niet bij Hero (understatement) maar vind t toch wel een toffe film
En daarbij: wat maakt t uit of de film goed is? als Ziyi Zhang meespeelt, wordt er toch al veel goed gemaakt. niet?
meneer heeft z`n sense of humor verlorenquote:
Ow, ik had met zo'n smilie moeten reageren:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
meneer heeft z`n sense of humor verloren [afbeelding]
note the smilies
En? Wat vond je ervan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Gozu, Izo, Blood and Bones, Mr and Mrs Smith, Sin City, Dukes of Hazzard, Shoalin vs Evil Dead en Kung Fu Hustle.
oh, dus je vindt t blijkbaar erg om naar Ziyi Zhang te kijkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:05 schreef Hare het volgende:
[..]
Ow, ik had met zo'n smilie moeten reageren:
Idd ja, was humor van de bovenste plank [afbeelding]
Wel als ze zich zo verlaagd naar het niveau van deze film. Dan erger ik me alleen maar aan haar en zie ik echt niet meer of ze nou mooi is of niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
oh, dus je vindt t blijkbaar erg om naar Ziyi Zhang te kijken
ben jij ook zo iemand die platen gaat aanschaffen van afgrijselijke muziek met verschrikkelijke zangeresjes, alleen maar omdat ze "er wel lekker uitzien"?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
oh, dus je vindt t blijkbaar erg om naar Ziyi Zhang te kijken
ok, das wel te begrijpenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:51 schreef Hare het volgende:
[..]
Wel als ze zich zo verlaagd naar het niveau van deze film. Dan erger ik me alleen maar aan haar en zie ik echt niet meer of ze nou mooi is of niet.
nou ik neem t niet serieus, wilde alleen graag weten waarom je mijn opmerking "complete onzin" vondtquote:Maar nu lijkt het me toch echt dat je dit serieus meent en dat terwijl je bij je vorige opmerking zei dat het niet serieus was bedoeld![]()
zeg ik dat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]
ben jij ook zo iemand die platen gaat aanschaffen van afgrijselijke muziek met verschrikkelijke zangeresjes, alleen maar omdat ze "er wel lekker uitzien"?
dat bedoel ikquote:
Kung-Fu Hustle heb ik zondag ook zitten kijken, maar heb hem nog niet afgekeken. Moest mensen afhalen van lowlands. Indruk tot nog toe: Mooi gemaakte Kung-Fu film met goeie special effects, maar met de nadruk op flauwe humor (waar ik nou juist weer van hou). Perfecte combinatie. Had evt. iets flauwer gemogen nog, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Gozu, Izo, Blood and Bones, Mr and Mrs Smith, Sin City, Dukes of Hazzard, Shoalin vs Evil Dead en Kung Fu Hustle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
Doet me denken aan Joe's Apartment.. (ja..die vond ik leuk..)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:52 schreef kinky_queen het volgende:
BUG
Een hele leuke ecology horror met 'bugs' die zomaar alles en iedereen in de fik steken!!
Ja ja beste mensen met deze knuffels valt niet te spotten!!
Dvdcollectiemateriaal
![]()
Moet zeggen het verhaal en de film zijn nietzo spectaculair, maar de outfit van Jennifer garner maakt een hoop goedquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:29 schreef kinky_queen het volgende:
ELEKTRA
Wat een shite!
![]()
[afbeelding]
Ik neem aan dat je het hebt over The Jacketquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:49 schreef Gorro het volgende:
Tijdreizen blijft filmmakers inspireren voor films en na vorig jaar The Butterfly Effect is er met The Jacket weer een nieuwe in het rijtje erbij gekomen. Deze vond ik net wat beter omdat hier de rauwe stijl van de film wat geloofwaardiger gebracht wordt. Het zwakste punt van deze film zijn de slecht uitgewerkt personages en het wel heel erg geforceerde accent van Keira Knightley. De entertainmentfactor is echter hoog genoeg om dat de film te kunnen vergeven. ***½
Verrek, inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:37 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het hebt over The Jacket
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDB review is niet eens zo heel slecht weergegeven:
Where to start? Acting was below sub-par, as if they had anything to act about. The script was about one paragraph. What was the movie about!? It is convoluted and shouldn't have been allowed to be made. All I see is a skeleton riding around on a horse. By the way who in the world comes up with these names for the movies? Now let's get into the specific ridiculous parts of the movie. Now I don't know too much about physics, but common sense tells me when you shoot at trees with bullets they do not make sparks. The part where the tanker blows up because some bracket on the bottom fell and was scraping the ground was particularly horrendous. To sum it up, do not waste your time with this movie, you will just feel stupid for watching it. I feel bad for Caster Van Diem so I gave it a 2 out of 10. I would not watch this movie if scifi was the only channel I had.![]()
Ga je ook nog vertellen wat je ervan vond?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:03 schreef i-spy24 het volgende:
Vooral vanwege het einde he..(die.. ga me eens tevreden stellen) voor de tv op de bank.
Update:
[[url=http://x1.putfile.com/8/23614011833.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding]
Deze dus binnengekregen en nu aan het kijken.![]()
leuk stukje..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:13 schreef Sai het volgende:
Ik zag Wedding Crashers al een tijdje terug, maar hey, ik heb er nu ook iets over geschreven! Echt waar!
Bedoel je Crash uit 1996 van David Cronenberg of de recente 2004-film van Paul Haggis?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Jaapie25 het volgende:
Gisteravond voor de tweede keer mogen aanschouwen:
Crash
Wat een heeerlijke film is dit
De recente versie van Paul Haggis met Sandra Bullock en consortenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bedoel je Crash uit 1996 van David Cronenberg of de recente 2004-film van Paul Haggis?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:03 schreef i-spy24 het volgende:
Vooral vanwege het einde he..(die.. ga me eens tevreden stellen) voor de tv op de bank.
Update:
[[url=http://x1.putfile.com/8/23614011833.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding]
Deze dus binnengekregen en nu aan het kijken.![]()
quote:tuurlijk...geloof je hetzelf?
![]()
Je hebt het helemaal niet. Als dat wel zo is laat dan maar een zelf geschoten foto zien
van de DVD doos,DVD en een screendump van de film-index zoals ik hier deed met mijn nieuwe films.![]()
Oh, oh, en hij was net zo rustigquote:
als t nou de bedoeling was geweest dan was t nog niet zo erg geweestquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:45 schreef Tijn het volgende:
Ik zag de filmposter al hangen bij de bioscoop en concludeerde daaraan al dat het een van de slechtere films van het jaar zou gaan worden
Maar zouden ze het er niet expres om doen? Ik heb 'em nog niet gezien, dus ik kan er niet veel over zeggen, maar de poster zag er in elk geval wel goed fout uit, alsof het ook echt de bedoeling was.
Precies.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:34 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag gekeken:
Resident Evil: Apocalypse
Ondanks de vele slechte recensies vond ik `m toch behoorlijk vermakelijk. Ja, t gaat nergens over. Ja, t is over the top en ja, het acteerwerk is niet super maar ik vond verdomde entertainent. Coole en veel actie, toffe explosies etc. etc. Verder is er nog voldoende humor aanwezig voor de afwisseling, dus precies wat je mag verwachten van een film als deze. Zo slecht vond ik m niet
wow, dacht al dat ik zo ongeveer de enige was die m cool vondquote:
Daar verschillen de meningen nogal over: Dogvillequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef bloodymary het volgende:
Dadelijk komt Dogville, is dat wat?
jazeker goede film, aparte set, goed verhaalquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef bloodymary het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef bloodymary het volgende:
jaaaaaaaa welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Jaaweeeeeeeeeeel!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Wat vond je ervan? Ik heb 'em zelf nog niet gezien, maar wat ik van mensen om me heen hoor, is het niet bepaald een hoogvlieger.quote:
dr zit blijkbaar een briliante plotwist in maar de rest is blijkbaar redelijk bagger. (zeg maar standaard slechte horror, met foute muziekjes voor schrikeffecten enzo).quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat vond je ervan? Ik heb 'em zelf nog niet gezien, maar wat ik van mensen om me heen hoor, is het niet bepaald een hoogvlieger.
Ik vind The Skeleton Key dan ook geen horrorfilm.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:27 schreef Chielus het volgende:
[..]
dr zit blijkbaar een briliante plotwist in maar de rest is blijkbaar redelijk bagger. (zeg maar standaard slechte horror, met foute muziekjes voor schrikeffecten enzo).
Kijk hem wel een x op dvd.
Met z'n 2en ben jij nog steeds ongeveer de enige die hem cool vond.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wow, dacht al dat ik zo ongeveer de enige was die m cool vond
Ik vond 'm wel leuk. Het is inderdaad niet héél erg geweldig, maar ik heb absoluut een leuke (film)avond gehad. Er zit ook een redelijk onverwachte plottwist in, waardoor het vergezochte verhaal ineens best scary en dichtbij komt... voor m'n gevoel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat vond je ervan? Ik heb 'em zelf nog niet gezien, maar wat ik van mensen om me heen hoor, is het niet bepaald een hoogvlieger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |