Daar verschillen de meningen nogal over: Dogvillequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef bloodymary het volgende:
Dadelijk komt Dogville, is dat wat?
jazeker goede film, aparte set, goed verhaalquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef bloodymary het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef bloodymary het volgende:
jaaaaaaaa welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Jaaweeeeeeeeeeel!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Wat vond je ervan? Ik heb 'em zelf nog niet gezien, maar wat ik van mensen om me heen hoor, is het niet bepaald een hoogvlieger.quote:
dr zit blijkbaar een briliante plotwist in maar de rest is blijkbaar redelijk bagger. (zeg maar standaard slechte horror, met foute muziekjes voor schrikeffecten enzo).quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat vond je ervan? Ik heb 'em zelf nog niet gezien, maar wat ik van mensen om me heen hoor, is het niet bepaald een hoogvlieger.
Ik vind The Skeleton Key dan ook geen horrorfilm.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:27 schreef Chielus het volgende:
[..]
dr zit blijkbaar een briliante plotwist in maar de rest is blijkbaar redelijk bagger. (zeg maar standaard slechte horror, met foute muziekjes voor schrikeffecten enzo).
Kijk hem wel een x op dvd.
Met z'n 2en ben jij nog steeds ongeveer de enige die hem cool vond.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wow, dacht al dat ik zo ongeveer de enige was die m cool vond
Ik vond 'm wel leuk. Het is inderdaad niet héél erg geweldig, maar ik heb absoluut een leuke (film)avond gehad. Er zit ook een redelijk onverwachte plottwist in, waardoor het vergezochte verhaal ineens best scary en dichtbij komt... voor m'n gevoel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat vond je ervan? Ik heb 'em zelf nog niet gezien, maar wat ik van mensen om me heen hoor, is het niet bepaald een hoogvlieger.
Ik wou hem ook graag zien en heb het 1.5 uur volgehouden maar ik was zo kapot dat ik telkens bijna in slaap viel dus uiteindelijk toch maar gaan slapen.. Jammer, maar huur hem nog wel een keer.. vond het, wat ik althans gezien heb, een erg interessante filmquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:48 schreef Tijn het volgende:
Nou, dat was dus Dogville (2003). Ik vond 'em erg tof, ik ben blij dat ik 'em toch gezien heb, ook al was het op TV. Gelukkig wel op een publieke zender, dat maakt het allemaal wat minder erg: netjes in breedbeeld en zonder reclame. Chapeau.
De manier waarop het allemaal gebracht werd, vond ik leuk: zonder decors zodat je je fantasie moet gebruiken om te bedenken hoe het er allemaal uitziet, in hoofdstukken ingedeeld met duidelijke titels die toch niet alles verklappen en met een alwetende verteller die je op onderkoelde toon aan de hand meeneemt langs de bloedstollende gebeurtenissen in het kleinde bergdorpje. Ik vond 'em absoluut niet saai of langdradig; in de eerste helft van de film houdt de manier van vertellen je nog leuk bezig en leer je de personages kennen en daarna is het een en al spanning over wat er nu weer voor gestoords zal gebeuren. En dan het slot van de film: heerlijk, recht voor z'n raap, precies wat je eigenlijk wil dat er gebeurt, maar toch onjuist.
Kortom, een mooi verhaal vol dubbele gevoelens op een originele manier gebracht, ik snap niet wat je tegen deze film kunt hebben. Tis een toppertje wat mij betreft
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:48 schreef Tijn het volgende:
Nou, dat was dus Dogville (2003). Ik vond 'em erg tof, ik ben blij dat ik 'em toch gezien heb, ook al was het op TV. Gelukkig wel op een publieke zender, dat maakt het allemaal wat minder erg: netjes in breedbeeld en zonder reclame. Chapeau.
De manier waarop het allemaal gebracht werd, vond ik leuk: zonder decors zodat je je fantasie moet gebruiken om te bedenken hoe het er allemaal uitziet, in hoofdstukken ingedeeld met duidelijke titels die toch niet alles verklappen en met een alwetende verteller die je op onderkoelde toon aan de hand meeneemt langs de bloedstollende gebeurtenissen in het kleinde bergdorpje. Ik vond 'em absoluut niet saai of langdradig; in de eerste helft van de film houdt de manier van vertellen je nog leuk bezig en leer je de personages kennen en daarna is het een en al spanning over wat er nu weer voor gestoords zal gebeuren. En dan het slot van de film: heerlijk, recht voor z'n raap, precies wat je eigenlijk wil dat er gebeurt, maar toch onjuist.
Kortom, een mooi verhaal vol dubbele gevoelens op een originele manier gebracht, ik snap niet wat je tegen deze film kunt hebben. Tis een toppertje wat mij betreft
[afbeelding]
Kan 't me helemaal voorstellen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben na een uurtje in slaap gevallen bij Dogville![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:23 schreef Lambiekje het volgende:
Graduate (1967)
Een van de eerste rollen van Dustin Hofman. Hij wordt verlijdt door een kennis van z;n ouders.
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:48 schreef Tijn het volgende:
[afbeelding]
neequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kan 't me helemaal voorstellen.
[..]Mrs. Robinson
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDB Cijfer: 6,5/10
Mijn Cijfer: 7,5/10Noise is all relative to the silence preceding it
hahaquote:
Zo slecht als hij eruit zietquote:
quote:
kut film hequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:37 schreef kinky_queen het volgende:
THE RING TWO
[afbeelding]
Dit is echt een grove belediging!
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:15 schreef kinky_queen het volgende:
Nou! Ik moest echt moeite doen om hem niet af te zetten
![]()
Ik heb deel 1 en 2 gedownload dus ik zal ook eindelijk eens wat meer gaan zien van de serie. Ik heb Land Of Demons gezien en die vond ik erg ok. Maar veel kogels in een samurai flick is idd toch een minpuntje.quote:Op zondag 28 augustus 2005 08:22 schreef victorinox het volgende:
Kozure Ôkami: Jigoku e ikuzo! Daigoro (Lone Wolf and Cub: White Heaven in Hell)
Het zesde en laatste deel van de Lone Wolf and Cub serie.
Weer erg veel gevechten met een redelijk aantal bloedfonteintjes.
Vooral het eindgevecht in de sneeuw tussen Lone Wolf en een heel leger ziet er mooi uit. Wel jammer dat er zoveel mensen door kogels om het leven komen.
Goed idee.quote:Op maandag 29 augustus 2005 03:53 schreef Tijn het volgende:
Con Air is een aanrader voor iedereen die van bier houdt.
Nee hoor, je haalt er met goede wil net uit wat eruit is te halen.. oja, spijt is ook een subthemaquote:Op maandag 29 augustus 2005 02:53 schreef 0 het volgende:
Magnolia.
Volgens mij is de film samen te vatten als: Geloven, liefhebben en vergeven.
Vond het zelf niet erg bijzonder.
Maargoed 'maybe i'm missing the point'.
Wel goed ja. Maar ik werd er wel a-relaxed vanquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:35 schreef pascalheister het volgende:
The Machinist
Goede film, aparte sfeer mede door het lichaam van Bale, en de grauwe kleuren in de film. verhaallijn is ok en het einde is toch nog verassend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |