Ow, ik had met zo'n smilie moeten reageren:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
meneer heeft z`n sense of humor verloren [afbeelding]
note the smilies
En? Wat vond je ervan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Gozu, Izo, Blood and Bones, Mr and Mrs Smith, Sin City, Dukes of Hazzard, Shoalin vs Evil Dead en Kung Fu Hustle.
oh, dus je vindt t blijkbaar erg om naar Ziyi Zhang te kijkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:05 schreef Hare het volgende:
[..]
Ow, ik had met zo'n smilie moeten reageren:
Idd ja, was humor van de bovenste plank [afbeelding]
Wel als ze zich zo verlaagd naar het niveau van deze film. Dan erger ik me alleen maar aan haar en zie ik echt niet meer of ze nou mooi is of niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
oh, dus je vindt t blijkbaar erg om naar Ziyi Zhang te kijken
ben jij ook zo iemand die platen gaat aanschaffen van afgrijselijke muziek met verschrikkelijke zangeresjes, alleen maar omdat ze "er wel lekker uitzien"?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
oh, dus je vindt t blijkbaar erg om naar Ziyi Zhang te kijken
ok, das wel te begrijpenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:51 schreef Hare het volgende:
[..]
Wel als ze zich zo verlaagd naar het niveau van deze film. Dan erger ik me alleen maar aan haar en zie ik echt niet meer of ze nou mooi is of niet.
nou ik neem t niet serieus, wilde alleen graag weten waarom je mijn opmerking "complete onzin" vondtquote:Maar nu lijkt het me toch echt dat je dit serieus meent en dat terwijl je bij je vorige opmerking zei dat het niet serieus was bedoeld![]()
zeg ik dat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]
ben jij ook zo iemand die platen gaat aanschaffen van afgrijselijke muziek met verschrikkelijke zangeresjes, alleen maar omdat ze "er wel lekker uitzien"?
dat bedoel ikquote:
Kung-Fu Hustle heb ik zondag ook zitten kijken, maar heb hem nog niet afgekeken. Moest mensen afhalen van lowlands. Indruk tot nog toe: Mooi gemaakte Kung-Fu film met goeie special effects, maar met de nadruk op flauwe humor (waar ik nou juist weer van hou). Perfecte combinatie. Had evt. iets flauwer gemogen nog, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Gozu, Izo, Blood and Bones, Mr and Mrs Smith, Sin City, Dukes of Hazzard, Shoalin vs Evil Dead en Kung Fu Hustle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
Doet me denken aan Joe's Apartment.. (ja..die vond ik leuk..)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:52 schreef kinky_queen het volgende:
BUG
Een hele leuke ecology horror met 'bugs' die zomaar alles en iedereen in de fik steken!!
Ja ja beste mensen met deze knuffels valt niet te spotten!!
Dvdcollectiemateriaal
![]()
Moet zeggen het verhaal en de film zijn nietzo spectaculair, maar de outfit van Jennifer garner maakt een hoop goedquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:29 schreef kinky_queen het volgende:
ELEKTRA
Wat een shite!
![]()
[afbeelding]
Ik neem aan dat je het hebt over The Jacketquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:49 schreef Gorro het volgende:
Tijdreizen blijft filmmakers inspireren voor films en na vorig jaar The Butterfly Effect is er met The Jacket weer een nieuwe in het rijtje erbij gekomen. Deze vond ik net wat beter omdat hier de rauwe stijl van de film wat geloofwaardiger gebracht wordt. Het zwakste punt van deze film zijn de slecht uitgewerkt personages en het wel heel erg geforceerde accent van Keira Knightley. De entertainmentfactor is echter hoog genoeg om dat de film te kunnen vergeven. ***½
Verrek, inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:37 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het hebt over The Jacket
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |