Ik lag op de raarste momenten helemaal in een deuk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:33 schreef i-spy24 het volgende:
Had die 11: 14 film al in januari gezien en beoordeeld. Ik vond er dus h-e-l-emaal niks aan![]()
Een scène in Psycho waar een rechercheur een bevroren pik uit een koelkast pakt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:45 schreef i-spy24 het volgende:
Ja, die scene ken ik maar als je een beetje thuis bent in films dat weet je dat die scene een beetje afgekeken is van de film Psycho. (originele en later in de kleuren-versie)
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:46 schreef Sai het volgende:
[..]
Een scène in Psycho waar een rechercheur een bevroren pik uit een koelkast pakt?. Die heb ik dan toch net gemist. Gekke knul was die Hitchcock toch.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heeft de film al weinig structuur en lijkt het totaal nergens meer over te gaan.
IMDB-cijfer: 7.4
Mijn cijfer: 6.5Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Het kabbelt maar een beetje voort enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heeft de film al weinig structuur en lijkt het totaal nergens meer over te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Het ging nergens over in het feit dat er alleen maar gejankt werd.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Mooie film dit... aan het begin vond ik het beetje langdradig maar het einde is echt schokkend( realistisch), jammer genoeg vrij kort..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Elephant
Elephant laat je een 'gewone' schooldag op een Amerikaanse high school zien. Deze dag is gevuld met schoolwerk, football, roddelen en gezelligheid. Voor elke student die we ontmoeten, is de high school een andere ervaring: stimulerend, leuk, traumatisch, eenzaam en hard. Stimulerend en leuk omdat ze hun vrienden weer ontmoeten en traumatisch en hard omdat de jongeren gevolgd worden in de uren voor een dramatisch bloedbad.
Hele aparte film. Je volgt dus op het eerste gezicht een doodnormale schooldag op een Amerikaanse highschool. De camera is voortdurend in beweging en volgt op een vloeiende manier verschillende personen en zodra de film vordert wordt je door verschillende perspectieven geleid.
Er wordt niet verklaard wat de daders heeft gemotiveerd om zo'n daad te plegen maar geeft wel een realistische weergave van wat er wellicht gebeurd zou kunnen zijn.
Maar ik ben gecharmeerd van de manier waarop Gus van Sant alles in beeld heeft gebracht.
Je moet wel geboeid zijn in het verhaal anders kun je deze film beter niet bekijken want deze film is niet een typische Hollywood film.
IMDB-cijfer: 7.3
Mijn cijfer: 7.4
Ik vond dat Before Sunrise een fantastische film was, maar ik wist al dat er een vervolg kwam en dat ze elkaar dus nog een keer zouden zien. Beetje jammer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:16 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
Ik vond Sunrise trouwens ook beter dan Sunset. Komt misschien omdat ik zelf twintiger ben.
Maar waarom dan toch een 6,5?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
. Het ging nergens over in het feit dat er alleen maar gejankt werd.
Ik vond het niets aan. Maar cinemagrafisch gezien, is het gewoon een puike film. Begrijp mij niet verkeerd, ik vind het geen slechte film. Het sprak mij alleen niet aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat was die extreem stoer in die film.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:46 schreef Timo20 het volgende:
Vanmorgen gezien:
Terminator 3: Rise Of The Machines
Kristanna Loken
quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:39 schreef dvdfreak het volgende:
[afbeelding]
Hij is echt grappig vooralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze film zit vol met machtige momenten ..Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Exactly my wordsquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:52 schreef Wepeel2 het volgende:
Dead Birds
Groepje mannen pleegt in 1800nogwat een bankoverval en komt terecht in een huis dat vervloekt blijkt te zijn. Da's even eng maar daarna is het vooral verwarrend, rommelig en saai.
5
http://www.dvdunited.co.uk/proddetail.asp?prod=folritek&cat=3quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:57 schreef Bombie het volgende:
Fist of Legend ('Jing Wu Ying Xiong') met Jet Li.
Ondanks de bij vlagen lachwekkende, Amerikaanse nasynchronisatie (nadert het cliché soms behoorlijk goed wanneer een soort van wannabe Charlie Sheen de stem van General Fujita voor zijn rekening neemt), is dit echt een fantastische martial arts-film met briljante vechtscènes!
Binnenkort de DVD maar eens in huis halen. Helaas lijkt er geen originele versie met Engelse ondertiteling te zijn.
En om het nog gekker te maken:quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:52 schreef milagro het volgende:
[..]
http://www.dvdunited.co.uk/proddetail.asp?prod=folritek&cat=3
toch?
Gisteren ook gezien.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:33 schreef Karina het volgende:
Flight of the Phoenix
Best wel aardige avonturenfilm, verhaal had wel wat verrassender gekund. Leuk voor een zaterdagavond op de bank. Soort Lost maar dan in de woestijn.
Hij zoekt een versie in het Cantonees met Engelse subs, de meesten op die lijst hebben Engelse "Dubs" ipv subs, toch?quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:25 schreef Hare het volgende:
[..]
En om het nog gekker te maken:
http://www.dvdpricecheck.(...)9feb41daa0d895457307
Tientallen winkels die een versie te koop hebben staan die jij zoekt![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:44 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij zoekt een versie in het Cantonees met Engelse subs, de meesten op die lijst hebben Engelse "Dubs" ipv subs, toch?
Regio 1 en 2's namelijk.
Ah, Jurassic Park 3. Die kan bij mij bij het rijtje Flight of the Phoenix, Vertical Limit en The Last Patrol. Oftewel: bagger ten top. Hoewel JP3 de minst slechte is van het rijtje, maar wat heb ik me lopen opvreten bij JP3 zeg...quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:00 schreef Timo20 het volgende:
Gisteravond nog gezien:
Jurassic Park III
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |