abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29863240
NUDE PER L'ASSASSINO

STRIP NUDE FOR YOUR KILLER

Precies wat de titel aangeeft, iedereen gaat naakt om vermoord te worden en dat is met deze cast een goede zet. Edwige Feneche is weer verrukkelijk en het bloot is vrij constant aanwezig

Lekkere giallo en wat is het toch een tof genre

Ik kijk daarom ook zeker uit naar de onderstaande dvdrelease

maandag 22 augustus 2005 @ 15:00:40 #95
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_29865536
Gisteravond nog gezien:
Jurassic Park III
Ongeveer alle cliches die in een (zogenaamd) drama aandoende gedeeltes van een film kunt stoppen kwamen hier voorbij. Zo voorspelbaar als maar kan zijn, maar toch redelijk vermakelijk. Het acteerwerk is erg matig, en dat had ik toch niet verwacht van met name William H. Macy. Leek ook net alsof de effecten slechter waren dan in deel 1.
Hopen dat er geen 4e deel komt, want na dit derde deel was de koek ook echt op

IMDB Cijfer: 5,6/10
Mijn Cijfer: 6,3/10
pi_29865566
DAY OF THE DEAD 2: CONTAGIUM

Een prequel op DAY OF THE DEAD wat ook best nog wel eens een sequel zou kunnen zijn op NOTLD, maar absoluut niet te vergelijken met die meesterwerken.

De bedoeling van deze film is heel duidelijk een postmodern zombiefilm te zijn en dat spreekt me niet zo aan SHATTERDEAD vond ik daarom ook niet goed en voor LES REVENANTS moet ik zelfs nog moed verzamelen om hem af te kijken

Deze film bevat acteurs die geen hersendode zombies kunnen spelen

FOK!fossiel maandag 22 augustus 2005 @ 17:58:15 #98
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_29868040
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 15:00 schreef Timo20 het volgende:
Gisteravond nog gezien:
Jurassic Park III
Ah, Jurassic Park 3. Die kan bij mij bij het rijtje Flight of the Phoenix, Vertical Limit en The Last Patrol. Oftewel: bagger ten top. Hoewel JP3 de minst slechte is van het rijtje, maar wat heb ik me lopen opvreten bij JP3 zeg...
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_29868844
Top Secret! (1984)
Zucker/Abrahams/Zucker film over een rock en roll zanger (gespeeld door Val Kilmer), die op zijn toernee door Oost-Duitsland in aanraking komt met het verzet. Het is dan ook voornamelijk een parodie op films over het verzet en spionage. Er zitten een aantal leuke momenten in, maar het niveau van Airplane! en Kentucky Fried Movie wordt imo niet gehaald.

cijfer: 6, IMDB: 6,8
  maandag 22 augustus 2005 @ 20:59:44 #100
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_29870730
Lila dit ça (2004). Als je van Franstalige oversekste liefdesdrama's houdt, is dit best een aardige film. Maar ik heb niks met het genre en kan er niet zoveel mee. De muziek is wel tof.

maandag 22 augustus 2005 @ 23:29:50 #101
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_29871736
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 17:29 schreef kinky_queen het volgende:
ELEKTRA

Wat een shite!

[afbeelding]
wat? je hebt m ook echt gekeken voor de film en voor t verhaal??
niet voor Jennifer ??

Vandaag:

Memento
Geweldige mindfuck. Ongeveer alles aan deze film is geweldig: het script, de regie, de montage en uiteraard het acteerwerk. Met name Guy Pearce zet een geweldige rol neer. Daarnaast is ook Joe Pantoliano erg goed. Het is (gelukkig!) geen film waarbij alles lekker voor je wordt uitgekauwd, je moet zelf gelukkig ook nog nadenken . En je aandacht erbij houden, anders raak je al snel de draad kwijt.
Waarschijnlijk een film die niet aan iedereen besteed is, maar ik vond m deze 2e keer nog beter als toen ik m de eerste keer zag. Volop genieten geblazen

IMDB Cijfer: 8,7/10
Mijn Cijfer: 8,5/10

Good Bye, Lenin!
Heel, heel goede film van onze oosterburen. Leuk en origineel verhaal dat bijzonder goed is uitgewerkt. De film kent een goede mix tussen drama en comedy, waarbij t drama gedeelte nooit klef wordt en t comedy gedeelte gelukkig nooit flauw. De balans is erg goed. Het acteerwerk van de voltallige cast is sterk en iedereen van de cast weet te overtuigen. De production design is goed, je waant je echt terug in de jaren `80. Voeg daarbij de (wederom) heerlijke soundtrack van Yann Tiersen en je hebt een heerlijke (familie) film

IMDB Cijfer: 7,8/10
Mijn Cijfer: 8,0/10
  maandag 22 augustus 2005 @ 23:31:38 #102
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_29871816
Ik heb zaterdag de film Dario gezien. Dat vond ik een mooie gilm en zeker knap gespeeld door Cuba Gooding!
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_29872047
EXCESSIVE TORTURE IN A FEMALE PRISON CAMP

GREAT ESCAPE FROM WOMANS PRISON

Een ietwat vreemde eend in de bijt in de W.I.P films, deze Japanse die niet zo leuk is als die andere Japanse wipflick NU JI ZHONG YING en lang niet zo exploitatief en daar gaat het juist om in dit soort films, veel bloot en eh, bloot

Dat mis ik in deze maar toch aardig tijdverdrijf

pi_29872097
Gisteren: The 40-Year Old Virgin gezien, super grappige film, ik heb van begin tot eind gelachen!
The Religious Right is Neither!!!
Censorship sucks!!!
American dude
'This Monkey's Gone to Heaven'
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:24:16 #105
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_29874031
House of Sand and Fog (2003). Supergoeie dramafilm. Een conflict tussen een alleenstaande vrouw die haar huis verliest en een Iraans-Amerikaans gezin die het huis koopt, loopt in de 2 uur die de film duurt bizar uit de hand, maar nergens had ik het gevoel dat het nergens op sloeg. In tegendeel!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_29875459
GLI OCCHI FREDDI DELLA PAURA

COLD EYES OF FEAR/DESPERATE MOMENTS

You'll cry like a cow, but nobody will hear you!! Nobody!

Een van de slapste gialli die ik tot nu toe gezien heb, hij lijkt wat op THE HOUSE ON THE EDGE OF THE PARK en dat vind ik geen compliment, er zit vrijwel geen naakt in en heeft slappe en bijna geen kills. Visueel is het ook allemaal nogal standaard

5 ½

dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:27:08 #107
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_29875575
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 18:49 schreef Nepthys het volgende:
Top Secret! (1984)

cijfer: 6, IMDB: 6,8
Die vechtscene onder water vind ik het leukste stukje.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_29875624
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 01:27 schreef victorinox het volgende:

Die vechtscene onder water vind ik het leukste stukje.
heh, en dat vogeltje en die moker
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:39:48 #109
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_29875746
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 01:31 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

heh, en dat vogeltje en die moker
Hij barst van de leuke scenes! Dat plan ook wat ze op de grond uittekenen. Of die tunnel. En natuurlijk de hele scene achterstevoren in de boekhandel. En de Fransen die allemaal Franse woorden als naam hebben. Kvind het echt een fantastische comedy en veel meer waard dan een 6'je, maar goed, smaken verschillen.
pi_29875845
Mr. Hulot's Holiday/Les Vacances de Monsieur Hulot (Tati, Jacques; 1953; France)

Ik heb een aantal keren moeten lachen, maar voor de rest stelde het allemaal weinig voor. Een 4.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:56:00 #111
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_29876021
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 01:45 schreef Eluc het volgende:
Mr. Hulot's Holiday/Les Vacances de Monsieur Hulot (Tati, Jacques; 1953; France)

Ik heb een aantal keren moeten lachen, maar voor de rest stelde het allemaal weinig voor. Een 4.
Die heb ik net opgenomen en ga ik zodadelijk kijken...
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_29876086
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 01:56 schreef victorinox het volgende:

[..]

Die heb ik net opgenomen en ga ik zodadelijk kijken...
Sorry
Gelukkig voor jou ben ik ongeveer de enige in mijn negatieve oordeel
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 02:47:53 #113
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_29876856
Kanal (Andrej Wajda, 1957): sterke verzetsfilm, voor de verandering eens niet over winnaars maar over een groepje verzetsmensjes waarvan we al in de proloog te weten komen dat ze allemaal het loodje zullen leggen. De eerste drie kwartier verlopen wat traag, en de realistische 'feel' gaat niet echt lekker samen met de wat kreupele dialogen. Wel zijn de actiescènes verzorgd en wordt er flink opgebouwd voor de tweede helft van de film, maar toch. Van die drie kwartier had er van mij best ééntje gedumpt mogen worden. Als de groep echter de riolen invlucht verandert de film totaal. Een uiterst effectief claustrofobisch, surrealistisch sfeertje kruipt de film binnen en zorgt voor een aantal geweldige scènes. Het wordt steeds beter en beter tot het ijzersterke einde, dat zich qua spanning kan meten met de beste Hitchcocks. Het gaat van een 7,5 naar een 8 naar een 9, en daar maak ik als geheel maar een 8,5 van.
Les Vacances de M. Hulot (Jacques Tati, 1953): gezellige Tati, die het bij lange na niet haalt bij zijn meesterwerk Playtime. Dat komt vooral doordat Tati duidelijk een teringhekel had aan moderniteit (onderwerp Playtime) en als hij hier zijn tanden zet in de Franse kust, waar hij duidelijk stiekem wel een zwak voor heeft, het allemaal wat minder venijnig is. Een beetje het ouwemannenkrentenbrood-gevoel. Of wat die uitdrukking dan ook in Godsnaam was. Toch is het grappig, leuk en bovenal gezellig. De -smilie zit deze film als gegoten. Gezellige score ook. . 8.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:11:25 #114
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_29878534
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 01:45 schreef Eluc het volgende:

Ik moet je gelijk geven, deze film is totaal niet grappig.
Als de "humoristische" scene's nou gewoon flauw waren, dan kan ik nog begrijpen waarom mensen deze film leuk vinden. Maar er is gewoon geen humor te bekennen.
IMDb Vote History
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:54:25 #115
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_29882231
Monsieur Hulot viel me ook tegen. Eigenlijk een beetje saai; tussen de spaarzame leuke grappen gebeurde lange tijd niets.
Sheridana +1
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:00:27 #116
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_29882457
Donzoko (The Lower Depths) (Akira Kurosawa, 1957)
Degelijke film van Akira Kurosawa, die me nooit echt weet te grijpen. De film zit wel vol met leuke personages en scenes, zoals de momenten waarop ze samen muziek maken, maar alle elementen hebben we beter gezien in andere films van Kurosawa. ***½
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:17:18 #117
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_29883022
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:00 schreef Gorro het volgende:
Donzoko (The Lower Depths) (Akira Kurosawa, 1957)
Degelijke film van Akira Kurosawa, die me nooit echt weet te grijpen. De film zit wel vol met leuke personages en scenes, zoals de momenten waarop ze samen muziek maken, maar alle elementen hebben we beter gezien in andere films van Kurosawa. ***½
toevallig heb ik deze ook gisteren gekeken en ik vond m best goed.
juist de beperkte opzet (veel speelt zich af in 1 ruimte) en de gelatenheid die diverse personages uitstralen maakten het een sterke film.
ik vond dat de film vooral naar ikiru smaakte, maar dan in een geheel andere setting. uiteraard waren er ook diverse verschillen, gelukkig wel.
het sterke is juist, dat op het moment dat de film dreigt weg te zakken er een wending komt die de film weer opzweept.
en die eindscene is gewoon heel sterk
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:23:03 #118
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_29883217
Leon (Director`s Cut)
De theatrical cut was al altijd 1 van m`n favoriete films, maar deze Director`s Cut is nog veel beter. De karakter uitwerking is beter, je krijgt meer inzicht in de relatie tussen Leon en Mathilda. Ook krijg je (gelukkig) de eerste echte "cleaning jobs" van Mathilda te zien, wat ik echt een grote toevoeging vind. Verder is, net als in de TC, Gary Oldman geweldig, de actie erg cool.
Dit is 1 van die films die je zo vaak kunt kijken als je wilt en niet gaat vervelen. Zeker nu ik deze DC heb gezien, zal ik m nog vaak gaan kijken

IMDB Cijfer: 8,5/10
Mijn Cijfer: 8,8/10
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:23:08 #119
4180 Hare
Come fly with me!
pi_29883223
Shi mian mai fu (House of Flying Daggers)

Wat een ongelooflijke bagger is dit toch eigenlijk. Hij stond me toch iets beter bij in het geheugen, maar eigenlijk is deze film gewoon te erg voor woorden. Het verhaal gaat werkelijk helemaal nergens over, had een kind van 3 zelfs kunnen bedenken, de dialoog is tenenkrommend en het acteerwerk overstijgt het niveau van Vin Diesel niet eens. Dat Zhang dit uit kan brengen zeg, met al het moois dat deze man heeft gemaakt. Enige lichtpuntje zijn de gevechten die best wel een genot om naar te kijken en luisteren zijn, maar niks nieuws brengen ivm de prachtfilm Hero. Verder worden de gevechten niet onderbouwt dus zit je naar een nutteloos gebeuren te kijken, zonder spanning over de uitslag van de battle.
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_29883780
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:23 schreef Hare het volgende:

Wat een ongelooflijke bagger is dit toch eigenlijk. Hij stond me toch iets beter bij in het geheugen, maar eigenlijk is deze film gewoon te erg voor woorden. Het verhaal gaat werkelijk helemaal nergens over, had een kind van 3 zelfs kunnen bedenken, de dialoog is tenenkrommend en het acteerwerk overstijgt het niveau van Vin Diesel niet eens. Dat Zhang dit uit kan brengen zeg, met al het moois dat deze man heeft gemaakt. Enige lichtpuntje zijn de gevechten die best wel een genot om naar te kijken en luisteren zijn, maar niks nieuws brengen ivm de prachtfilm Hero. Verder worden de gevechten niet onderbouwt dus zit je naar een nutteloos gebeuren te kijken, zonder spanning over de uitslag van de battle.
Maar visueel gezien is het prachtige film. Ik weet ook niet hoe het aan die hoge rating komt op IMDB.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:45:26 #121
4180 Hare
Come fly with me!
pi_29883967
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:39 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Maar visueel gezien is het prachtige film. Ik weet ook niet hoe het aan die hoge rating komt op IMDB.
Eensch!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:50:04 #122
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_29884126
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:23 schreef Hare het volgende:

hij haalt t idd niet bij Hero (understatement) maar vind t toch wel een toffe film
En daarbij: wat maakt t uit of de film goed is? als Ziyi Zhang meespeelt, wordt er toch al veel goed gemaakt. niet?
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:53:43 #123
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_29884251
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 23:29 schreef Timo20 het volgende:

[..]

Vandaag:

Memento
Geweldige mindfuck. Ongeveer alles aan deze film is geweldig: het script, de regie, de montage en uiteraard het acteerwerk. Met name Guy Pearce zet een geweldige rol neer. Daarnaast is ook Joe Pantoliano erg goed. Het is (gelukkig!) geen film waarbij alles lekker voor je wordt uitgekauwd, je moet zelf gelukkig ook nog nadenken . En je aandacht erbij houden, anders raak je al snel de draad kwijt.
Waarschijnlijk een film die niet aan iedereen besteed is, maar ik vond m deze 2e keer nog beter als toen ik m de eerste keer zag. Volop genieten geblazen
Heb ik gisteravond ook gekeken. Inderdaad geweldig. Je volgt iemand waarvan zijn geheugen bestaat uit gebeurtenissen uit het verre verleden en briefjes die hij schrijft uit gebeurtenissen uit het korte verleden. De film speelt zich af van de laatste gebeurtenis naar de eerste, waardoor je net als de hoofdrolspeler de dingen meemaakt en dus ook niks herinnerd uit wat ervoor gebeurde en je wordt door het verhaal net zo voor de gek gehouden als de hoofdrolspeler in de film door zijn eigen geheugen.

Ik had vannochtend toen ik wakker werd pas dat alles echt op zijn plek viel en ik de film helemaal begreep, haha. Briljant!
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:55:22 #124
4180 Hare
Come fly with me!
pi_29884298
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:50 schreef Timo20 het volgende:

[..]

hij haalt t idd niet bij Hero (understatement) maar vind t toch wel een toffe film
En daarbij: wat maakt t uit of de film goed is? als Ziyi Zhang meespeelt, wordt er toch al veel goed gemaakt. niet?
Nee, das complete onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')