SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDB review is niet eens zo heel slecht weergegeven:
Where to start? Acting was below sub-par, as if they had anything to act about. The script was about one paragraph. What was the movie about!? It is convoluted and shouldn't have been allowed to be made. All I see is a skeleton riding around on a horse. By the way who in the world comes up with these names for the movies? Now let's get into the specific ridiculous parts of the movie. Now I don't know too much about physics, but common sense tells me when you shoot at trees with bullets they do not make sparks. The part where the tanker blows up because some bracket on the bottom fell and was scraping the ground was particularly horrendous. To sum it up, do not waste your time with this movie, you will just feel stupid for watching it. I feel bad for Caster Van Diem so I gave it a 2 out of 10. I would not watch this movie if scifi was the only channel I had.![]()
Ga je ook nog vertellen wat je ervan vond?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:03 schreef i-spy24 het volgende:
Vooral vanwege het einde he..(die.. ga me eens tevreden stellen) voor de tv op de bank.
Update:
[[url=http://x1.putfile.com/8/23614011833.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding]
Deze dus binnengekregen en nu aan het kijken.![]()
leuk stukje..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:13 schreef Sai het volgende:
Ik zag Wedding Crashers al een tijdje terug, maar hey, ik heb er nu ook iets over geschreven! Echt waar!
Bedoel je Crash uit 1996 van David Cronenberg of de recente 2004-film van Paul Haggis?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Jaapie25 het volgende:
Gisteravond voor de tweede keer mogen aanschouwen:
Crash
Wat een heeerlijke film is dit
De recente versie van Paul Haggis met Sandra Bullock en consortenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bedoel je Crash uit 1996 van David Cronenberg of de recente 2004-film van Paul Haggis?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:03 schreef i-spy24 het volgende:
Vooral vanwege het einde he..(die.. ga me eens tevreden stellen) voor de tv op de bank.
Update:
[[url=http://x1.putfile.com/8/23614011833.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding]
Deze dus binnengekregen en nu aan het kijken.![]()
quote:tuurlijk...geloof je hetzelf?
![]()
Je hebt het helemaal niet. Als dat wel zo is laat dan maar een zelf geschoten foto zien
van de DVD doos,DVD en een screendump van de film-index zoals ik hier deed met mijn nieuwe films.![]()
Oh, oh, en hij was net zo rustigquote:
als t nou de bedoeling was geweest dan was t nog niet zo erg geweestquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:45 schreef Tijn het volgende:
Ik zag de filmposter al hangen bij de bioscoop en concludeerde daaraan al dat het een van de slechtere films van het jaar zou gaan worden
Maar zouden ze het er niet expres om doen? Ik heb 'em nog niet gezien, dus ik kan er niet veel over zeggen, maar de poster zag er in elk geval wel goed fout uit, alsof het ook echt de bedoeling was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |