Hmmm. Er is iets misgegaan met het mergen. En dat is natuurlijk niet meer terug te draaien. Ik zal wel wat deleten.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:48 schreef Hik het volgende:
Misschien oud nieuws hoor, maar Leuke, Europese steden voor een weekendje! begint op een héle rare manier, voor een topic over Europese steden...![]()
*zucht*quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:34 schreef UIO_AMS het volgende:
edit
en we hebben een kritiek / feedbacktopic hier in TRV
maak er gerust eens gebruik van ipv steeds in HTL of enig ander topic mij op modacties aan te spreken
dank jequote:Op dinsdag 12 april 2005 23:34 schreef k_man het volgende:
Op uitdrukkelijk verzoek van UIO dan maar ff in dit topic ipv HTL.
wederom dankquote:*zucht*
Zoals ik al zei in de tekst die je weg hebt gehaald heeft het in de basis niks met jou acties te maken. Je doet het goed als mod.
En daar verschillen we van mening. Dit feedbacktopic is juist ook voor jullie kritiek op moderaties en een post die begint met hé supermod, waarna je begint over de waarschuwing die ik net gegeven had, lijkt me toch aardig kritisch. Daarnaast bevatte het ook weer een sneer naar Diego. Vandaar de edit.quote:Daarbij is dit feedbacktopic bedoeld voor opmerkingen over TRV en daar heeft het al helemáál niks mee van doen. Jammer dat je dit persoonlijk als kritiek lijkt op te vatten, terwijl het gewoon een luchtige opmerking was.
Met dat linkje had ik geen problemen. Natuurlijk was ik wel pissig dat Diego doodleuk post wat ik in een msn-gesprek over zijn laatste ban met hem besproken heb. De verdere inhoud van het gesprek blijft wat mij betreft tussen Diego en mij. De rest van je post was natuurlijk wel weer om Diego uit zijn tent te lokken. Vandaar mijn opmerking om elkaar een tijdje te negeren. Zoals ik ook al eerder in HTL probeerde duidelijk te maken.quote:Slowchattopics zijn er ter centralisatie van het nutteloos gewauwel en dat was nou juist wat het wél was.Een linkje naar een opmerkelijke post van een andere user en ook niet meer dan dat. Nu wordt het alweer veel belangrijker gemaakt dan het is (namelijk: niet). Kheb ook eigenlijk helemaal geen zin om er nog op in te gaan, maar kwilde alleen even rechtzetten wat de intentie van de opmerking was. Hence the
Klopt.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:48 schreef DutchTrain het volgende:
Introductielessen helikoptervliegen
wellicht meer iets voor PTA?
Jij krijgt binnenkort slotjesknopjes voor hier in TRV. Scheelt me een hoop werk.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:56 schreef DutchTrain het volgende:
Ervaringen met vliegmaatschappijen
zegt genoeg...
Nog 453 dagen voor 288 reactiesquote:Op woensdag 13 april 2005 13:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij krijgt binnenkort slotjesknopjes voor hier in TRV. Scheelt me een hoop werk.
En dit topic wordt dan niet zo snel gevuld.
En ik dan?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij krijgt binnenkort slotjesknopjes voor hier in TRV. Scheelt me een hoop werk.
En dit topic wordt dan niet zo snel gevuld.
Neuh, je ziet sarcasme waar dat niet bedoeld was.quote:Op woensdag 13 april 2005 08:36 schreef UIO_AMS het volgende:
een post die begint met hé supermod, waarna je begint over de waarschuwing die ik net gegeven had, lijkt me toch aardig kritisch.
Donequote:Op donderdag 14 april 2005 18:03 schreef DutchTrain het volgende:
USA North-East
spreekt wederom voor zich
Wat Lucille hierboven zei.quote:
Diego's topics en posts kun je negeren en sinds m'n opmerking is er niets meer gepost. Lijkt mij voldoende.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:04 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens K_man. Diego is wat mij betreft ook absoluut geen aanwinst voor TRV.
Overigens zou wat actiever modden in het genoemde topic ook geen kwaad kunnen.
Een slotje kan dan dus ook geen kwaad.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Diego's topics en posts kun je negeren en sinds m'n opmerking is er niets meer gepost. Lijkt mij voldoende.
Klopt.quote:Op zondag 24 april 2005 10:20 schreef YPPY het volgende:
Je maakt juist een statement (als mod) door in te grijpen. Hoe eerder je erbij bent en wat doet, hoe makkelijker je grotere problemen voorkomt.
Waarom? Diego probeert een potentieel goede discussie aan te zwengelen over reisprogramma's met de vraag of alles zo positief is als dat wordt uitgezonden.quote:
Het is nu op slot. Met mededeling. Dat het nergens over ging ben ik overigens nog steeds niet mee eens. Ik vind het bedoelde onderwerp wel aardig, maar had dit weekend nog geen tijd om er wat meer van te maken.quote:Op zondag 24 april 2005 12:59 schreef Liejannuh het volgende:
Ok, het topic heeft geen goede OP, staat vol met off-topic gezeur en gaat helemaal nergens over.
Dan moet je of het off-topic gezeur weghalen en er als mod nog wat van proberen te maken, of je moet het topic op slot gooien met de mededeling dat het nergens toe leidt en dat een volgende poging over een zelfde onderwerp erg waardeert, mits er een fatsoenlijke OP in staat.
Een zinloos topic laten staan heeft alleen maar tot gevolg dat mensen het later gaan schoppen en het dus wel bovenin blijft zweven. Als het niets toevoegt, dan moet je het vooral ook niet laten staan. De slotjesknop zit er niet voor niets.
Ik reageer toch ook niet op de opmerking van k_man in het desbetreffende topic? En zoals gezegd heb ik geen probleem met het onderwerp van het topic.quote:Overigens is er naar mijn mening helemaal niets mis met de opmerking van K_man. Want je moet toegeven dat het maar een vaag topic is.
Ik zit er al bijna constant bovenop. Maar ik ben hier ook niet 24 uur per dag. En hoezo meer in z'n algemeenheid nadenken hoe om te gaan met iemand als Diego. We hebben maar één Diego. Als er een reden is om te bannen dan doe ik daar een aanvraag toe. Of Lucille doet dat meteen.quote:Op zondag 24 april 2005 13:39 schreef k_man het volgende:
Goed, ik zie dat het topic inmiddels toch gesloten is, maar het kan meer in z'n algemeenheid geen kwaad na te denken hoe om te gaan met iemand als Diego. Die reageert soms zo fel en onvoorspelbaar op futiliteiten.Topics lopen er al snel door uit de hand.
Nu gaan we onze posts larderen metquote:Op zondag 24 april 2005 13:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan het gebruik van desmiley.
En nu?
Kennelijk was de bedoeling niet duidelijk genoeg en in zijn eerste post vroeg k_man op de hem gebruikelijke wijze waar je nu naar toe wilde met je topic. Je verneukte het zelf door in het topic om mij te roepen. Dat had je hier moeten doen met een link naar het desbetreffende topic en dan hadden wij eventueel nog iets kunnen doen.quote:Op zondag 24 april 2005 17:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
UIO de bedoeling was duidelijk het is Kman die de topic verneukt.
We hebben maar één Diego, maar we hebben wel meer users die af en toe dezelfde neigingen hebben. Met 'meer in z'n algemeenheid' bedoelde ik trouwens: los van dit concrete topic.quote:Op zondag 24 april 2005 13:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zit er al bijna constant bovenop. Maar ik ben hier ook niet 24 uur per dag. En hoezo meer in z'n algemeenheid nadenken hoe om te gaan met iemand als Diego. We hebben maar één Diego. Als er een reden is om te bannen dan doe ik daar een aanvraag toe. Of Lucille doet dat meteen.
Mja, ik zei al dat ik Diego tegenwoordig zo normaal en neutraal mogelijk tegemoet probeer te treden. Dat het in het verleden - van beide kanten - anders is geweest hoor je mij niet ontkennen. Maar jij hebt dus het idee dat ik Diego na zijn ban heb lopen jennen?quote:De ontstane situatie ben jij ook debet aan. Jij plaatst ook af en toe zuigende opmerkingen, lokt hem uit, waardoor hij weer offtopic en richting flamen gaat. Vervolgens loop ik weer te editten of posts te verwijderen. Denk je dat ik dat leuk vind? Dat ik daar niet moe van word?
even zoeken... : Zoekfunctie: wanneer weer beschikbaar?quote:Op zondag 1 mei 2005 11:49 schreef Porto het volgende:
Gaat de search functie nog een keer werken?kan me de laaste keer dat ik iets kon opzoeken niet eens meer herinneren.. of ligt het aan mij ?
Is waar ook google fok thanks!quote:Op zondag 1 mei 2005 11:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
even zoeken... : Zoekfunctie: wanneer weer beschikbaar?
en gelukkig hebben we hier in TRV mooie sticky topics met lijstjes en kun je altijd nog ctrl+f of google met fok gebruiken...
Ik zie er niet zo snel spam in, maar ik ben er ook niet zo van gediend dat FOK! gebruikt wordt als een soort van vacaturebank. Dit bespreek ik even met Lucille.quote:
Sorry, uitleg mijnerzijds ontbrak... het probleem is meer dat er een naam, mailadres en tel. nr genoemd worden van iemand en dat dit op het WWW / een open forum niet zo verstandig is; beter is het om met de poster contact op te nemen in dit geval.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zie er niet zo snel spam in, maar ik ben er ook niet zo van gediend dat FOK! gebruikt wordt als een soort van vacaturebank. Dit bespreek ik even met Lucille.
Het is een vacature die wordt aangeboden en FOK! heeft geen zin om als vacaturebank te dienen. Om die reden gaat het topic dus dicht.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Sorry, uitleg mijnerzijds ontbrak... het probleem is meer dat er een naam, mailadres en tel. nr genoemd worden van iemand en dat dit op het WWW / een open forum niet zo verstandig is; beter is het om met de poster contact op te nemen in dit geval.
En aan een FA uiteraard om uit te maken of dit onder spam valt, elkaar op de hoogte houden van interessante vacatures moet m.i. inderdaad wel kunnen.
California stond al in het landenoverzicht onder de VS. Italië ga ik nog even naar kijken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:49 schreef DutchTrain het volgende:
autorijden en meer in californie
Wellicht California nog opnemen in het centrale landen / steden lijstje?
En ook een centraal Italië topic maken uit de topics in het vanmiddag gesloten topic?
(krijg je het nog druk voor je vakantie).. toch veel plezier
De tweede is gesloten, de eerste hoop ik nog een soort reisverslag van te krijgen. En anders verdwijnt het wel in de vergetelheid.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:51 schreef DutchTrain het volgende:
en dan was er ook nog deze:
7 vrienden willen goedkoop op vakantie:)
en deze:
Jongerenreis
Die New York tickets zijn verwezen naar het grote van A naar B topic.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:51 schreef DutchTrain het volgende:
Losse vliegticket New York en
Combi-trip New York
maakt: Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic
en eigenlijk deze Vliegen met Onur Air nog in [Centraal] Ervaringen vliegmaatschappijen - deel 2 maar gezien de actualiteit misschien maar even open laten?
Maar wat doe jij hier tijdens je afwezigheid?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Gelukkig is Lucille er tijdens mijn afwezigheid.
Goede vraag. Het regende net en ik moet nog even een jetlag verwerken. Vanavond gaan we het nachtleven van Boulder verkennen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:30 schreef Lucille het volgende:
Maar wat doe jij hier tijdens je afwezigheid?
Hé makker! Hoe was je vlucht? Veel plezier met het stappen in Boulder!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Goede vraag. Het regende net en ik moet nog even een jetlag verwerken. Vanavond gaan we het nachtleven van Boulder verkennen.
Vandaar dat ik even online ben. Nu ga ik ook weer.
Dank jequote:Op maandag 9 mei 2005 12:55 schreef DutchTrain het volgende:
http://forum.fok.nl//fok/post_reply/698648
http://forum.fok.nl/topic/698666/1/50#26849725
Om voor boekingsites een apart topc aan te maken vind ik iets te veel van het goede. In mijn ogen past een boekingsite prima bij reisorganisaties. Overigens werkt bij mij Fluchbuchung.com niet, is dat wel de juist gespelde naam?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:03 schreef Wakey het volgende:
Hey Lucille, ik stel een vraag over een boekingswebsite en moet verder in een topic over reisorganisaties?Over vervuiling gesproken.
Mag ie aub weer open? Boekingssites vallen niet onder reisorganisaties en ook niet onder vliegmaatschappijen dus ik vind t wel een eigen topic waard. Of maak er boekingssites van.
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Kan iemand DutchTrain een tagje interim-mod geven?
Wat wil je er precies mee? Wil je alleen om informatie vragen dan zien we liever een kick van één van de topic over werken in Spanje die DutchTrain als eerste noemde. Als je wilt schrijven over jouw ervaringen aldaar in een soort van reisverslag, compleet met foto´s en zo (een soort reislog dus, van voorbereiding tot eindelijk weer thuis) dan zien we een puik topic graag langskomen in TRV.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:29 schreef JaWi het volgende:
Heuy. Ik ga van de zomer waarschijnlijk een paar maanden werken in Spanje. Kan ik hierover een puik topic openen hier of in WGR?
Pure non-erotische liefde kun je krijgen. Meer krijgen wij ook niet.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:52 schreef DutchTrain het volgende:
![]()
Krijg ik dan een bijbehorend interim-salaris![]()
Ik geef wel erotische liefde hoor.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Pure non-erotische liefde kun je krijgen. Meer krijgen wij ook niet.
waarom hoor ik dat nu pas?quote:
Ik neem aan dat je het hebt over dat topic in Muziek? Het omzeilen van kopierbeveiligingen is verboden.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:24 schreef addie84 het volgende:
waarom is mijn topic dicht?ik had hulp nodig, mag dit ook al niet dan?
Hey, sommige dingen zijn nu eenmaal leuker als verrassing.quote:
Hier op FOK! vragen hoe je een CD beveiliging moet kraken (ook al is het voor eigen gebruik) is niet toegestaan. Ten eerste valt er niet te verifieren of je daarwerkelijk de CD hebt, ten tweede is het publiceren van hoe je het moet doen voor anderen ook gelijk iets wat we niet willen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:32 schreef addie84 het volgende:
ik heb de cd zelf gekocht.. wil het alleen in mijn playlist zetten, wist niet dat dat ook niet mocht?
Ja, kopieren voor eigen gebruik mag, maar het kraken van een beveiling om dit doel te bereiken niet. Kopieren is een recht, maar geen verplichting als er een beveiliging gekraakt moet worden. Ik hoop het hier bij te laten, dit soort discussies zijn er al te veel geweest op FOK! We hebben het al te vaak uitgelegd waarom we het niet toestaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:35 schreef addie84 het volgende:
Even van Computerfeeling.nl:
"Let daarbij op het belangrijke woord ‘ongeoorloofd’. Niet elke kopie is illegaal. Je mag namelijk van elke muziekdrager die je bezit (cd’s, platen of cassettes) kopies maken voor persoonlijk gebruik. Als je in je auto een cassettespeler hebt, mag je dus je eigen cd’s op cassette opnemen om ze op de snelweg te beluisteren. Ook mag je je eigen cd’s converteren naar MP3 en de MP3-bestanden op je pc of op een draagbare MP3-speler beluisteren. Let wel: de originele muziekdrager moet in je bezit blijven"
Muziek terwijl u reist.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:39 schreef UIO_AMS het volgende:
in wat voor subforum ben ik nu beland?
Ah gelukkig, liefde is toch al zinloos, dus als het ook nog eens zinneloos kan, is dat al helemaal een voordeel.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Pure non-erotische liefde kun je krijgen. Meer krijgen wij ook niet.
Ik wil het niet wetenquote:
Er is zelfs een apart duik topic voor Egyptequote:
Waarom? Je hebt er om 6 uur vanavond gepost, het topic staat gewoon in de topiclijst.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:09 schreef Reintje het volgende:
Zou een modje Sri Lanka een beetje omhoog kunnen schoppen?
Stond er nietquote:Op maandag 23 mei 2005 21:18 schreef Lucille het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt er om 6 uur vanavond gepost, het topic staat gewoon in de topiclijst.
Het staat ook gewoon in het centrale landenoverzicht dat tussen de stickies van TRV staat. Net als vele andere landen en ook steden. Misschien wel handig om te weten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:30 schreef Reintje het volgende:
Stond er niet
Ik vond het via de (niet werkende!!!) search, dus dacht dat ie wel helemaal onderaan zou staan. En dat vind ik jammer
Donequote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:50 schreef DutchTrain het volgende:
Weekendje weg in Nederland
en
Weekendje weg ergens in Nederland
let op TS....
Aangezien deze specifiek over low budget gaat en in verschillende landen loopt wil ik hem niet in het landenoverzicht zetten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:46 schreef DutchTrain het volgende:
nog weer een aanvulling op de centrale landen/stedenlijst:
Low Budget door Belgie/Frankrijk
(belgië en frankrijk staan er nog niet bij en de Ardennen kunnen er ook wel bij denk ik)
Ik bedoelde dus de post in dat topic, ofwel de topics:quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:00 schreef Lucille het volgende:
Aangezien deze specifiek over low budget gaat en in verschillende landen loopt wil ik hem niet in het landenoverzicht zetten.
ook meegenomenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:07 schreef DutchTrain het volgende:
Ik bedoelde dus de post in dat topic, ofwel de topics:
Frankrijk: La Douce France!
Belgie: waar vind ik de leuke plekjes!.
Belgische ardennen. Wat is er allemaal te doen
Die ene zat al op slot en de andere nu ook.quote:
Is dat een nieuw koosnaampje?quote:
Gemergedquote:Op maandag 6 juni 2005 23:12 schreef DutchTrain het volgende:
Estland/Letland/Litouwen - Baltische Staten en
http://forum.fok.nl/topic/358618 wellicht even mergen ?
En de landenlijst nu ook kloppend gemaakt.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En de landenlijst nu ook kloppend gemaakt.![]()
Daar had ik al een opmerking over een toekomstige merge geplaatst.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:52 schreef k_man het volgende:
Roemenie, iemand ervaring om daar naartoe te gaan met auto?
Roemenie, verweg en dichtbij
opgelostquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:54 schreef k_man het volgende:
rondreis thailand, welke reisorganisatie?
Zie linkje aldaar
Deze zijn gemergedquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:52 schreef k_man het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/712160
Roemenie, verweg en dichtbij
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:59 schreef k_man het volgende:
Iemand bekend met Nettoreizen?
Zie linkje aldaar.
Als je dan toch goed bezig bent, zie ook de 2 Alanya topics die we nu hebben lopen. De TO van de laatste heeft inmiddels de weg weten te vinden naar het centrale deel. Niets staat een merge nog in de weg!quote:
Dank jequote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja! Moment, ik zoek hem even voor je op.
edit
Tsjechië
Die dus. Lijkt oud, maar de laatste reacties zijn van zondag.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:01 schreef k_man het volgende:
Dit Hotel heeft mijn vader voor ons geboekt op Huwelijksreis
Zie linkje aldaar.
Beide opgelostquote:
Whehehequote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, wilde net een merge verzoek plaatsen.
Hij is op slot.quote:
We kijken wel even hoe het gaat lopen. Wordt het niets gaat het op slot, anders mergen we het met het centrale topic.quote:
Dat slotje heb ik morgen ook nog wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:51 schreef k_man het volgende:
Mergen?Voor die anderhalve reactie?
Hup, op slot ermee. Dat andere topic staat toch niet zomaar vermeld in de lijst centrale topics?
En vice versa.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:31 schreef k_man het volgende:
Lompe landgenoten irriteren vakantieganger
Gaat nergens meer over, behalve Belgen bashen.
vind ik een beetje vreemd.quote:Te veel moeite om het op te ruimen
Het topic was verworden tot een bash-topic tussen Belgen en Nederlanders. De initiële discussie was inmiddels ver te zoeken. Het topic was dus reddeloos mijns inziens. En dat vond ik erg jammer. Zie ook de 2 vervolgtopics en hun hoge kwaliteit. Dat blijft dus zo doorgaan, ook als ik het topic heb opgeruimd en weer heb open gegooid.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:43 schreef Litman het volgende:
Waarom is Lompe landgenoten irriteren vakantieganger gesloten?
Vooral de opmerking
vind ik een beetje vreemd.
We hebben niet voor niets dit topic.quote:Waarom is er niet eerder ingegrepen en gewaarschuwd? In het topic werd daar ook om gevraagd.
Ik heb nu geen tijd, want ik zit op kantoor. Als ik tijd heb zal ik eens kijken of er toch nog wat van te maken valt. Zo niet blijft het dicht, zo wel dan zal er uiteraard een waarschuwing staan. Gaat het dan toch op de oude hand verder gaat het permanent dicht.quote:Kortom, mijn verzoek is om het topic weer te openen, een (gedeelte) van het gebash en gezeik te verwijderen en een waarschuwing te plaatsen.
Dank, succes met opruimen.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb nu geen tijd, want ik zit op kantoor. Als ik tijd heb zal ik eens kijken of er toch nog wat van te maken valt. Zo niet blijft het dicht, zo wel dan zal er uiteraard een waarschuwing staan. Gaat het dan toch op de oude hand verder gaat het permanent dicht.
Selectief lezen is oké.quote:
Nee, ik ben optimistisch van aard en ging er daarom al vanuit dat je én tijd had én dat het je zou lukken om er nog wat van te maken.quote:
Er zijn zelfs een paar bans op gevolgd. Maar genoeg nu daarover.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:16 schreef Hik het volgende:
Ik wíst dat hier commentaar op terug zou komen!![]()
Die staat al een tijdje onder het reisverhalen-gedeelte.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:38 schreef k_man het volgende:
Ow kan mijn reisverslag van Jemen dan ook opgenomen worden, ter leering ende vermaeck?
Ook aangepast.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:15 schreef LennyKravitz het volgende:
Ha die mods... in topic/post Travel: FAQ, handige links en seizoensoverzichten staat onder "Azie" onder de noemer "nog meer Maleisië" een link naar mijn reisverhaal...
De site is verhuisd naar http://www.xs4all.nl/~holderx/
Zou iemand de URL willen aanpassen... bij voorbaat dank!![]()
Weer iets om uit te zien naar de travel tapasmeet.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:30 schreef Litman het volgende:
UIO,
Dank voor het opruimen en heropenen van Lompe landgenoten irriteren vakantieganger !
Als je een vrouw was zou ik je zoenen, ach wat maakt het ook uit:![]()
Bekijk de voorgaande posts eens lieverd.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:29 schreef Hik het volgende:
Planning Londentrip
Bestaat al een centraal topic van...![]()
Is er nu al een exacte datum vastgesteld?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Weer iets om uit te zien naar de travel tapasmeet.
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:30 schreef UIO_AMS het volgende:
En wanneer moet dit gaan plaatsvinden?
Zaterdag 13 augustus. Definitief!
Wie er zeker komen?
UIO_AMS
Hik
DutchTrain
k_man
Vogue
En neem je vakantiefoto's en reisverhalen mee!
Tja en een mod die wel kan posten maar niet kan inloggen om slotjes te zetten is natuurlijk een beetje als een schijfje citroen zonder stampertje (of zoiets)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:53 schreef Hik het volgende:
Ja zeg... eerst zeuren dat we het hierin moeten zetten. Doen we dat; wéér niet goed!![]()
Meld dat dan ook even in het travelmeeting topic.quote:
Kun je hem niet gewoon alsnog weer sluiten? Ten eerste is het gewoon níet, interessant, er komen toch alleen maar beledigende, en dus onprettige opmerkingen uit voort. En daarbij irriteert het topic me in mn MyATquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En vice versa.
Ik ga er niet eens aan beginnen om het op te ruimen.
Ik begrijp het prima hoor. Japanners zijn idd het minst irritant. Ze zijn niet geweldig, maar wel minder irritant dan voormalige Russen (Kazachstan en zo), Indiers, Paki's, Koreanen en Chinezen....quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Zie de edit van k-man.
Ik wijs het je nog aan, maar echt snappen doe je het niet hè.
Dat is gewoon bedoeld voor een bepaald gedeelte van Azië, aangezien we het nu niet hebben over Arabieren.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat is het ook niet. De term spleetogen wel.
Die dus. Gaat dat nog lang duren?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:29 schreef Hik het volgende:
Planning Londentrip
Bestaat al een centraal topic van...![]()
Ik ben juist een enorme controlfreak.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
nee, we zijn geen regel / control freaks hier
Ja. Wen er maar aan.quote:
Nee. Heb gewoon geen zin om elk topic waarvoor al een centraal topic bestaat meteen op slot te gooien. Dat kan gerust een dag of wat in de AT van TRV bungelen en vervolgens mergen we het wel.quote:
...zoiets...quote:Voor vaccinaties of malariapillen kun je het beste altijd even contact opnemen met het havenziekenhuis of je lokale GGD. Advies per land is niet te geven, omdat het afhangt van je precieze lokatie, de tijd dat je reist en hoe lang en wat je er gaat doen.
Die is nu gemerged.quote:Op donderdag 30 juni 2005 06:59 schreef k_man het volgende:
Hiervoor trouwens ook:
http://forum.fok.nl/topic/720954
Maar ook in zo'n centraal topic staan een heel stel meningen en vragen en antwoorden dooreen. Je kunt dan ook laten linken naar (in mijn ogen het enige juiste antwoord): een postje met een tekst zoals hierboven.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:05 schreef k_man het volgende:
Daar was ooit ook een centraal topic voor meen ik...
Nu die ander nog.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:19 schreef Lucille het volgende:
Die is nu gemerged.
Waarom? Wat verschaft de moderators (of 'Fok') het gezag te bepalen of je je moet laten inenten of voorlichten bij de GGD? Gaan de moderators hier advies geven over gezondheidsaangelegenheden? Is hun mening belangrijker dan jouw of mijn mening? Ik zie niet wat voor status zo'n disclaimer zo hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:34 schreef Hik het volgende:
[..]
Maar ook in zo'n centraal topic staan een heel stel meningen en vragen en antwoorden dooreen. Je kunt dan ook laten linken naar (in mijn ogen het enige juiste antwoord): een postje met een tekst zoals hierboven.
Moet ik wel een linkje hebbenquote:
Ik begrijp deze ff nietquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:58 schreef k_man het volgende:
Lompe landgenoten irriteren vakantieganger
Wat was er mis met de posts over het uitzicht vanaf de Eifeltoren?
Er zijn een hoop posts verdwenen uit dat topic. Van sommigen heb ik geen idee waarom en van de anderen vind ik het overdreven.quote:
It wasn't mequote:Op donderdag 30 juni 2005 23:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Er zijn een hoop posts verdwenen uit dat topic. Van sommigen heb ik geen idee waarom en van de anderen vind ik het overdreven.
deze : Planning Londentripquote:
Gemergedquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
deze : http://forum.fok.nl/topic/720203
en Vlucht naar Londen & verblijf daar, deel 2
Dan ben FOK!topicmergenderwijs goed bezig
Zijn dat post van voor of na mijn discussie in dat topic?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:15 schreef k_man het volgende:
Er zijn een hoop posts verdwenen uit dat topic. Van sommigen heb ik geen idee waarom en van de anderen vind ik het overdreven.
Ze staan er dus nog. Mooi.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:40 schreef DutchTrain het volgende:
Die posts over de Eiffeltoren staan in : Tegenvallende 'Hot Spots'
Tsss. En ons dan een beetje beschuldigen van overdreven reageren. Excuses, makker, excuses wil ik zien.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:49 schreef k_man het volgende:
Ik was inderdaad in de war tussen die twee topics.
*bookmarked en uitprint*quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:12 schreef k_man het volgende:
Mijn diepe, diepe excuses. Of zo.
Ik heb die uitspraak van UIO hier ook uitgeprint en ingelijst...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:00 schreef Lucille het volgende:
[..]
*bookmarked en uitprint*
Deze is goud waard
Donequote:Op zondag 3 juli 2005 22:04 schreef k_man het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/721931
Centraal graag.
Jeetje k_man, normaal kom je dan meteen met 53 links aan met identieke topics.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:17 schreef k_man het volgende:
Hoeveel wat-neem-ik-mee-topics kan een mens verdragen...?
Vakantiespullen
Hij post nog een stel links ook voor mequote:Op woensdag 6 juli 2005 22:39 schreef k_man het volgende:
Ach, vooruit:
Vakantie, wat moet ik allemaal meenenen-lijstje (nog recent)
Koffer inpakken - heb ik alles?
Wij vergeven je.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:24 schreef Hik het volgende:
Ik geef bij deze mezelf aan wegens "op de man(nen) spelen"...
HTL #42 - Stelletje Ouwe Wijvenclub
Ik heb het echt gehad met die lui, sorry...![]()
is dat zo? ik dacht nog dat hij van jou was!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom is de titel van HTL gewijzigd?
Het was een titel van K_man, maar nu is het opeens veranderd in een of andere enorm oubollige kuttitel.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
is dat zo? ik dacht nog dat hij van jou was!
Alleen een link? Ik hoop dat je er ook een leuk verhaaltje bij kan maken waarom het zo leuk is. Volgens mij is dan een nieuw topic de juiste weg.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een heel leuk linkje voor een Bed and Breakfast (of iets langer) in NL, waar o waar kan ik dat dumpen?
* Lucille kijkt onschuldig in de rondte, it wasn't mequote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het was een titel van K_man, maar nu is het opeens veranderd in een of andere enorm oubollige kuttitel.
HTL #42 - Over costa's, communisten en stalinistische modsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
misschien moet er een tweede reeks worden geopend. Net als bij de formule1 zijn er teams die het rigide beleid niet langer accepteren en een eigen reeks willen beginnen.
Ik kondig bij deze aan dat dit topic op slot gaat.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
HTL #42 - Over costa's, communisten en stalinistische mods
Dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:31 schreef Vogue het volgende:
![]()
Yeah! Als stalinistische mod heb je daar natuurlijk recht op, anders doe je je naam geen eer aan![]()
Je bent niet de enige. Het hoeft nou ook geen 'appeltaart yeah'-topic te zijn, maar elke keer hetzelfde gezeik begint nu wel irritant te worden.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:32 schreef Vogue het volgende:
Maar ff serieus, ik ben dat gezeur ook spuugzat. Heb me tot nog toe weten in te houden, maar ik erger me dood als ik HTL doorlees.
Dan hoeft de titel nog niet te worden veranderd in deze debiele topictitel.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Het hoeft nou ook geen 'appeltaart yeah'-topic te zijn, maar elke keer hetzelfde gezeik begint nu wel irritant te worden.
Ja hoor!quote:
Volgende HTL topictitel: HTL #43 Niet voor appelige taartenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
En dat gezeik over die appeltaarten?
uiteraard.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Beschuldigingen over imaginaire reizen en een balletje dat naar aanleiding daarvan wordt teruggekaatst heeft wel met reizen en TRV te maken natuurlijk.
Tjongejonge, wat ben jij een huilie opeens.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan hoeft de titel nog niet te worden veranderd in deze debiele topictitel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |