Dit is dus allemaal in de omgeving van luik volgens deze site: http://www.eurorelais.com/nl/regio/b/luik.htmquote:Prachtige kastelen als Chateau de Jehay (franstalig) (Amay) en Chateau de Modave of kasteel Reinhardstein.
De watervallen van Coo.
Een bezoekje aan het gezellige toeristische stadje Malmédy
De kuuroorden Spa of Chaudfontaine.
Natuurreservaat de Hoge Venen (Botrange).
Plaatsen als Malmedy, Stavelot, Luik.
Grotten van Remouchamps en Safaripark Monde Sauvage (Aywaille)
Stuwmeer van Robertville
En natuurlijk talloze activiteiten in de natuur: mountainbiken, wandelen, vissen, deltavliegen, speleologie, rotsklimmen en, bij voldoende sneeuw, langlauf of alpine ski (zoals in Baraque-de-Fraiture).
En abseilen én tokkelenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 02:01 schreef Sport_Life het volgende:
Je kunt er ook klimmen![]()
!
Maar klimmen is leukerquote:Op dinsdag 18 mei 2004 02:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
En abseilen én tokkelen![]()
Doe ik hier in Engeland (Malvern Hills)quote:Op dinsdag 18 mei 2004 02:14 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Maar klimmen is leuker.
* Stuart over iets minder dan 2 maanden in de franse alpen aan het rotsklimmen is![]()
.
Haha! Fietsen in de Ardennen?quote:Op maandag 17 mei 2004 12:07 schreef Zondernaam het volgende:
Wij gaan dus met een paar man fietsen door de ardennen
Voormalig? In augustus is er weer een GP Formule 1 hoor! (ok, 1 jaartje weggeweest door problemen ivm tabaksreclame, maar nu weer helemaal terug) www.spafrancorchamps.bequote:Op maandag 17 mei 2004 12:59 schreef coronaextra het volgende:
(en vlak bij het voormalig formule1 circuit van Francorchamps (ik spreek en versta geen fuck frans dus ik zal alles wel verkeerd hebben geschreven, maargoed)
Inderdaad best leuk om eens te bezoeken, interessant en een mooie omgeving.quote:Op maandag 17 mei 2004 12:49 schreef Coolgoza het volgende:
Hare Krisna tempel in de ardennen schijnt ook erg mooi te zijn. (dat is als je een beetje geinteresseerd bent)
Dat bedoel ik, dat wil ik dus niet. Misschien leuk voor opa en oma of voor een gezin met kleine kinderen, maar niet voor mij!quote:Op woensdag 29 september 2004 11:43 schreef P4nic het volgende:
Coo zou ik echt niet aanraden, evengrote waterval als een dakgoot die lekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |