Je kunt je aanmelden als passagier op een vrachtschip. Er zijn verschillende bureautjes in Nederland die zulke reizen kunnen regelen.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wil naar Buenos Aires varen, hoe doe je dat?
Off-topic, maar wów...wat een coole routes staan hierbij:quote:
Dat is wel een redelijke droomreis!quote:Antwerpen-Le Havre-Bilbao-Casablanca-Dakar-Banjul-Conakry-Freetown-Salvador de Bahia-Vitoria-Rio de Janeiro-Santos-Buenos Aires-Zarate-Montevideo-Paranagua-Santos-Rio de Janeiro-Tilbury-Hamburg-Antwerpen
Retourtje Chambery vanaf 140 euro, retourtje Bergamo vanaf 60 euro met Transavia. Ex belasting en zo.quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:33 schreef DutchTrain het volgende:
naar Bergamo (Milaan)
Vanaf Schiphol met Transavia.com voor ongeveer 150 euro
Vanaf Eindhoven met RyanAir.com vanaf 80 euro
Kijk dan voor treininfo verder op http://bahn.hafas.de voor de dienstregeling (Mailand - Grenoble) en voor de prijzen voor de Italiaanse trein op http://www.trenitalia.com/home/en/index.html
PS slowchatten kan je in de slowchat, ipv tvp's zijn er ook bookmarks
Voorop gesteld.. Hannover is best nog wel een eindje vanaf de grens.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:12 schreef mechatronics het volgende:
hoe kan je een beetje goedkoop naar Hannover reizen vanaf Henelo?
Of vanaf Amsterdam / Rotterdam? (ik stap op in den haag, maar ik heb natuurlijk OV)
liefst ook low budget, ik heb nu iets gevonden voor 51 euro, maar dat is nogal prijzig voor n retourtje Hengelo - Hannover, denk ik.
Of zijn treinen echt zo deur in Duitsland?
Want ik weet ook niet hoe ik van Hengelo over de grens moet komen.
inderdaad, dat is de enige juiste samenvatting{sub]alhoewel zo goedkoop mogelijk reizen natuurlijk wel een leuke sport is[/sub]quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:52 schreef mechatronics het volgende:
voor al die moeite kan ik dus net zo goed met de trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop