quote:Wel nieuwe linkjes zoeken he?
Op vrijdag 25 oktober 2002 14:47 schreef DJKoster het volgende:
Ideaal
quote:Buzz
Op vrijdag 25 oktober 2002 16:12 schreef k_man het volgende:
Hoe heet die discount tak van KLM ook al weer?Net zoals Transavia Basiq heeft, heeft KLM ....?
quote:Hmm, vanaf Schiphol kun je alleen naar Londen.
Op vrijdag 25 oktober 2002 16:15 schreef freako het volgende:[..]
Deze sites worden bij de meeste zoekmachines namelijk uitgesloten, en zijn toch lekker goedkoop.
[sub]Jongens ik ga volgende maand met easyjet naar Londen[/sub]
Air Hithc, als je het wat minder nauw neemt met aankomst en vertrek plaatsen kun je hier geweldig terecht... je hebt kans dat je in parijs moet vertrekken, en de precieze datum weet je ook niet, maar je zit wel voor $150 in amerika (one-way)...
Tickets naar 15 bestemmingen binnen Europa (is Istanbul trouwens nog Europa?? Is beetje grensgeval natuurlijk.... ) met zo'n 40% korting!
Reizen tot en met 31 maart trouwens!
quote:Ha! Prima actie.
Op dinsdag 29 oktober 2002 21:07 schreef Liejannuh het volgende:
De KLM heeft van 29 oktober tot en met 1 november de grote KLM internet 4-daagse!
Ik heb zojuist voor ¤ 185 euro een retourtje Madrid geboekt. Had ook met Basiqair gekund voor ¤ 15 minder, maar:
Ik kwam uit op 437,36 Euro via tickettracker! Nog een best aardige prijs, omdat de rest allemaal tegen de 600 Euro uit kwam. En de luchthavenbelasting zit erbij!
Ik vlieg dan wel via Cincinnati en Parijs, maar dat maakt mij niet zoveel uit!
Maar weet iemand toevallig nog tips op het nog goedkoper te krijgen? Ik vlieg nu heen en terug op een donderdag, omdat ik ooit heb gehoord dat dat de goedkoopste dag is om te vliegen
En wordt het ticket eigenlijk goedkoper of juist duurder des te langer je wacht???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |