Mijn moeder en ik willen in de zomervakantie een paar dagen een stad in Europa bezoeken, maar we hebben geen idee waar we naar toe willen..
Het moet dus een Europese stad zijn, waar behoorlijk wat ze zien is, een plek waar je kan winkelen zou ook heel leuk zijn, en het liefst geen stad te ver in het zuiden ivm de hitte daar in de zomer. En Boedapest, Wenen en Parijs vallen af omdat we er al een zijn geweest
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious - Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
Rome is een geweldige stad, maar daar zou ik niet voor een paar dagen heengaan (te veel bezienswaardigheden). Londen is ook een erg leuke stad, veel te zien, nadeel is alleen dat het erg duur is. Verder is Barcelona ook leuk, en misschien een stad als Kopenhagen?
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw). Sieraden en meer, Gingerfantasies.
Ik ben alleen nog maar met familie en vrienden op vakantie geweest. Ver weg en in europa, maar nu zoek ik een europese stad om een romantisch weekendje met m'n vriendin door te brengen.
Zelf denk ik aan Kopenhagen of Barcelona.....wie weet waar ik moet wezen voor een romantisch weekend?