Dus dan maar weer een nieuwe!
Ik vind het dus ook randje. Vandaar dat ik ook niet had geedit, omdat ik twijfelde. Ik begrijp de frustratie van je volkomen, maar ik vond het nog niet zodanig dat er geedit moest worden. Natuurlijk zitten er een paar sukkels in, maar die laten duidelijk zien dat ze werkelijk geen idee hebben waar ze het over hebben. Maar editen is wel een laatste redmiddel. Ik zie wel debiele antwoorden, maar vooralsnog geen ontoelaatbare dingen.
quote:Ik wil je heeeeel lief vragen of mijn topic over emigratie ( topicnaam: Heb je wel eens...) weer open mag.
Op donderdag 15 januari 2004 06:55 schreef Liejannuh het volgende:
Deze was vol: [centraal] kritiek topic IIDus dan maar weer een nieuwe!
Alvast bedankt voor de reactie
(Dat kun je toch niet weigeren )
Als die vol is, dan gooien we deze graag weer open!
heb ik het toch geweigerd, maar toch wel op een lieve manier toch?!
quote:Volgens mij gaat het niet werken
Op zaterdag 17 januari 2004 17:50 schreef Liejannuh het volgende:
Probeer eerst die andere maar eens tot leven te brengen door 'm een schop te geven.
Wij reanimeren graag topics in Travel.Als die vol is, dan gooien we deze graag weer open!
heb ik het toch geweigerd, maar toch wel op een lieve manier toch?!
Heb je de rest van het topic al doorgelezen? Eigenlijk?
quote:2uur nu
Op zaterdag 17 januari 2004 18:48 schreef Liejannuh het volgende:
Je hebt nog geen uur geleden gepost!Heb je de rest van het topic al doorgelezen? Eigenlijk?
quote:*mee doet*
Op zaterdag 17 januari 2004 19:26 schreef k_man het volgende:
*terugvindpost*
Altijd handig om dit topic vaak langs te zien komen.
quote:Hij is sticky hoor
Op zondag 18 januari 2004 10:04 schreef YPPY het volgende:[..]
*mee doet*
Altijd handig om dit topic vaak langs te zien komen.
quote:Ik surf altijd via my active topics en soms via de active topics, bijna nooit langs de topiclijsten. Dat deed ik alleen toen ik nog moest modden.
Op zondag 18 januari 2004 12:47 schreef Lucille het volgende:[..]
Hij is sticky hoor
Ik zoek nog wel even verder!
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 20:06 schreef Liejannuh het volgende:
Ok, gevonden!Ik moest gewoon even op Yppy + China zoeken!
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 22:14 schreef Lucille het volgende:
Who needs the search if we've got k_man?
quote:Owkee, (ik zag dit nu pas
Op donderdag 15 januari 2004 10:07 schreef Lucille het volgende:
Even terugkomen op het verhaal van Hik, betreffende het Mekka topic:Ik vind het dus ook randje. Vandaar dat ik ook niet had geedit, omdat ik twijfelde. Ik begrijp de frustratie van je volkomen, maar ik vond het nog niet zodanig dat er geedit moest worden. Natuurlijk zitten er een paar sukkels in, maar die laten duidelijk zien dat ze werkelijk geen idee hebben waar ze het over hebben. Maar editen is wel een laatste redmiddel. Ik zie wel debiele antwoorden, maar vooralsnog geen ontoelaatbare dingen.
quote:Is je sig niet te moeilijk voor mensen die niet eens snappen dat een land soms meer te bieden heeft dan het beeld wat je via de media voorgeschoteld krijgt? Het feit dat sommige mensen zulke naieve en domme denkbeelden hebben geeft mij weinig hoop dat ze je sig zullen begrijpen. Daar is namelijk enige intelligentie wel voor nodig.
Op vrijdag 23 januari 2004 11:10 schreef Hik het volgende:[..]
Owkee, (ik zag dit nu pas
). It's you call...
Voortaan ga ik die mensen gewoon spammen met mijn sig.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 11:14 schreef Lucille het volgende:
Is je sig niet te moeilijk voor mensen die niet eens snappen dat een land soms meer te bieden heeft dan het beeld wat je via de media voorgeschoteld krijgt? Het feit dat sommige mensen zulke naieve en domme denkbeelden hebben geeft mij weinig hoop dat ze je sig zullen begrijpen. Daar is namelijk enige intelligentie wel voor nodig.
quote:Dank je.
Op maandag 26 januari 2004 06:48 schreef Libris het volgende:
50 places to see before you die is dubbel..
Concreet: kunnen de post van "Vliegangst hoe overwin ik dit?" geplakt kunnnen worden onder "Vliegen/vliegangst" ?
Je voorkomt op deze manier, dat een thread direct ophoudt te bestaan, zoals in dit geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |