abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12483301
Hoi ik moet even regeren hoor. Ik had een topic geopent over iets juist oke voor "travel" nu sluit meneer coyote mijn topic omdat hij zegt dat hij niet in travel moet. Waar dan???? verplaats hem dan, want ik vind het wel voor travel ,maar als jij het beter weet?!? nu weet ik nog niet waar ik mijn topic opniew moet openen en moet ik alles weer tiepen. maak hem dan weer open graag waar jij denkt dat hij hoort!

"makkelijke" mesijes en hete plekken! top10

pi_12483323
onzin?

of als je foto;s van die makkelijke meiden hebt b&h

pi_12483344
Topics over sextoerisme worden niet zo gewaardeerd. Gek hè?
pi_12483364
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:27 schreef k_man het volgende:
dus er mag nix meer worden geopend over salou???
pi_12483572
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:28 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

dus er mag nix meer worden geopend over salou???

Op zich geen slecht idee. Maar het wordt oogluikend toegestaan in het centrale Salou topic.
pi_12483621
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:27 schreef k_man het volgende:
nix sextoerisme, ik vraag alleen maar naar landen waar je leuk meisjes kan versieren en waar je niet veel hoeft te betalen. daar is nix mis mee. dat is gewoon normaal hoor, bijna iedereen gaat op vakantie voor de meiden, dan kan heel deze forum wel dicht
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 18:41:28 #7
26249 Eomer
Room design by Tekenix
pi_12483632
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:40 schreef Gerrit-BH het volgende:

[..]

nix sextoerisme, ik vraag alleen maar naar landen waar je leuk meisjes kan versieren en waar je niet veel hoeft te betalen. daar is nix mis mee. dat is gewoon normaal hoor, bijna iedereen gaat op vakantie voor de meiden, dan kan heel deze forum wel dicht

...dus als ik het goed begrijp zoek jij een land met gratis hoeren?

...trouwens...het is DIT forum...

pi_12483663
quote:

[..]

Een land met goedkope hoertjes dus. Nee dat is helemaal geen sextoerisme.
pi_12483719
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:43 schreef k_man het volgende:

[..]

Een land met goedkope hoertjes dus. Nee dat is helemaal geen sextoerisme.

nix hoertje, gewoon leuke meiden, dus hete plekken enzo, maar niet zoals salou enzo, want dat is dus veels te duur. maar gewoon plekken die "hot" zijn.. snap je dat dan nie ben je nou ecgt zo dom
pi_12483799
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:47 schreef Gerrit-BH het volgende:

[..]

nix hoertje, gewoon leuke meiden, dus hete plekken enzo, maar niet zoals salou enzo, want dat is dus veels te duur. maar gewoon plekken die "hot" zijn.. snap je dat dan nie ben je nou ecgt zo dom

Mwah, dom is een relatief begrip, maar aan jouw posts te zien scoor jij zelf niet bepaald hoog op de evloutieladder.

Verwacht je nou echt serieus dat een dergelijk topic open blijft?

pi_12483865
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:51 schreef k_man het volgende:

[..]

Mwah, dom is een relatief begrip, maar aan jouw posts te zien scoor jij zelf niet bepaald hoog op de evloutieladder.

Verwacht je nou echt serieus dat een dergelijk topic open blijft?

ik zie niet waarom niet, het is gewoon normaal onderwerp die iedereen bezig houd en ik zie ook nog niet net zon topic, dus hij hoort gewoon open, maar die coyote zal wel wat tegen me hebben ofzo.. ze moeten me zowiezo hebben hier op trv, preutse miepen en hun slaven die hier lopen te mutsen. ga lekker breien allemaal.

homos willen kastelen zien op vakantie en echte kerels wijven... als ik dit forem mocht doen zal ik eens laten zien wat vakantie is.. niet dat stomme gezeur , maar feest, bier ,sex en blote wijven.

pi_12484023
Dan heb je niet goed gezocht. Zulke topics zijn er al vaker geweest, maar die zijn allemaal dicht. Raar hè?
pi_12484290
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:54 schreef Gerrit-BH het volgende:
als ik dit forem mocht doen zal ik eens laten zien wat vakantie is.. niet dat stomme gezeur , maar feest, bier ,sex en blote wijven.
Misschien is het voor iedereen beter als je een eigen forem maakt met feest, bier, sex en blote wijven.
I intend to live forever, or die trying.
pi_12484373
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:16 schreef dwerg het volgende:

[..]

Misschien is het voor iedereen beter als je een eigen forem maakt met feest, bier, sex en blote wijven.

wel ff de url hier achter laten
pi_12484482
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:47 schreef Gerrit-BH het volgende:

[..]

Nou ja, omdat je zo aandringt hier een insiders tip. Neem het vliegtuig naar Tamanrasset [heel hot!], laat je door een lokake chauffeur 54 kilometer naar het zuidoosten de Sahara inrijden, en je daar afzetten. Wacht daar een uur of 3. Neem vooral geen water mee. Je zult zien.... Enjoy!
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_12484526
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:24 schreef zwijntje het volgende:

[..]

Nou ja, omdat je zo aandringt hier een insiders tip. Neem het vliegtuig naar Tamanrasset [heel hot!], laat je door een lokake chauffeur 54 kilometer naar het zuidoosten de Sahara inrijden, en je daar afzetten. Wacht daar een uur of 3. Neem vooral geen water mee. Je zult zien.... Enjoy!

dan komen een paar uur later eens stel van die heel geile hongerige gieren
pi_12484605
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:24 schreef zwijntje het volgende:

[..]

haha , leuk, hier ook weer zon opzij muts die hier de boel probeerd te verzieken voor de rest, dat bedoel ik nou, bijdehant als de pest en zelf nix toevoegen. jij heb zekr ook zitten roddelen om mijn topic dict te krijgen..
pi_12486313
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:28 schreef Gerrit-BH het volgende:

[..]

haha , leuk, hier ook weer zon opzij muts die hier de boel probeerd te verzieken voor de rest, dat bedoel ik nou, bijdehant als de pest en zelf nix toevoegen. jij heb zekr ook zitten roddelen om mijn topic dict te krijgen..

Shit, je hebt ons door.

Ja, het is een complot en iedereen is tegen je.

pi_12491112
Russische touristen in Alanya

Link naar het centrale topic staat er al in.

pi_12494803
Hij is dicht k_man.
quote:
Als je betaalt voor sex, dan betaal je voor sex. Of dat nu veel of weinig is. Wat jij wilt lijkt op sextoerisme, ook al zeg je zelf van niet. Je gaat op vakantie om een meisje te versieren en sex te hebben. Dat vind ik toch wel redelijk sextoerist.

En Gerrit-BH, misschien is het handig om eens te kijken naar de lijst met topics die door jou geopend zijn. Die zijn bijna allemaal dicht. Kijk dan eens naar de lijst met slotjes onderaan in travel: bijna alleen maar dubbele topics. We gooien maar weinig dicht hier, behalve als het dubbel is. Jouw topic gaan inderdaad snel dicht, misschien ligt dat een heeeeel klein beetje aan de onderwerpen die je kiest en niet helemaal alleen aan de breiende mods. breien kan ik trouwens niet goed, daarom probeer ik nu te naaien

Als je makkelijk een meisje wilt versieren, kun je ook iemand dronken voeren in Nederland, daar hoef je nog niet eens voor op vakantie.

Het topic is dus terecht dicht en het blijf dicht.

O ja, ik ben niet bij voorbaat tegen topics over sextoerisme. Wat mij betreft kan daar best over worden gesproken in travel, maar dan met een andere insteek.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_12501568
Rimini was echt wel te gek hoor!!!!

Link naar centrale topic staat er al in.

pi_12501605
Gekke Gerrit
pi_12505009
Dank je.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 10:27:44 #24
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_12544485
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:54 schreef Gerrit-BH het volgende:
homos willen kastelen zien op vakantie en echte kerels wijven...
ROFLMAO!!

O-my-gód!

Lieve Gerrit, met jouw instelling zul je ze inderdaad wel heel wat drank moeten voeren voor je überhaupt in de buurt zult komen van een bloot wijf. Desalniettemin heel veel succes natuurlijk!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_12602799
Ik weet niet of dit hier moet maar hier is de link naar dit topic verlopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')