quote:dus er mag nix meer worden geopend over salou???
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:27 schreef k_man het volgende:
Topics over sextoerisme worden niet zo gewaardeerd. Gek hè?
quote:Op zich geen slecht idee. Maar het wordt oogluikend toegestaan in het centrale Salou topic.
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:28 schreef _The_General_ het volgende:[..]
dus er mag nix meer worden geopend over salou???
quote:nix sextoerisme, ik vraag alleen maar naar landen waar je leuk meisjes kan versieren en waar je niet veel hoeft te betalen. daar is nix mis mee. dat is gewoon normaal hoor, bijna iedereen gaat op vakantie voor de meiden, dan kan heel deze forum wel dicht
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:27 schreef k_man het volgende:
Topics over sextoerisme worden niet zo gewaardeerd. Gek hè?
quote:...dus als ik het goed begrijp zoek jij een land met gratis hoeren?
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:40 schreef Gerrit-BH het volgende:[..]
nix sextoerisme, ik vraag alleen maar naar landen waar je leuk meisjes kan versieren en waar je niet veel hoeft te betalen. daar is nix mis mee. dat is gewoon normaal hoor, bijna iedereen gaat op vakantie voor de meiden, dan kan heel deze forum wel dicht
...trouwens...het is DIT forum...
quote:Een land met goedkope hoertjes dus. Nee dat is helemaal geen sextoerisme.
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:40 schreef Gerrit-BH het volgende:[..]
nix sextoerisme, ik vraag alleen maar naar landen waar je leuk meisjes kan versieren en waar je niet veel hoeft te betalen. daar is nix mis mee. dat is gewoon normaal hoor, bijna iedereen gaat op vakantie voor de meiden, dan kan heel deze forum wel dicht
quote:nix hoertje, gewoon leuke meiden, dus hete plekken enzo, maar niet zoals salou enzo, want dat is dus veels te duur. maar gewoon plekken die "hot" zijn.. snap je dat dan nie ben je nou ecgt zo dom
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:43 schreef k_man het volgende:[..]
Een land met goedkope hoertjes dus. Nee dat is helemaal geen sextoerisme.
quote:Mwah, dom is een relatief begrip, maar aan jouw posts te zien scoor jij zelf niet bepaald hoog op de evloutieladder.
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:47 schreef Gerrit-BH het volgende:[..]
nix hoertje, gewoon leuke meiden, dus hete plekken enzo, maar niet zoals salou enzo, want dat is dus veels te duur. maar gewoon plekken die "hot" zijn.. snap je dat dan nie ben je nou ecgt zo dom
![]()
![]()
Verwacht je nou echt serieus dat een dergelijk topic open blijft?
quote:ik zie niet waarom niet, het is gewoon normaal onderwerp die iedereen bezig houd en ik zie ook nog niet net zon topic, dus hij hoort gewoon open, maar die coyote zal wel wat tegen me hebben ofzo.. ze moeten me zowiezo hebben hier op trv, preutse miepen en hun slaven die hier lopen te mutsen. ga lekker breien allemaal.
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:51 schreef k_man het volgende:[..]
Mwah, dom is een relatief begrip, maar aan jouw posts te zien scoor jij zelf niet bepaald hoog op de evloutieladder.
Verwacht je nou echt serieus dat een dergelijk topic open blijft?
homos willen kastelen zien op vakantie en echte kerels wijven... als ik dit forem mocht doen zal ik eens laten zien wat vakantie is.. niet dat stomme gezeur , maar feest, bier ,sex en blote wijven.
quote:Misschien is het voor iedereen beter als je een eigen
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:54 schreef Gerrit-BH het volgende:
als ik dit forem mocht doen zal ik eens laten zien wat vakantie is.. niet dat stomme gezeur , maar feest, bier ,sex en blote wijven.
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:16 schreef dwerg het volgende:[..]
Misschien is het voor iedereen beter als je een eigen
forem
maakt met feest, bier, sex en blote wijven.
quote:Nou ja, omdat je zo aandringt hier een insiders tip. Neem het vliegtuig naar Tamanrasset [heel hot!], laat je door een lokake chauffeur 54 kilometer naar het zuidoosten de Sahara inrijden, en je daar afzetten. Wacht daar een uur of 3. Neem vooral geen water mee. Je zult zien.... Enjoy!
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:47 schreef Gerrit-BH het volgende:[..]
nix hoertje, gewoon leuke meiden, dus hete plekken enzo, maar niet zoals salou enzo, want dat is dus veels te duur. maar gewoon plekken die "hot" zijn.. snap je dat dan nie ben je nou ecgt zo dom
![]()
![]()
quote:dan komen een paar uur later eens stel van die heel geile hongerige gieren
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:24 schreef zwijntje het volgende:[..]
Nou ja, omdat je zo aandringt hier een insiders tip. Neem het vliegtuig naar Tamanrasset [heel hot!], laat je door een lokake chauffeur 54 kilometer naar het zuidoosten de Sahara inrijden, en je daar afzetten. Wacht daar een uur of 3. Neem vooral geen water mee. Je zult zien.... Enjoy!
quote:haha , leuk, hier ook weer zon opzij muts die hier de boel probeerd te verzieken voor de rest, dat bedoel ik nou, bijdehant als de pest en zelf nix toevoegen. jij heb zekr ook zitten roddelen om mijn topic dict te krijgen..
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:24 schreef zwijntje het volgende:[..]
Nou ja, omdat je zo aandringt hier een insiders tip. Neem het vliegtuig naar Tamanrasset [heel hot!], laat je door een lokake chauffeur 54 kilometer naar het zuidoosten de Sahara inrijden, en je daar afzetten. Wacht daar een uur of 3. Neem vooral geen water mee. Je zult zien.... Enjoy!
quote:Shit, je hebt ons door.
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:28 schreef Gerrit-BH het volgende:[..]
haha , leuk, hier ook weer zon opzij muts die hier de boel probeerd te verzieken voor de rest, dat bedoel ik nou, bijdehant als de pest en zelf nix toevoegen. jij heb zekr ook zitten roddelen om mijn topic dict te krijgen..
Ja, het is een complot en iedereen is tegen je.
quote:Als je betaalt voor sex, dan betaal je voor sex. Of dat nu veel of weinig is. Wat jij wilt lijkt op sextoerisme, ook al zeg je zelf van niet. Je gaat op vakantie om een meisje te versieren en sex te hebben. Dat vind ik toch wel redelijk sextoerist.
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:40 schreef Gerrit-BH het volgende:
En Gerrit-BH, misschien is het handig om eens te kijken naar de lijst met topics die door jou geopend zijn. Die zijn bijna allemaal dicht. Kijk dan eens naar de lijst met slotjes onderaan in travel: bijna alleen maar dubbele topics. We gooien maar weinig dicht hier, behalve als het dubbel is. Jouw topic gaan inderdaad snel dicht, misschien ligt dat een heeeeel klein beetje aan de onderwerpen die je kiest en niet helemaal alleen aan de breiende mods. breien kan ik trouwens niet goed, daarom probeer ik nu te naaien
Als je makkelijk een meisje wilt versieren, kun je ook iemand dronken voeren in Nederland, daar hoef je nog niet eens voor op vakantie.
Het topic is dus terecht dicht en het blijf dicht.
O ja, ik ben niet bij voorbaat tegen topics over sextoerisme. Wat mij betreft kan daar best over worden gesproken in travel, maar dan met een andere insteek.
quote:ROFLMAO!!
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:54 schreef Gerrit-BH het volgende:
homos willen kastelen zien op vakantie en echte kerels wijven...
O-my-gód!
Lieve Gerrit, met jouw instelling zul je ze inderdaad wel heel wat drank moeten voeren voor je überhaupt in de buurt zult komen van een bloot wijf. Desalniettemin heel veel succes natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |