Daar denk jij dan weer aan. Vrouwen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:37 schreef Hik het volgende:
Ik voorspel dat mevrouw Chirac geen sex krijgt vanavond!![]()
Terwijl Chirac nog wel van die overtuigende argumenten had:quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik voorspel veel bezoekers in Londen in 2012.
Trouwens de tourtoto wordt hier 'gerund' door een enorm fanatieke vrouwelijke collega!quote:“We can’t trust people who have such bad food,” Chirac was quoted as saying. He reportedly added that only Finland has worse food in Europe and that mad cow disease was Britain’s sole contribution to European agriculture.
bron
bron: www.nu.nlquote:"Frankrijk schoof bij zijn laatste presentatie president Chirac naar voren. Londen kwam met de fameuze hardloper van weleer Sebastian Coe. Het is heel goed mogelijk dat dit het verschil heeft bepaald."
Vallen dit soort foto's wel onder de policy?quote:
Moest meteen hier aan denken:quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:20 schreef Hik het volgende:
Zijn er geen mooie donkere Latino-prinsen eigenlijk?
Vertel eens....quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:10 schreef DutchTrain het volgende:
Ook leuk, maar blond.
Bovendien heb ik Victoria in het echt gezien twee weken terug
In Latijns-Amerika doen ze toch voornamelijk aan baronnnen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:20 schreef Hik het volgende:
Zijn er niet wat Spaanse prinsen nog over. Dat die journaliste (Letizia?) nu de kroonprins geschaakt heeft wil toch niet zeggen dat er nu geen meer over is.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:20 schreef Hik het volgende:
Komt aan bod in mijn nog steeds groeiende reisverslag...quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:31 schreef Litman het volgende:
Vertel eens....
Juist dan kun je een goede indruk maken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:55 schreef flipsen het volgende:
En om half 3 teruggaan naar kantoor slaat ook nergens op
Nee. Stom ding.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:10 schreef Hik het volgende:
Hebben jullie al een Honcho?
Ik geef het op. Zeg het maar.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie is die Spaanse prins die een een Noorse hoer clubdanseres heeft geschaakt?
Anders ik wel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik word er triest van wat er nu gaande is in Londen
Ik had ook geen illusie dat jij dat zou begrijpen, dus misschien is het beter dat je gewoon niet reageert?quote:Wat is daar bizar aan?
Ach ja, het is natuurlijke heel bizar dat jij denkt dat je in Granada bent, terijl er dan uitgerekend in New York een aanslag is. En nog veel bizarrer dat jij denkt dat je in Argentinië bent op het moment dat er juist in Londen een aanslag is. Dat kan haast geen toeval zijn!quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik had ook geen illusie dat jij dat zou begrijpen, dus misschien is het beter dat je gewoon niet reageert?
Want? Waarom twijfel je er steeds aan dat hij in Granada zit dan wel in Buenos Aires?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Ach ja, het is natuurlijke heel bizar dat jij denkt dat je in Granada bent, terijl er dan uitgerekend in New York een aanslag is. En nog veel bizarrer dat jij denkt dat je in Argentinië bent op het moment dat er juist in Londen een aanslag is. Dat kan haast geen toeval zijn!![]()
Dat weet je al en dat was bovendien het punt niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Want? Waarom twijfel je er steeds aan dat hij in Granada zit dan wel in Buenos Aires?
Alleen vanwege die opmerking over Kopspijkers?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat weet je al en dat was bovendien het punt niet.
Hè ja, laten we die hele discussie nog eens overdoen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alleen vanwege die opmerking over Kopspijkers?
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:03 schreef Hik het volgende:
Ik raak trouwens steeds een beetje in de war van dit topic in de AT: Dag BB, doe je de groeten aan Lucille?![]()
Wat doet Lucille in MUZ? Naamtopics mochten toch niet meer? Vragen, vragen vragen...
Waarom zo lang wachten?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:33 schreef oYo het volgende:
Volgende topic moet gewoon 'Stelletje Ouwe Wijvenclub' heten.![]()
Je wordt ook gewoon genegeerd in dat topic.... duidelijk geen incrowd, UIO!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |