door de leerlingen welquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:02 schreef Mark het volgende:
Zo te horen wordt hij anders slecht ontvangen
Vanaf 9 uur gaat het wel. Gerard Ekdom is best goed, en nu Claudia op vakantie is (tot 5 september! Yes!!!) mag Eric Corton lekker twee uurtjes klooien. Ik bedoel: welke andere dj draait er nog in één uur QOTSA, Foo Fighters én Ramones.quote:Op donderdag 30 juni 2005 06:56 schreef nipeng het volgende:
3fm is niet te pruimen in de ochtend.
Meer! Meer! Meer!quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:17 schreef Z het volgende:
Erg leuk maar heet (50+ graden) en druk (er is veel te zien in Egypte). Wel een beetje dubieuze gevoelens over gehouden aan groepsreizen. Volgende keer gewoon weer op de bonnefooi!
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:02 schreef Mark het volgende:
Zo te horen wordt hij anders slecht ontvangen
Ik zal morgen een klein verslag voor je typen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:50 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Meer! Meer! Meer!
En details ook!
Zat er een grapjas in de groep? En wat hebben jullie allemaal gezien? En waren jullie nu ook de woestijn in geweest?
quote:Heavy Metal In The Night
I'm gonna fight, in the Metal night
My guardian angel is my sword
I hear the call, I see the light
I'm gonna give my life for my lord
The quest is long and the end is near
I sail away in seas of doom
My shield is strong and I got no fear
I'm gonna face the enemy soon
The night is cold and the air is clear
The enemy could be anywhere (beware)
The serpent's eyes enlarge with fear
It's all about for those who dare
Thunder! Lighting! Fighting! Heavy Metal in the night!
Monsters! Dying! By axes! Bleeding in the burning light!
Face to face with an army from hell
A sudden flash the battle is on
So swing the axe and cast the spell
Kill or be killed - dead and gone
The taste of Metal is the taste of blood
The enemies have got their reward
We buried them in seas of mud
They've felt the rage of my sword
The night is cold and the air is clear
The enemy could be anywhere (beware)
The serpent's eyes enlarge with fear
It's all about for those who dare
Die, die, die, killing in the dead of night!!!
Geweldig!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:17 schreef Z het volgende:
[..]
Ik zal morgen een klein verslag voor je typen.
MuadDib is überhaupt een held!quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:14 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek!
Mag ik hier even een pluim uitdelen aan MuadDib en zijn collega's wereldwijd? Ik heb namelijk zondagmiddag een brief gepost (priority, dat wel, maar toch...) en die werd gisteren (woensdag) al bij de geadresseerde op Gran Canaria bezorgd! Echt een record, volgens mij. Ik had minstens op anderhalve week gerekend. Voor 'gewoon' Spanje staan al 3 à 4 dagen.dus!
eenschquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:39 schreef dwerg het volgende:
[..]
Vanaf 9 uur gaat het wel. Gerard Ekdom is best goed, en nu Claudia op vakantie is (tot 5 september! Yes!!!) mag Eric Corton lekker twee uurtjes klooien. Ik bedoel: welke andere dj draait er nog in één uur QOTSA, Foo Fighters én Ramones.
Wordt dit op de melodie van "Strangers in the Night" van Sinatra gezongen?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 03:18 schreef Seborik het volgende:
Heavy Metal In The Night
M'n postduiven zijn goed afgericht zo te horenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:14 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek!
Mag ik hier even een pluim uitdelen aan MuadDib en zijn collega's wereldwijd? Ik heb namelijk zondagmiddag een brief gepost (priority, dat wel, maar toch...) en die werd gisteren (woensdag) al bij de geadresseerde op Gran Canaria bezorgd! Echt een record, volgens mij. Ik had minstens op anderhalve week gerekend. Voor 'gewoon' Spanje staan al 3 à 4 dagen.dus!
Ik vind 'm erg gaafquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:08 schreef Seborik het volgende:
http://www.randomthink.ne(...)-%20Hank%20Handy.mp3
Kennen jullie deze Beatles-mp3 al?
Woeha! Een reisverslag-topic van Z in TRV.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:17 schreef Z het volgende:
Ik zal morgen een klein verslag voor je typen.
knap staaltje mixwerkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:08 schreef Seborik het volgende:
http://www.randomthink.ne(...)-%20Hank%20Handy.mp3
Kennen jullie deze Beatles-mp3 al?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Dacht even bij het zien van de TT dat Bosbeetle de groeten aan Lucille moest doen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:28 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij is Cairo best leuk als je er eenmaal aan gewend bent!
Echt niet??quote:
Dit zou er anders prima passen. Mooi verslag met mooie foto's.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:44 schreef Z het volgende:
Een verslag in TRV vind ik een beetje overdreven.
plaatjes als in albums? Waarderen als in recensies of zo?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:28 schreef Seborik het volgende:
Zijn er mensen die tijd over hebben en online willen meewerken aan een project waarbij je plaatjes waardeert?
Nee, foto's... waarderen als in wat er met je gebeurt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:31 schreef bartrid het volgende:
[..]
plaatjes als in albums? Waarderen als in recensies of zo?
Ik wil je wel overladen met bier als dat je doet overhalen...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:32 schreef thaleia het volgende:
Leuk om te lezen Z!
Sebbo, het levert zeker geen geld op he?![]()
Wanneer en hoeveel tijd kost het?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:28 schreef Seborik het volgende:
Zijn er mensen die tijd over hebben en online willen meewerken aan een project waarbij je plaatjes waardeert?
Het helpt inderdaad met m'n onderzoek.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:38 schreef thaleia het volgende:
Er is 1 andere reden waarom ik aan zoiets zou meewerken, afgezien van geld, en dat is als het je helpt met je onderzoek. Ik heb vakantie, en dus alle tijd, nu even niet want ik moet zometeen acte de presence geven op een bruiloft (van de ex-van-mijn-ex, en mijn ex is getuige, we zijn 1 gore inteeltbende met zijn allen) maar morgen/overmorgen help ik je graag.
Komende week... hoeveel tijd het kost weet ik niet, ik denk ongeveer toch wel een uur, maar je hoeft het niet in 1x te doen.quote:
Okee.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:45 schreef Seborik het volgende:
Komende week... hoeveel tijd het kost weet ik niet, ik denk ongeveer toch wel een uur, maar je hoeft het niet in 1x te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |