quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:28 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij is Cairo best leuk als je er eenmaal aan gewend bent!
Echt niet??quote:
Dit zou er anders prima passen. Mooi verslag met mooie foto's.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:44 schreef Z het volgende:
Een verslag in TRV vind ik een beetje overdreven.
plaatjes als in albums? Waarderen als in recensies of zo?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:28 schreef Seborik het volgende:
Zijn er mensen die tijd over hebben en online willen meewerken aan een project waarbij je plaatjes waardeert?
Nee, foto's... waarderen als in wat er met je gebeurt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:31 schreef bartrid het volgende:
[..]
plaatjes als in albums? Waarderen als in recensies of zo?
Ik wil je wel overladen met bier als dat je doet overhalen...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:32 schreef thaleia het volgende:
Leuk om te lezen Z!
Sebbo, het levert zeker geen geld op he?![]()
Wanneer en hoeveel tijd kost het?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:28 schreef Seborik het volgende:
Zijn er mensen die tijd over hebben en online willen meewerken aan een project waarbij je plaatjes waardeert?
Het helpt inderdaad met m'n onderzoek.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:38 schreef thaleia het volgende:
Er is 1 andere reden waarom ik aan zoiets zou meewerken, afgezien van geld, en dat is als het je helpt met je onderzoek. Ik heb vakantie, en dus alle tijd, nu even niet want ik moet zometeen acte de presence geven op een bruiloft (van de ex-van-mijn-ex, en mijn ex is getuige, we zijn 1 gore inteeltbende met zijn allen) maar morgen/overmorgen help ik je graag.
Komende week... hoeveel tijd het kost weet ik niet, ik denk ongeveer toch wel een uur, maar je hoeft het niet in 1x te doen.quote:
Okee.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:45 schreef Seborik het volgende:
Komende week... hoeveel tijd het kost weet ik niet, ik denk ongeveer toch wel een uur, maar je hoeft het niet in 1x te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |