abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218374454
quote:
88s.gif Op woensdag 30 juli 2025 22:12 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Kan mezelf er maar niet toe zetten om het te gaan gebruiken, wellicht ben ik zo iemand die over een jaar of de boor gemist heeft en niet weet hoe je een ai goed moet prompten.

Recent had ik een bug ergens in zitten een collega van mij vroeg heb je het chatgtp niet gevraagd, toen moest ik bekennen dat ik dat nog nooit gedaan had. Zij heeft het voor mij gedaan en chatgtp kwam zes verschrikkelijke opties en 1 die nog ergens op leek.

Als je dat als leek allemaal gaat proberen kom je ook niet snel verder.
Je moet denk ik vooral niet ophouden met nadenken, en vakkennis blijft extreem belangrijk. In dit geval was het Co-Pilot trouwens, heb soms ook wel eens geprobeerd te debuggen met ChatGPT dat ging wat minder. Wat in dit geval erg hielp dat ik het naar Python om heb gezet waar ik wel veel ervaring mee heb. En dus kon in ik de paar bugs/fouten de er in zaten wel zelf goed oplossen. (Vreemd genoeg maakte het soms soortgelijke fouten die ik ook zou kunne maken).
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Trouwste user 2022 donderdag 31 juli 2025 @ 11:43:01 #152
7889 tong80
Spleenheup
pi_218377417
Goeiemorgen

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218392642
pi_218462211

oO<
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')