Nouja dat, en ik moet zeggen dat ik zelf die classics van hun nooit meer draaiquote:Op vrijdag 6 februari 2026 09:34 schreef bartrid het volgende:
Ik was na Rust in Peace wel klaar met Megadeth. Die nieuwe gechecked maar kon er weinig mee.
Nee ik ook eigenlijk niet. Rust in Peace kwam een tijdje geleden langs als wekelijkse RYM plaat (ooit tijdens lockdown mee begonnen en niet gestoptquote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:01 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nouja dat, en ik moet zeggen dat ik zelf die classics van hun nooit meer draai
De bekende zanger van de scene?quote:
Ik had ook al zitten googlen en was op die naam gestuit. Geen idee waarom die man me zo bekend voorkomt, misschien lijkt -ie op iemand anders die ik onderbewust ergens van ken.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:03 schreef Modus het volgende:
Na wat googlen zou ik zeggen Doug Derryberry van zijn vaste begeleidingsband maar er zijn maar weinig recente foto's van hem te vinden die dat zouden ondersteunen.
Heeft ook wel wat weg van Sammy Hagar.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had ook al zitten googlen en was op die naam gestuit. Geen idee waarom die man me zo bekend voorkomt, misschien lijkt -ie op iemand anders die ik onderbewust ergens van ken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |