Ik vind alles voor Dark side prima, heb heel weinig met wat daarna komt... En ik ben 1 van de weinigen die stom Heart mother leuk vind geloof ik... Animals is wel lekker donker.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:03 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Meddle en Animals![]()
Maar heb zelf (als minderheid) veel meer een zwak voor die gekke psychedelische popliedjes op Piper.. en Saucerful.. (en op Relics uiteraard )
Ik ben ook van de rommelige oude gnimble the Gnome muziek van Piper at the gates of dawn. Maar ik kan soms ook wel genieten van iets nieuws als 'learning to fly'quote:Op vrijdag 27 februari 2026 21:25 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken eik alleen DSotM en WYWH, en verder de live DSoT. Is allemaal prima aan te horen.
Dat wetende, welk album mag ik verder nog echt niet missen?
Kijk dat is wel handig. Ook een soort (oude) PF greatest hits.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 06:23 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik vind alles voor Dark side prima, heb heel weinig met wat daarna komt... En ik ben 1 van de weinigen die stom Heart mother leuk vind geloof ik... Animals is wel lekker donker.
Het gaat zo af en toe een beetje naar Dad rock maar dit vind ik ook wel leuk
Bekijk deze YouTube-video
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |