De aanval is de beste verdediging idd!quote:Op woensdag 14 april 2004 13:54 schreef Summoner het volgende:
Een stevige free jazz plaat als tegenaanval Zander.
Al zal er dan ook weinig van leren komen...
Dan weet ik nog steeds niet of ik wil luisteren. Aan de ene kant wil ik wel eens horen hoe Fok! wordt uitgelegd aan het 3FM publiek, aan de andere kant ben ik nogal bang voor de muzieksmaak van de crew.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:01 schreef Seborik het volgende:
Nee, geen invloed.
Ze gaan me wel noemen trouwens.
(als het goed is)
Fok! wordt op 3 FM heel veel als nieuwsbron gebruikt !! en zowiezo vaak genoemdquote:Op woensdag 14 april 2004 15:53 schreef dwerg het volgende:
[..]
hoe Fok! wordt uitgelegd aan het 3FM publiek
Geen wonder dat mensen overstappen naar andere zenders.quote:Op woensdag 14 april 2004 16:12 schreef Bosbeetle het volgende:soms verdenk ik ze erzelfs van dat ze grappen uit ONZ halen
Dat is al jaren zo. Levert altijd weer spannende radio op, zo'n lijst met verplichte eigen keuzes.quote:Op woensdag 14 april 2004 16:08 schreef Seborik het volgende:
Er kon ook maar uit een bepaalde lijst gekozen worden, geloof ik.
Idd, Zaterdag en Zondag in de Jaarbeusquote:Op woensdag 14 april 2004 13:32 schreef Tokus het volgende:
He Oprog, je had het over een grote platenbeurs.... waar en wanneer?
Net of muziek die er niet in staat schadelijk is voor de arme luisteraars.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:52 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. Levert altijd weer spannende radio op, zo'n lijst met verplichte eigen keuzes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |