Ik heb geen idee wat ik ga doen zondag, maar de kans dat ik naar Bospop ga, is vrij klein.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:34 schreef Seborik het volgende:
Wie gaat er van hier nog meer naar Bospop zondag?
Nee, maandag vrij.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:42 schreef nipeng het volgende:
Waarom zondag pas? Maandag moet je weer werken
Ik ook, wat een toeval!quote:
Alweer? Dat komt nog best vaak voor, is het niet? Of is dit gewoon een steeds uitgestelde staking die nu pas een keer doorgaat?quote:Op woensdag 29 juni 2005 07:12 schreef Mark het volgende:
Goedemorgen Muziek! Het GVB staakt, dus ik blijf lekker thuis werken. Bakkie!![]()
idd ik zit nu thuis te lerenquote:Op woensdag 29 juni 2005 07:12 schreef Mark het volgende:
Goedemorgen Muziek! Het GVB staakt, dus ik blijf lekker thuis werken. Bakkie!![]()
de derde keer in een maand tijd ofzo ! (dat is in amsterdam hier in utrecht de 2de keer)quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:49 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Alweer? Dat komt nog best vaak voor, is het niet? Of is dit gewoon een steeds uitgestelde staking die nu pas een keer doorgaat?
idd goed dat ze het niet op een donderdag doen deze keer .. morgen heb ik wel een tentamen nl.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:04 schreef Zanderrr het volgende:
Nog mazzel dat ik vandaag geen tentamen heb.
Het wordt ook tijd dat de vakbonden weer eens een nieuw woordje gaan leren.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:07 schreef Mark het volgende:
Het wordt tijd dat ik dichter bij huis ga werken.
ik ik ik!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:34 schreef Seborik het volgende:
Wie gaat er van hier nog meer naar Bospop zondag?
Wanneer precies?quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:07 schreef Mark het volgende:
en in augustus gaat 18 dagen het treinverkeer tussen Arnhem en Nijmegen er uit.
Als je je als enige bedrijf in Nederland bezig houdt met rails mag je al snel 'pro' rail heten. Die titel verdienen ze bij lange na niet. Bijna ieder seizoen is er wel wat waardoor de treinen vertraging oplopen en nu weer die stakingen, wat weer ten koste gaat van de klant.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:20 schreef Mark het volgende:
Was ook schrijnend aan die Pro-Rail staking: hebben zo'n 300 van de 2000 werknemers gestaakt, maar wel het hele treinverkeer plat. 300 man! Eikels, zouden ze ook staken als ze meer verdienden dan NS en het gelijk getrokken moest worden?
Eigenlijk moeten ze daar gewoon De NS zet een bus in. van maken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:07 schreef Zanderrr het volgende:
Ik hoor de grafstem uit de intercom op het perron al mijn in gedachten: "De NS zet bussen in".
Dat is toch die vriendin/vrouw van die irritante giel die erna komt? Mariska of zo?quote:Op donderdag 30 juni 2005 06:56 schreef nipeng het volgende:
Joehoe!
Gisteren wou een cd niet afspelen in de auto. Vreemd eigenlijk want het is niet eens een beveiligde cd, tenminste ik zie niets op de verpakking staan.
Gelukkig is er nog Stubru, 3fm is niet te pruimen in de ochtend. Voor 6'en is er een of andere praatzieke tante met een ongelofelijke zeurstem op en daarna is er een programma met meer gezever dan muziek gepresenteerd door een of andere nono.
Jaquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:01 schreef julekes het volgende:
[..]
Dat is toch die vriendin/vrouw van die irritante giel die erna komt?
elinequote:Mariska of zo?
Welkom terug nog, trouwens. Hoe was je vakantie?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:43 schreef Z het volgende:
Ha. Ik hou niet van Blues, maar daar gaat het hier natuurlijk egenlijk niet over. (jaja, een tvp).
MTV zonder beeldquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:49 schreef Zanderrr het volgende:
Radio, wat was dat ook alweer...
En net als MTV in theorie met muziek.quote:
in de kantine op m'n school draaien ze steeds ook zulke meuk,national fm of zoietsquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
MTV zonder beeld
Hier op de achtergrond zijn ze met de straat bezig en hebben ze een of 't andere Hollandse hitzender opstaan. De hele dag Frans Bauer, Henk Wijngaard en nog meer van die meuk.
Ik wist niet dat 'met de vlam in de pijp' zo weinig variatie had.
door de leerlingen welquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:02 schreef Mark het volgende:
Zo te horen wordt hij anders slecht ontvangen
Vanaf 9 uur gaat het wel. Gerard Ekdom is best goed, en nu Claudia op vakantie is (tot 5 september! Yes!!!) mag Eric Corton lekker twee uurtjes klooien. Ik bedoel: welke andere dj draait er nog in één uur QOTSA, Foo Fighters én Ramones.quote:Op donderdag 30 juni 2005 06:56 schreef nipeng het volgende:
3fm is niet te pruimen in de ochtend.
Meer! Meer! Meer!quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:17 schreef Z het volgende:
Erg leuk maar heet (50+ graden) en druk (er is veel te zien in Egypte). Wel een beetje dubieuze gevoelens over gehouden aan groepsreizen. Volgende keer gewoon weer op de bonnefooi!
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:02 schreef Mark het volgende:
Zo te horen wordt hij anders slecht ontvangen
Ik zal morgen een klein verslag voor je typen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:50 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Meer! Meer! Meer!
En details ook!
Zat er een grapjas in de groep? En wat hebben jullie allemaal gezien? En waren jullie nu ook de woestijn in geweest?
quote:Heavy Metal In The Night
I'm gonna fight, in the Metal night
My guardian angel is my sword
I hear the call, I see the light
I'm gonna give my life for my lord
The quest is long and the end is near
I sail away in seas of doom
My shield is strong and I got no fear
I'm gonna face the enemy soon
The night is cold and the air is clear
The enemy could be anywhere (beware)
The serpent's eyes enlarge with fear
It's all about for those who dare
Thunder! Lighting! Fighting! Heavy Metal in the night!
Monsters! Dying! By axes! Bleeding in the burning light!
Face to face with an army from hell
A sudden flash the battle is on
So swing the axe and cast the spell
Kill or be killed - dead and gone
The taste of Metal is the taste of blood
The enemies have got their reward
We buried them in seas of mud
They've felt the rage of my sword
The night is cold and the air is clear
The enemy could be anywhere (beware)
The serpent's eyes enlarge with fear
It's all about for those who dare
Die, die, die, killing in the dead of night!!!
Geweldig!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:17 schreef Z het volgende:
[..]
Ik zal morgen een klein verslag voor je typen.
MuadDib is überhaupt een held!quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:14 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek!
Mag ik hier even een pluim uitdelen aan MuadDib en zijn collega's wereldwijd? Ik heb namelijk zondagmiddag een brief gepost (priority, dat wel, maar toch...) en die werd gisteren (woensdag) al bij de geadresseerde op Gran Canaria bezorgd! Echt een record, volgens mij. Ik had minstens op anderhalve week gerekend. Voor 'gewoon' Spanje staan al 3 à 4 dagen.dus!
eenschquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:39 schreef dwerg het volgende:
[..]
Vanaf 9 uur gaat het wel. Gerard Ekdom is best goed, en nu Claudia op vakantie is (tot 5 september! Yes!!!) mag Eric Corton lekker twee uurtjes klooien. Ik bedoel: welke andere dj draait er nog in één uur QOTSA, Foo Fighters én Ramones.
Wordt dit op de melodie van "Strangers in the Night" van Sinatra gezongen?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 03:18 schreef Seborik het volgende:
Heavy Metal In The Night
M'n postduiven zijn goed afgericht zo te horenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:14 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek!
Mag ik hier even een pluim uitdelen aan MuadDib en zijn collega's wereldwijd? Ik heb namelijk zondagmiddag een brief gepost (priority, dat wel, maar toch...) en die werd gisteren (woensdag) al bij de geadresseerde op Gran Canaria bezorgd! Echt een record, volgens mij. Ik had minstens op anderhalve week gerekend. Voor 'gewoon' Spanje staan al 3 à 4 dagen.dus!
Ik vind 'm erg gaafquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:08 schreef Seborik het volgende:
http://www.randomthink.ne(...)-%20Hank%20Handy.mp3
Kennen jullie deze Beatles-mp3 al?
Woeha! Een reisverslag-topic van Z in TRV.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:17 schreef Z het volgende:
Ik zal morgen een klein verslag voor je typen.
knap staaltje mixwerkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:08 schreef Seborik het volgende:
http://www.randomthink.ne(...)-%20Hank%20Handy.mp3
Kennen jullie deze Beatles-mp3 al?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Dacht even bij het zien van de TT dat Bosbeetle de groeten aan Lucille moest doen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:28 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij is Cairo best leuk als je er eenmaal aan gewend bent!
Echt niet??quote:
Dit zou er anders prima passen. Mooi verslag met mooie foto's.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:44 schreef Z het volgende:
Een verslag in TRV vind ik een beetje overdreven.
plaatjes als in albums? Waarderen als in recensies of zo?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:28 schreef Seborik het volgende:
Zijn er mensen die tijd over hebben en online willen meewerken aan een project waarbij je plaatjes waardeert?
Nee, foto's... waarderen als in wat er met je gebeurt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:31 schreef bartrid het volgende:
[..]
plaatjes als in albums? Waarderen als in recensies of zo?
Ik wil je wel overladen met bier als dat je doet overhalen...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:32 schreef thaleia het volgende:
Leuk om te lezen Z!
Sebbo, het levert zeker geen geld op he?![]()
Wanneer en hoeveel tijd kost het?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:28 schreef Seborik het volgende:
Zijn er mensen die tijd over hebben en online willen meewerken aan een project waarbij je plaatjes waardeert?
Het helpt inderdaad met m'n onderzoek.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:38 schreef thaleia het volgende:
Er is 1 andere reden waarom ik aan zoiets zou meewerken, afgezien van geld, en dat is als het je helpt met je onderzoek. Ik heb vakantie, en dus alle tijd, nu even niet want ik moet zometeen acte de presence geven op een bruiloft (van de ex-van-mijn-ex, en mijn ex is getuige, we zijn 1 gore inteeltbende met zijn allen) maar morgen/overmorgen help ik je graag.
Komende week... hoeveel tijd het kost weet ik niet, ik denk ongeveer toch wel een uur, maar je hoeft het niet in 1x te doen.quote:
Okee.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:45 schreef Seborik het volgende:
Komende week... hoeveel tijd het kost weet ik niet, ik denk ongeveer toch wel een uur, maar je hoeft het niet in 1x te doen.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:11 schreef Liejannuh het volgende:
Wat een lieve hond!
Nu ga ik al helemaal meehelpen met je onderzoek!Het mailtje heb ik al trouwens.
okquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:45 schreef Seborik het volgende:
[..]
Komende week... hoeveel tijd het kost weet ik niet, ik denk ongeveer toch wel een uur, maar je hoeft het niet in 1x te doen.
yep mailadres in profielquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:22 schreef Seborik het volgende:
[..]
Gaaf, het emailadres in je profiel? Je kunt altijd nog weigeren als je het niks vindt...
altijdquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:28 schreef Seborik het volgende:
mmgfok @ gmail.comquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:44 schreef Seborik het volgende:
MMG, wat is je email?
Hij draait niet lekker op mijn antieke pc..quote:
Ook niet op die van mij, nou ja.. het zou wel kunnen maar dan moet ik eerst een extra dvd speler aanschaffen (heb er wel eentje in m'n mac, maar die hou ik daar graag in) en een nieuwe videokaartquote:Op zondag 3 juli 2005 11:46 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Hij draait niet lekker op mijn antieke pc..
quote:
* MuadDib is hard bezig om een saai burgermansleventje te gaan leidenquote:Waar is ie eigenlijk?
maar je leeft nog wel dusquote:Op zondag 3 juli 2005 21:38 schreef MuadDib het volgende:
[..]
![]()
[..]
* MuadDib is hard bezig om een saai burgermansleventje te gaan leiden
Niets mis met een saai burgermansleventje!quote:Op zondag 3 juli 2005 21:38 schreef MuadDib het volgende:
[..]
![]()
[..]
* MuadDib is hard bezig om een saai burgermansleventje te gaan leiden
Aankomend weekend ga ik verhuizenquote:
Foto's beoordelen op een aantal waarden, Nipeng, Liz, MMG, jullie krijgen zo mail!quote:Op maandag 4 juli 2005 00:16 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
wat voor onderzoek is het eigenlijk?
Dat kan alleen in muziekquote:
Als je nog iemand nodig hebt... Hoi!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:28 schreef Seborik het volgende:
Mail maar. (adres in profiel)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:28 schreef Seborik het volgende:
Goed nieuws Sebbo, zelfs op de computers van de Letterenfaculteit (wat hebben die lui nou nodig anders dan Word?) zit Excel. Ik vind dat ik eerst even aan mijn eigen scriptie moet gaan werken, maar ergens vandaag ga ik wel effe plaatjes kijken, en anders toch zeker morgen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:15 schreef Seborik het volgende:
De gegevens voor deze pilotstudie moet ik deze week wel hebben...
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:23 schreef thaleia het volgende:
[..]
Goed nieuws Sebbo, zelfs op de computers van de Letterenfaculteit (wat hebben die lui nou nodig anders dan Word?) zit Excel. Ik vind dat ik eerst even aan mijn eigen scriptie moet gaan werken, maar ergens vandaag ga ik wel effe plaatjes kijken, en anders toch zeker morgen.
Met de nadruk op minimaal!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:46 schreef Seborik het volgende:
Toch wel minimaal een uur...
ik ga hem vanavond invullen. Had het eerst gepland voor zondag maar de kater was te groot.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:15 schreef Seborik het volgende:
Je had in dat excel bestand gewoon een zootje pulldown menuutjes moeten maken, had een hoop gescheeldquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:05 schreef Seborik het volgende:
Tijdens m'n eerste experiment duurde het inderdaad ongeveer een uur, vaak zelfs korter...
Het ligt nu denk ik ook een beetje aan de invullijst en instructies...
Ik begrijp niet hoe dat werkt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:26 schreef julekes het volgende:
[..]
Je had in dat excel bestand gewoon een zootje pulldown menuutjes moeten maken, had een hoop gescheeld
In excel:quote:
Oh ja, zet dan maar helemaal achteraan, na de kolom met scores...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:42 schreef thaleia het volgende:
Hee Waldie, bij die pulldown menuutjes kun je niet kiezen voor 'anders, namelijk' (nouja, je kunt er wel voor kiezen, maar daar dan niets bij invullen)
oh, *even wat puntjes opwaardeerdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:53 schreef Seborik het volgende:
Haha, hoog inderdaad. Ben blij dat je er zoveel plezier aan hebt.
doe ik ook rustig maarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:56 schreef Seborik het volgende:
Nou, BB, het is de bedoeling dat je alles laat zoals het is.
Het draait allemaal om de eerste reactie.
okay ik doe hem nuchter overquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:59 schreef Seborik het volgende:
Nou, dan toch wel graag...
Ah, dus het duurt nog wel even voordat we hem hier weer zien? Zal die blij mee zijn. Wat een eikelsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:17 schreef Liejannuh het volgende:
Jullie moeten de groeten van dwerg hebben.
Nadat ze al de stroomkabel en de telefoonkabel hadden gesloopt, hebben ze nu de internet/tv kabel gesloopt!
Wat een eikels die bouwvakkers daar!
Ja, Anoniem uiteraard.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:13 schreef thaleia het volgende:
Hee Waldie, nog even 1 ding he: je gaat de resultaten anoniem verwerken he? Ik maak me enige zorgen om een gedwongen opname nu ik bij foto's van de meest verschrikkelijke natuurrampen heb ingevuld "geamuseerd"
gebeurt de besten hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:10 schreef Seborik het volgende:
Zie het al. Met m'n stomme kop naar Brimstig ge-upload ipv naar die ander.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:13 schreef thaleia het volgende:
Ik maak me enige zorgen om een gedwongen opname nu ik bij foto's van de meest verschrikkelijke natuurrampen heb ingevuld "geamuseerd"
No prob. Hoop dat ik nog tijd heb om hem in te vullen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:32 schreef Seborik het volgende:![]()
Bedankt voor je hulp in ieder geval. Het is er inderdaad een stuk makkelijker op geworden...
quote:In zijn Fotoboek schreef Seborik het volgende
Ik heb overigens een grafhekel aan foto’s, dat u het maar weet.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:06 schreef Jane het volgende:
Ik merk zelf namelijk dat ik naarmate ik meer foto's kijk, ik steeds vaker 'slaperig' ga invullen.
Dus....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:15 schreef Seborik het volgende:
duizend bommen en granaten !quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:15 schreef Mark het volgende:
Haddock zou tegen Zonnebloem zeggen: "Kwistembiebel!"
Nouja, er zijn wel ergere dingen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:59 schreef Jane het volgende:
Maar wat een ellende zeg (voor jou)...
Overigens ga ik je onderzoek in het weekend afmaken sebbo, zit morgen en overmorgen in Heerlen.quote:Natuurlijk gaat het over de liefde. Natuurlijk. Waar anders over. We zullen vanavond uit volle borst de liefde bezingen. Natuurlijk gaat het over eenzaamheid. Waar anders over. En vanavond laten we onze tranen zonder gêne de vrije loop. Over vrouwen. Mannen. Over Sonja. Sonja heeft haast. Ze moet bevrucht worden. Vanavond nog.
Het Paleis voor Volksvlijt speelt: Heute noch, verdomme!
Een muzikale komedie over een niet te vermijden kinderwens
Verwacht je dat Zornplaten daar goedkoper zijn dan hier in Nederland, trouwens? Gezien het feit dat de meeste Nederlandse speciaalzaken wel een rijke Zorncollectie herbergen, maar welke zelden voor minder dan 20 euro per stuk worden aangeboden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:46 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Greetings from New York City!
Ik check elke platenzaak op hun John Zorn collectie, maar het valt niet mee tot nu toe....
Sebbo, die lijst, niet meer aan toegekomen vóór mijn vertrek.... sorry... was hectisch.
De Parade is leuk, wel wat druk. Waar staat de Parade nu eigenlijk? Utrecht?quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:38 schreef Liejannuh het volgende:
Mag ik jullie adviseren om vooral naar de parade te gaan? Het is namelijk ontzettend leuk!
Ik ben vanavond naar "Heute Noch, Verdomme" geweest! Geniaal stuk!
[..]
Overigens ga ik je onderzoek in het weekend afmaken sebbo, zit morgen en overmorgen in Heerlen.
Muzikale komedie, is het dan musical achtig?quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:38 schreef Liejannuh het volgende:
Mag ik jullie adviseren om vooral naar de parade te gaan? Het is namelijk ontzettend leuk!
Ik ben vanavond naar "Heute Noch, Verdomme" geweest! Geniaal stuk!
[..]
Overigens ga ik je onderzoek in het weekend afmaken sebbo, zit morgen en overmorgen in Heerlen.
iddquote:
Zoiets kan ook onmogelijk voorkomen worden. Georganiseerde misdaad laat zich niet tegenhouden door extra zware grenscontrole of dergelijken. Ik snap dat mensen na aanslagen op zoek gaan naar zekerheid, maar face it: terrorismebestrijding is een onmogelijk iets.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
idd
verschrikkelijk.. er is ook weinig aan te doen, jarenlang is er nu al intensief geprobeerd om aanslagen te voorkomen en dan nu dit weer...
Staat nu in Schevenigen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:10 schreef Z het volgende:
[..]
De Parade is leuk, wel wat druk. Waar staat de Parade nu eigenlijk? Utrecht?
Mja, ik denk eerlijk gezegd niet dat de olympische spelen zo'n gevaar lopen, anders hadden we dat vorig jaar ook wel gemerkt. Terroristen zoeken (zoals tot nu toe gebleken) eerder economische/politieke doelen uit, zoals drukke spits-metro's of kantoor- of regeringsgebouwen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:49 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga nu eerst even bijlezen over Londen.
Mijn eerste reactie van de OS 2012 was dat het mooi was dat het niet in NY was ivm terroristische aanslagen, maar die zijn nu ook al in Londen.Bizar!
Ik heb ook geen idee of er een serieus gevaar is. Terrorisme hou je niet tegen. Het is alleen een beetje ziek.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:23 schreef Anton het volgende:
Mja, ik denk eerlijk gezegd niet dat de olympische spelen zo'n gevaar lopen, anders hadden we dat vorig jaar ook wel gemerkt. Terroristen zoeken (zoals tot nu toe gebleken) eerder economische/politieke doelen uit, zoals drukke spits-metro's of kantoor- of regeringsgebouwen.
Doei MuadDib. Succes met de verhuizing en veel plezier met je sociale leven.quote:
Betekent dit dat ik nu eindelijk die Crimson-avatar kan gaan gebruiken?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:42 schreef MuadDib het volgende:
Hoewel ik de laatste tijd al amper op Fok! te bewonderen viel, kan ik jullie meedelen dat dit m'n laatste post wordt voor een lange tijd. Straks gaat de internet-stekker eruit, de boel wordt ingepakt en het weekend ga ik verhuizen en proberen om een sociaal wenselijk burgerleventje te gaan lijden, compleet met dame en kat.
En aangezien ik a) veel te laat m'n verhuizing aan chello heb doorgegeven, b) geen hoge dunk heb van de service van chello, c) ipv een virtueel publiek nu een lieftallige vriendin moet entertainen en d) het zowiezo een beetje heb gehad hier op Fok heb ik geen idee wanneer ik m'n gezicht weer eens zal laten zien.
Tot ziens allemaal en wees een beetje lief voor elkaar, zelfs voor R&Bfans, puisterige Cobain aanbidders en Breezergoths (maar dan weer niet voor hoogdravende muziekpuristen).
En als waar eerbetoon aan jullie zal ik dan eindelijk mijn meest gehate smilie gebruiken:
![]()
zelfs waar ik zit, een half uurtje buiten Londen, merk je de impact. Geen treinen naar Paddington, bizarre sfeer op het werk (iedereen kent wel iemand in Londen) enzovoort. Gelukkig zijn de mensen die ik in Londen ken allemaal ok. Het komt wel erg dichtbij zo.....quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:08 schreef Seborik het volgende:
Iedereen die nog bezig is met m'n test... ik heb een week extra gekregen! Hoera!
Vreselijk nieuws trouwens over London.
Het was inderdaad maar kort, nipeng. Drie nummers.
En wit tuinhek en Opel Astra stationwagon?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:42 schreef MuadDib het volgende:
proberen om een sociaal wenselijk burgerleventje te gaan lijden, compleet met dame en kat.
sowieso.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:42 schreef MuadDib het volgende:
zowiezo
Da's goed nieuws, want dan krijg je die van mij begin volgende week.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:08 schreef Seborik het volgende:
Iedereen die nog bezig is met m'n test... ik heb een week extra gekregen! Hoera!
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Da's goed nieuws, want dan krijg je die van mij begin volgende week.
Ik ben op de helft en mijn god zeg, het is veel meer werk dan ik had gedacht. Een uurtje zei diequote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:09 schreef Jane het volgende:
Da's goed nieuws, want dan krijg je die van mij begin volgende week.
Mja, dat is dus het stomme: Je wilt je wel aan zo'n dier hechten, maar uit ervaring weet je ook dat deze het waarschijnlijk ook niet lang uit houdt. Zolang we hier wonen hebben we maar 1 (die hardquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:36 schreef Zanderrr het volgende:
Ik ben zelf ook een kattenman, dus ik weet hoe je je aan die beestjes gaat hechten. Sterkte ermee.
Dit is pas wijze raadquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:44 schreef MuadDib het volgende:
En ik vergeet het belangrijkste nog: luister muziek, veel muziek HEEL VEEL muziek!
Argh! Als mede-catworshipper leef ik met je mee. Die kutauto's ook altijd!quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:58 schreef Anton het volgende:
GodverNadat vorig jaar al zijn broertje een klap van een auto had gekregen (maar hij kon na een paar maanden rust alles weer doen) is nu onze andere kat (hier nog in goede gezondheid) aangereden en die heeft het niet overleefd
Mijn lievelingsbeest en de mooiste van de 2. We zijn al ik weet niet hoeveel katten verloren, vrijwel allemaal door aanrijdingen. Rust zacht
heeft ie z'n anti-flea al gehad?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:27 schreef nipeng het volgende:
Rooie katten zijn gaaf. Wij hebben er ook een gehad. Flea, vernoemd naar die dude van de RHCP.
Ga je een nieuwe kat nemen Anton?
Met een kattenallergie heb je toch ook een konijnenallergie?quote:Op zondag 10 juli 2005 08:39 schreef Mark het volgende:
Geen katten in huize Mark, wegens allergie. Dan loop ik er zo bij =>![]()
Maar Kees Konijn zou ik ook niet willen missen. Het verlies van een huisdier kan er enorm inhakken, sterkte Anton!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |