Ik heb ook geen idee of er een serieus gevaar is. Terrorisme hou je niet tegen. Het is alleen een beetje ziek.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:23 schreef Anton het volgende:
Mja, ik denk eerlijk gezegd niet dat de olympische spelen zo'n gevaar lopen, anders hadden we dat vorig jaar ook wel gemerkt. Terroristen zoeken (zoals tot nu toe gebleken) eerder economische/politieke doelen uit, zoals drukke spits-metro's of kantoor- of regeringsgebouwen.
Doei MuadDib. Succes met de verhuizing en veel plezier met je sociale leven.quote:
Betekent dit dat ik nu eindelijk die Crimson-avatar kan gaan gebruiken?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:42 schreef MuadDib het volgende:
Hoewel ik de laatste tijd al amper op Fok! te bewonderen viel, kan ik jullie meedelen dat dit m'n laatste post wordt voor een lange tijd. Straks gaat de internet-stekker eruit, de boel wordt ingepakt en het weekend ga ik verhuizen en proberen om een sociaal wenselijk burgerleventje te gaan lijden, compleet met dame en kat.
En aangezien ik a) veel te laat m'n verhuizing aan chello heb doorgegeven, b) geen hoge dunk heb van de service van chello, c) ipv een virtueel publiek nu een lieftallige vriendin moet entertainen en d) het zowiezo een beetje heb gehad hier op Fok heb ik geen idee wanneer ik m'n gezicht weer eens zal laten zien.
Tot ziens allemaal en wees een beetje lief voor elkaar, zelfs voor R&Bfans, puisterige Cobain aanbidders en Breezergoths (maar dan weer niet voor hoogdravende muziekpuristen).
En als waar eerbetoon aan jullie zal ik dan eindelijk mijn meest gehate smilie gebruiken:
![]()
zelfs waar ik zit, een half uurtje buiten Londen, merk je de impact. Geen treinen naar Paddington, bizarre sfeer op het werk (iedereen kent wel iemand in Londen) enzovoort. Gelukkig zijn de mensen die ik in Londen ken allemaal ok. Het komt wel erg dichtbij zo.....quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:08 schreef Seborik het volgende:
Iedereen die nog bezig is met m'n test... ik heb een week extra gekregen! Hoera!
Vreselijk nieuws trouwens over London.
Het was inderdaad maar kort, nipeng. Drie nummers.
En wit tuinhek en Opel Astra stationwagon?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:42 schreef MuadDib het volgende:
proberen om een sociaal wenselijk burgerleventje te gaan lijden, compleet met dame en kat.
sowieso.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:42 schreef MuadDib het volgende:
zowiezo
Da's goed nieuws, want dan krijg je die van mij begin volgende week.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:08 schreef Seborik het volgende:
Iedereen die nog bezig is met m'n test... ik heb een week extra gekregen! Hoera!
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Da's goed nieuws, want dan krijg je die van mij begin volgende week.
Ik ben op de helft en mijn god zeg, het is veel meer werk dan ik had gedacht. Een uurtje zei diequote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:09 schreef Jane het volgende:
Da's goed nieuws, want dan krijg je die van mij begin volgende week.
Mja, dat is dus het stomme: Je wilt je wel aan zo'n dier hechten, maar uit ervaring weet je ook dat deze het waarschijnlijk ook niet lang uit houdt. Zolang we hier wonen hebben we maar 1 (die hardquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:36 schreef Zanderrr het volgende:
Ik ben zelf ook een kattenman, dus ik weet hoe je je aan die beestjes gaat hechten. Sterkte ermee.
Dit is pas wijze raadquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:44 schreef MuadDib het volgende:
En ik vergeet het belangrijkste nog: luister muziek, veel muziek HEEL VEEL muziek!
Argh! Als mede-catworshipper leef ik met je mee. Die kutauto's ook altijd!quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:58 schreef Anton het volgende:
GodverNadat vorig jaar al zijn broertje een klap van een auto had gekregen (maar hij kon na een paar maanden rust alles weer doen) is nu onze andere kat (hier nog in goede gezondheid) aangereden en die heeft het niet overleefd
Mijn lievelingsbeest en de mooiste van de 2. We zijn al ik weet niet hoeveel katten verloren, vrijwel allemaal door aanrijdingen. Rust zacht
heeft ie z'n anti-flea al gehad?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:27 schreef nipeng het volgende:
Rooie katten zijn gaaf. Wij hebben er ook een gehad. Flea, vernoemd naar die dude van de RHCP.
Ga je een nieuwe kat nemen Anton?
Met een kattenallergie heb je toch ook een konijnenallergie?quote:Op zondag 10 juli 2005 08:39 schreef Mark het volgende:
Geen katten in huize Mark, wegens allergie. Dan loop ik er zo bij =>![]()
Maar Kees Konijn zou ik ook niet willen missen. Het verlies van een huisdier kan er enorm inhakken, sterkte Anton!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |