duizend bommen en granaten !quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:15 schreef Mark het volgende:
Haddock zou tegen Zonnebloem zeggen: "Kwistembiebel!"
Nouja, er zijn wel ergere dingen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:59 schreef Jane het volgende:
Maar wat een ellende zeg (voor jou)...
Overigens ga ik je onderzoek in het weekend afmaken sebbo, zit morgen en overmorgen in Heerlen.quote:Natuurlijk gaat het over de liefde. Natuurlijk. Waar anders over. We zullen vanavond uit volle borst de liefde bezingen. Natuurlijk gaat het over eenzaamheid. Waar anders over. En vanavond laten we onze tranen zonder gêne de vrije loop. Over vrouwen. Mannen. Over Sonja. Sonja heeft haast. Ze moet bevrucht worden. Vanavond nog.
Het Paleis voor Volksvlijt speelt: Heute noch, verdomme!
Een muzikale komedie over een niet te vermijden kinderwens
Verwacht je dat Zornplaten daar goedkoper zijn dan hier in Nederland, trouwens? Gezien het feit dat de meeste Nederlandse speciaalzaken wel een rijke Zorncollectie herbergen, maar welke zelden voor minder dan 20 euro per stuk worden aangeboden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:46 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Greetings from New York City!
Ik check elke platenzaak op hun John Zorn collectie, maar het valt niet mee tot nu toe....
Sebbo, die lijst, niet meer aan toegekomen vóór mijn vertrek.... sorry... was hectisch.
De Parade is leuk, wel wat druk. Waar staat de Parade nu eigenlijk? Utrecht?quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:38 schreef Liejannuh het volgende:
Mag ik jullie adviseren om vooral naar de parade te gaan? Het is namelijk ontzettend leuk!
Ik ben vanavond naar "Heute Noch, Verdomme" geweest! Geniaal stuk!
[..]
Overigens ga ik je onderzoek in het weekend afmaken sebbo, zit morgen en overmorgen in Heerlen.
Muzikale komedie, is het dan musical achtig?quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:38 schreef Liejannuh het volgende:
Mag ik jullie adviseren om vooral naar de parade te gaan? Het is namelijk ontzettend leuk!
Ik ben vanavond naar "Heute Noch, Verdomme" geweest! Geniaal stuk!
[..]
Overigens ga ik je onderzoek in het weekend afmaken sebbo, zit morgen en overmorgen in Heerlen.
iddquote:
Zoiets kan ook onmogelijk voorkomen worden. Georganiseerde misdaad laat zich niet tegenhouden door extra zware grenscontrole of dergelijken. Ik snap dat mensen na aanslagen op zoek gaan naar zekerheid, maar face it: terrorismebestrijding is een onmogelijk iets.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
idd
verschrikkelijk.. er is ook weinig aan te doen, jarenlang is er nu al intensief geprobeerd om aanslagen te voorkomen en dan nu dit weer...
Staat nu in Schevenigen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:10 schreef Z het volgende:
[..]
De Parade is leuk, wel wat druk. Waar staat de Parade nu eigenlijk? Utrecht?
Mja, ik denk eerlijk gezegd niet dat de olympische spelen zo'n gevaar lopen, anders hadden we dat vorig jaar ook wel gemerkt. Terroristen zoeken (zoals tot nu toe gebleken) eerder economische/politieke doelen uit, zoals drukke spits-metro's of kantoor- of regeringsgebouwen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:49 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga nu eerst even bijlezen over Londen.
Mijn eerste reactie van de OS 2012 was dat het mooi was dat het niet in NY was ivm terroristische aanslagen, maar die zijn nu ook al in Londen.Bizar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |