Dat kan alleen in muziekquote:
Als je nog iemand nodig hebt... Hoi!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:28 schreef Seborik het volgende:
Zijn er mensen die tijd over hebben en online willen meewerken aan een project waarbij je plaatjes waardeert?
Mail maar. (adres in profiel)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:28 schreef Seborik het volgende:
Zijn er mensen die tijd over hebben en online willen meewerken aan een project waarbij je plaatjes waardeert?
Goed nieuws Sebbo, zelfs op de computers van de Letterenfaculteit (wat hebben die lui nou nodig anders dan Word?) zit Excel. Ik vind dat ik eerst even aan mijn eigen scriptie moet gaan werken, maar ergens vandaag ga ik wel effe plaatjes kijken, en anders toch zeker morgen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:15 schreef Seborik het volgende:
De gegevens voor deze pilotstudie moet ik deze week wel hebben...
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:23 schreef thaleia het volgende:
[..]
Goed nieuws Sebbo, zelfs op de computers van de Letterenfaculteit (wat hebben die lui nou nodig anders dan Word?) zit Excel. Ik vind dat ik eerst even aan mijn eigen scriptie moet gaan werken, maar ergens vandaag ga ik wel effe plaatjes kijken, en anders toch zeker morgen.
Met de nadruk op minimaal!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:46 schreef Seborik het volgende:
Toch wel minimaal een uur...
ik ga hem vanavond invullen. Had het eerst gepland voor zondag maar de kater was te groot.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:15 schreef Seborik het volgende:
De gegevens voor deze pilotstudie moet ik deze week wel hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |