quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:11 schreef Liejannuh het volgende:
Wat een lieve hond!
Nu ga ik al helemaal meehelpen met je onderzoek!Het mailtje heb ik al trouwens.
okquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:45 schreef Seborik het volgende:
[..]
Komende week... hoeveel tijd het kost weet ik niet, ik denk ongeveer toch wel een uur, maar je hoeft het niet in 1x te doen.
yep mailadres in profielquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:22 schreef Seborik het volgende:
[..]
Gaaf, het emailadres in je profiel? Je kunt altijd nog weigeren als je het niks vindt...
altijdquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:28 schreef Seborik het volgende:
Zijn er mensen die tijd over hebben en online willen meewerken aan een project waarbij je plaatjes waardeert?
mmgfok @ gmail.comquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:44 schreef Seborik het volgende:
MMG, wat is je email?
Hij draait niet lekker op mijn antieke pc..quote:
Ook niet op die van mij, nou ja.. het zou wel kunnen maar dan moet ik eerst een extra dvd speler aanschaffen (heb er wel eentje in m'n mac, maar die hou ik daar graag in) en een nieuwe videokaartquote:Op zondag 3 juli 2005 11:46 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Hij draait niet lekker op mijn antieke pc..
quote:
* MuadDib is hard bezig om een saai burgermansleventje te gaan leidenquote:Waar is ie eigenlijk?
maar je leeft nog wel dusquote:Op zondag 3 juli 2005 21:38 schreef MuadDib het volgende:
[..]
![]()
[..]
* MuadDib is hard bezig om een saai burgermansleventje te gaan leiden
Niets mis met een saai burgermansleventje!quote:Op zondag 3 juli 2005 21:38 schreef MuadDib het volgende:
[..]
![]()
[..]
* MuadDib is hard bezig om een saai burgermansleventje te gaan leiden
Aankomend weekend ga ik verhuizenquote:
Foto's beoordelen op een aantal waarden, Nipeng, Liz, MMG, jullie krijgen zo mail!quote:Op maandag 4 juli 2005 00:16 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
wat voor onderzoek is het eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |