Gofmaatjes met McGregor ripbroeken des te meer.quote:Je zou er heerlijk kunnen eten in een prachtige ambiance, het is er relatief duur dus je zit fijn zonder bouwvakkers die op zoek zijn naar patat met een frikandel heb ik begrepen.
Nederlanders komen er dan ook amper
Hey, soms hoort golfen gewoon bij het werk... net zoals naar een goed restaurant gaan.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een golf vriendje![]()
![]()
![]()
Best kansloos HK
Mijn golfmaatje doet iets in de handel van valutas voor een grote bank, naar ik begrepen heb komen er voornamelijk boven modale figuren.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er zal vast wel meer te doen zijn dan palmenstranden. Als je immers op een palmenstrand wilt liggen, hoef je niet perse naar St Barts.
Veel eilanden in die regio zijn relatief duur. Wat voor mensen zitten daar eigenlijk, HK?
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Golfen is toch echt kansloos.
Men sluit daar niet zozeer deals af, je netwerkt en leert mekaar beter kennen in een andere omgeving.quote:Of heb je een grote deal afgesloten op de golfbaan?
Bij het plebs is deze bestemming niet echt bekend natuurlijk en Martinair vliegt er niet naar toe natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:02 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Mijn golfmaatje doet iets in de handel van valutas voor een grote bank, naar ik begrepen heb komen er voornamelijk boven modale figuren.
Wat er nog meer te doen is weet ik niet, ik ga zo ff Googelen.
Moet nog een bestemming vinden voor de kerst![]()
Ben maar niet bang want ik ken het wereldtje wel want mijn halve omgeving golft maar het blijft zowiezo een kansloze sport.quote:Men sluit daar niet zozeer deals af, je netwerkt en leert mekaar beter kennen in een andere omgeving.
Dat is veelal ook op de langere termijn een fijne basis voor het afsluiten van bv een grote deal.
Ahum, mag ik nu even happen? Ik vind het spelletje zelf een erg aangename bezigheid, ben sinds kort een beetje aan het meppen. Om het spel dus en niet om de 'contacten' of het 'netwerken', dat laat ik graag aan die brallers over.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ben maar niet bang want ik ken het wereldtje wel want mijn halve omgeving golft maar het blijft zowiezo een kansloze sport.
De enige uitzondering is als je er een goede deal kan sluiten
Mooi land, man tegen man gevechten, mooie kastelen, ploegenspel, mooie wegen. En ga zo maar door.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:01 schreef Hik het volgende:
De tour....
Iedere ochtend als ik het nieuws kijk vraag ik me weer af wie daar nou in godsnaam in geïnteresseerd is. Ik geloof dat ik wielrennen werkelijk de minst boeiende sport vind die er bestaat...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |