Hij is op slot.quote:
We kijken wel even hoe het gaat lopen. Wordt het niets gaat het op slot, anders mergen we het met het centrale topic.quote:
Dat slotje heb ik morgen ook nog wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:51 schreef k_man het volgende:
Mergen?Voor die anderhalve reactie?
Hup, op slot ermee. Dat andere topic staat toch niet zomaar vermeld in de lijst centrale topics?
En vice versa.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:31 schreef k_man het volgende:
Lompe landgenoten irriteren vakantieganger
Gaat nergens meer over, behalve Belgen bashen.
vind ik een beetje vreemd.quote:Te veel moeite om het op te ruimen
Het topic was verworden tot een bash-topic tussen Belgen en Nederlanders. De initiële discussie was inmiddels ver te zoeken. Het topic was dus reddeloos mijns inziens. En dat vond ik erg jammer. Zie ook de 2 vervolgtopics en hun hoge kwaliteit. Dat blijft dus zo doorgaan, ook als ik het topic heb opgeruimd en weer heb open gegooid.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:43 schreef Litman het volgende:
Waarom is Lompe landgenoten irriteren vakantieganger gesloten?
Vooral de opmerking
vind ik een beetje vreemd.
We hebben niet voor niets dit topic.quote:Waarom is er niet eerder ingegrepen en gewaarschuwd? In het topic werd daar ook om gevraagd.
Ik heb nu geen tijd, want ik zit op kantoor. Als ik tijd heb zal ik eens kijken of er toch nog wat van te maken valt. Zo niet blijft het dicht, zo wel dan zal er uiteraard een waarschuwing staan. Gaat het dan toch op de oude hand verder gaat het permanent dicht.quote:Kortom, mijn verzoek is om het topic weer te openen, een (gedeelte) van het gebash en gezeik te verwijderen en een waarschuwing te plaatsen.
Dank, succes met opruimen.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb nu geen tijd, want ik zit op kantoor. Als ik tijd heb zal ik eens kijken of er toch nog wat van te maken valt. Zo niet blijft het dicht, zo wel dan zal er uiteraard een waarschuwing staan. Gaat het dan toch op de oude hand verder gaat het permanent dicht.
Selectief lezen is oké.quote:
Nee, ik ben optimistisch van aard en ging er daarom al vanuit dat je én tijd had én dat het je zou lukken om er nog wat van te maken.quote:
Er zijn zelfs een paar bans op gevolgd. Maar genoeg nu daarover.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:16 schreef Hik het volgende:
Ik wíst dat hier commentaar op terug zou komen!![]()
Die staat al een tijdje onder het reisverhalen-gedeelte.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:38 schreef k_man het volgende:
Ow kan mijn reisverslag van Jemen dan ook opgenomen worden, ter leering ende vermaeck?
Ook aangepast.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:15 schreef LennyKravitz het volgende:
Ha die mods... in topic/post Travel: FAQ, handige links en seizoensoverzichten staat onder "Azie" onder de noemer "nog meer Maleisië" een link naar mijn reisverhaal...
De site is verhuisd naar http://www.xs4all.nl/~holderx/
Zou iemand de URL willen aanpassen... bij voorbaat dank!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |