In augustus ga ik naar Tobago. Ik wil last minute gaan boeken omdat dat volgens mij heeeeeeeeel erg veel scheelt in de prijs. Is er al iemand in Tobago geweest en wat zijn de ervaringen? Is het op dat eiland mogelijk om gewoon te gaan en ter plekke een hutje op het strand ofzo te boeken? Ik zie voornamelijk informatie over resorts, maar zoek eigenlijk een wat kleiner hutje op het strand.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet. Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende: Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet. Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende: Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.