Ik zie er niet zo snel spam in, maar ik ben er ook niet zo van gediend dat FOK! gebruikt wordt als een soort van vacaturebank. Dit bespreek ik even met Lucille.quote:
Sorry, uitleg mijnerzijds ontbrak... het probleem is meer dat er een naam, mailadres en tel. nr genoemd worden van iemand en dat dit op het WWW / een open forum niet zo verstandig is; beter is het om met de poster contact op te nemen in dit geval.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zie er niet zo snel spam in, maar ik ben er ook niet zo van gediend dat FOK! gebruikt wordt als een soort van vacaturebank. Dit bespreek ik even met Lucille.
Het is een vacature die wordt aangeboden en FOK! heeft geen zin om als vacaturebank te dienen. Om die reden gaat het topic dus dicht.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Sorry, uitleg mijnerzijds ontbrak... het probleem is meer dat er een naam, mailadres en tel. nr genoemd worden van iemand en dat dit op het WWW / een open forum niet zo verstandig is; beter is het om met de poster contact op te nemen in dit geval.
En aan een FA uiteraard om uit te maken of dit onder spam valt, elkaar op de hoogte houden van interessante vacatures moet m.i. inderdaad wel kunnen.
California stond al in het landenoverzicht onder de VS. Italië ga ik nog even naar kijken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:49 schreef DutchTrain het volgende:
autorijden en meer in californie
Wellicht California nog opnemen in het centrale landen / steden lijstje?
En ook een centraal Italië topic maken uit de topics in het vanmiddag gesloten topic?
(krijg je het nog druk voor je vakantie).. toch veel plezier
De tweede is gesloten, de eerste hoop ik nog een soort reisverslag van te krijgen. En anders verdwijnt het wel in de vergetelheid.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:51 schreef DutchTrain het volgende:
en dan was er ook nog deze:
7 vrienden willen goedkoop op vakantie:)
en deze:
Jongerenreis
Die New York tickets zijn verwezen naar het grote van A naar B topic.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:51 schreef DutchTrain het volgende:
Losse vliegticket New York en
Combi-trip New York
maakt: Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic
en eigenlijk deze Vliegen met Onur Air nog in [Centraal] Ervaringen vliegmaatschappijen - deel 2 maar gezien de actualiteit misschien maar even open laten?
Maar wat doe jij hier tijdens je afwezigheid?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Gelukkig is Lucille er tijdens mijn afwezigheid.
Goede vraag. Het regende net en ik moet nog even een jetlag verwerken. Vanavond gaan we het nachtleven van Boulder verkennen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:30 schreef Lucille het volgende:
Maar wat doe jij hier tijdens je afwezigheid?
Hé makker! Hoe was je vlucht? Veel plezier met het stappen in Boulder!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Goede vraag. Het regende net en ik moet nog even een jetlag verwerken. Vanavond gaan we het nachtleven van Boulder verkennen.
Vandaar dat ik even online ben. Nu ga ik ook weer.
Dank jequote:Op maandag 9 mei 2005 12:55 schreef DutchTrain het volgende:
http://forum.fok.nl//fok/post_reply/698648
http://forum.fok.nl/topic/698666/1/50#26849725
Om voor boekingsites een apart topc aan te maken vind ik iets te veel van het goede. In mijn ogen past een boekingsite prima bij reisorganisaties. Overigens werkt bij mij Fluchbuchung.com niet, is dat wel de juist gespelde naam?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:03 schreef Wakey het volgende:
Hey Lucille, ik stel een vraag over een boekingswebsite en moet verder in een topic over reisorganisaties?Over vervuiling gesproken.
Mag ie aub weer open? Boekingssites vallen niet onder reisorganisaties en ook niet onder vliegmaatschappijen dus ik vind t wel een eigen topic waard. Of maak er boekingssites van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |