abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26734508
ik ga binnenkort op vakantie naar los angeles om daar minstens 3 dagen te genieten van hollywood en op m'n dooie gemak filmsterren te stalken.. maar nou was mijn vraag: kan ik daar met m'n 'normale' rijbewijs rondrijden? zonder daar iets extra's voor te hoeven doen of neerleggen..
ook zijn alle tips omtrent 't bezoeken van studio's/opnames etc in hollywood van harte welkom, geen IDEE of dat uberhaupt mogelijk is of niet -beetje ala moonwalker overal doorheen rennen gaat 't dan worden- maar ik had iets gehoord over 't bijwonen van friends (maar een ongelukkig voorbeeld).
bedankt!

-edit- ok dat autorijden maar zitten, staat inderdaad genoeg over in 't Californie topic.. Laten we 't maar houden op de mogelijkheden in Hollywood

[ Bericht 9% gewijzigd door DevoiD op 04-05-2005 19:57:39 ]
Now, my story begins in nineteen-dickety-two. We had to say dickety because the Kaiser had stolen our word twenty. I chased that rascal to get it back, but gave up after dickety-six miles.
pi_26734757
Of het mag weet ik niet, maar een huurauto krijg je in ieder geval zo mee bij Hertz of zo.
Laat je niet te makkelijk een upgrade aansmeren
pi_26734770
even een internationaal rijbewijs halen bij de ANWB (kost je iets van 15 euro en 10 minuten) en you're good to go. Alhoewel ik dat de laatste 3 keer dat ik naar de US ben gegaan ben vergeten, en ook geen probleem had, ook niet met het huren van een auto.
pi_26734773
Om in Amerika te rijden is het verstandig om een internationaal rijbewijs te halen bij de ANWB, sommige verhuurbedrijven vragen daar explicitiet om.

Over California zijn al meerder topics, waar je je vragen kwijt kan aan mensen die er ook zijn geweest of naar toe gaan.
Meer daarover hier:

California - Deel 3
1500 euro week LA en
Rondreizen door de USA.
pi_26734781
Je moet sowieso 23 jaar oud zijn om een auto te huren in de VS, dat is het enige wat ik je kan vertellen.
pi_26735119
Segway... the only way ..
  Moderator woensdag 4 mei 2005 @ 20:07:10 #7
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26735127
Een internationaal rijbewijs kost 13 Euro. Daar ben ik vanmiddag achtergekomen toen ik hem haalde voor mijn aanstaande reis naar de VS. Vergeet niet een pasfoto en je geldige rijbewijs mee te nemen. Voor je vraag over Hollywood kun je ook beter in California - Deel 3 terecht.

Daar graag verder.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')