Keuze zatquote:Op zaterdag 2 april 2005 02:09 schreef G-Mart het volgende:
Owh ja, en mensen die bekend zijn met hoe je het beste goedkoop een vlucht naar LAX kunt regelen? Ik ga wel wat online zoeken, maar misschien dat er nog mensen zijn met goede tips
jammer dat La een onwijze shit stad is. Vind SF tien keer toffer om heen te gaan!quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:19 schreef G-Mart het volgende:
okay, 500 euro vlucht, en heb een hotel gevonden voor 500 euro voor een week. hotel delen is 250 euro. dus nog 750 euro over voor eten en vervoer. met de subway is het per dag 2.50. okay, i think i have green light here
Ligt er net aan wat je in LA gaat doen. Er valt zeer veel te zien, maar tis zo groot, dat je soms uren onderweg bent om naar de andere kant van de stad te gaan.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:38 schreef NIels25 het volgende:
[..]
jammer dat La een onwijze shit stad is. Vind SF tien keer toffer om heen te gaan!![]()
Dit is mijn 2e keer E3quote:Op woensdag 6 april 2005 13:02 schreef CloudStrife het volgende:
G-Mart, ik ga in mei ook naar de E3. Ik ga tien dagen. Vlucht was iets van 530 euro met United Airlines. Hotel 350 euro in hartje Hollywood, en met breakfast.
Ben je al eens naar de E3 geweest? Dit is mijn tweede keer
LA rocks.
Als je voor je werk MOET naar de E3 waarom moet je dan zelf dokken?quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:51 schreef G-Mart het volgende:
ja, ik moet voor m'n werk naar de E3. En ondertussen freelance wat artikelen er over schrijven. Maar nu ontopic
Mij 2e keer ookquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:44 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Dit is mijn 2e keer E3, ik ben vorig jaar ookg eweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |