abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26806151
Wij willen met stel vrienden, 12 personen, in juli een weekend weg. We zijn op zoek naar een huisje, of 2 huisjes van 6, ergens in Nederland. Iemand nog tips voor accomodaties/bestemmingen om met een stel jongeren van rond de 25 ergens te verblijven?? Er moet wel iets te beleven zijn.
pi_26806207
Thermaal baden in Arcen is wel leuk en vlakbij is de Hertog Jan Brouwerij
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 18:29:32 #3
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_26806260
centerparks niet iets
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_26806340
Center parcs zou kunnen, maar ik zat zelf meer te denken aan huisjes zoals ze dat in belgie kennen (zie www.ffweg.com)

Huisjes in Noord-Holland (bv. Egmond aan zee), Brabant of Limburg hebben de voorkeur.
pi_26806837
effe googlen en je hebt genoeg huisjes

zoek op groepsaccomodatie!
pi_26806957
Ik ben gisteren naar een auto wezen kijken in De Steeg. Een of ander klein plaatsje in de buurt van Arnhem.
De GPS was volgens mij een beetje in de war en stuurde ons toen we in de buurt waren ergens compleet de middle of nowhere in. Hele mooie omgeving met bos en bergen en haarspeldbochten enzo.

Misschien is daar in de buurt iets te doen ofzo? Huisje huren, beetje mountainbiken door het bos en bergen, misschien is er wel iets van bergbeklimmen of abseilen in de buurt, weet ik veel. Het zag er iig erg touristisch uit enzo, dus er is vast het nodige te doen daar in de buurt.

Geen idee hoe dat gebied heet, misschien dat iemand het wel weet?

ps: ik dacht dat er alleen bergen in Limburg lagen
pi_26807052
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 19:02 schreef -Xerxes- het volgende:
ps: ik dacht dat er alleen bergen in Limburg lagen
Hier liggen heuvels
pi_26807082
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 19:06 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Hier liggen heuvels
Bergen heuvels, hoe je het wilt noemen.
Het leek iig of ik ergens in het zuiden van limburg aan het toeren was.

Hoe dan ook; het was een hele mooie omgeving
  zaterdag 7 mei 2005 @ 19:08:59 #9
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_26807126
http://www.weekendjeweg.nl

Misschien kun je hier iets leuks op vinden.
(Un)masking for the greater good.
pi_26883127
Beetje vage omschrijving TS, wat wil je doen dan? Sporten?? Zuipen??
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
pi_26894749
Wij willen bv naar Egmond aan zee, Weert. Plaatsen waar iets te zien is en waar een gezellig centrum is. Er moet echter wel een bungalow op geringe afstand van het centrum zitten. Het hoeft geen Noordwijk te zijn, gewoon gezellig en iets rondom heen te doen!

Probleem in Egmond en Weert is tot op heden dat de parken die via Roompot worden aangeboden alleen maar voor een hele week worden verhuurd in het weekend van 8 juli tot 11. Wie heeft er nog andere parken die wel voor een weekend in deze periode worden verhuurd??
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:16:30 #12
29038 Vectra
Buurman, ik hier?!
pi_26894787
Oh en mocht je je afvragen of het wel veilig is om via internet te boeken:
hotel boeken via internet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')