Ik heb die uitspraak van UIO hier ook uitgeprint en ingelijst...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:00 schreef Lucille het volgende:
[..]
*bookmarked en uitprint*
Deze is goud waard
Donequote:Op zondag 3 juli 2005 22:04 schreef k_man het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/721931
Centraal graag.
Jeetje k_man, normaal kom je dan meteen met 53 links aan met identieke topics.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:17 schreef k_man het volgende:
Hoeveel wat-neem-ik-mee-topics kan een mens verdragen...?
Vakantiespullen
Hij post nog een stel links ook voor mequote:Op woensdag 6 juli 2005 22:39 schreef k_man het volgende:
Ach, vooruit:
Vakantie, wat moet ik allemaal meenenen-lijstje (nog recent)
Koffer inpakken - heb ik alles?
Wij vergeven je.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:24 schreef Hik het volgende:
Ik geef bij deze mezelf aan wegens "op de man(nen) spelen"...
HTL #42 - Stelletje Ouwe Wijvenclub
Ik heb het echt gehad met die lui, sorry...![]()
is dat zo? ik dacht nog dat hij van jou was!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom is de titel van HTL gewijzigd?
Het was een titel van K_man, maar nu is het opeens veranderd in een of andere enorm oubollige kuttitel.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
is dat zo? ik dacht nog dat hij van jou was!
Alleen een link? Ik hoop dat je er ook een leuk verhaaltje bij kan maken waarom het zo leuk is. Volgens mij is dan een nieuw topic de juiste weg.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een heel leuk linkje voor een Bed and Breakfast (of iets langer) in NL, waar o waar kan ik dat dumpen?
* Lucille kijkt onschuldig in de rondte, it wasn't mequote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het was een titel van K_man, maar nu is het opeens veranderd in een of andere enorm oubollige kuttitel.
HTL #42 - Over costa's, communisten en stalinistische modsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
misschien moet er een tweede reeks worden geopend. Net als bij de formule1 zijn er teams die het rigide beleid niet langer accepteren en een eigen reeks willen beginnen.
Ik kondig bij deze aan dat dit topic op slot gaat.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
HTL #42 - Over costa's, communisten en stalinistische mods
Dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:31 schreef Vogue het volgende:
![]()
Yeah! Als stalinistische mod heb je daar natuurlijk recht op, anders doe je je naam geen eer aan![]()
Je bent niet de enige. Het hoeft nou ook geen 'appeltaart yeah'-topic te zijn, maar elke keer hetzelfde gezeik begint nu wel irritant te worden.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:32 schreef Vogue het volgende:
Maar ff serieus, ik ben dat gezeur ook spuugzat. Heb me tot nog toe weten in te houden, maar ik erger me dood als ik HTL doorlees.
Dan hoeft de titel nog niet te worden veranderd in deze debiele topictitel.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Het hoeft nou ook geen 'appeltaart yeah'-topic te zijn, maar elke keer hetzelfde gezeik begint nu wel irritant te worden.
Ja hoor!quote:
Volgende HTL topictitel: HTL #43 Niet voor appelige taartenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
En dat gezeik over die appeltaarten?
uiteraard.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Beschuldigingen over imaginaire reizen en een balletje dat naar aanleiding daarvan wordt teruggekaatst heeft wel met reizen en TRV te maken natuurlijk.
Tjongejonge, wat ben jij een huilie opeens.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan hoeft de titel nog niet te worden veranderd in deze debiele topictitel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |