quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:Hier verder, aangezien de topictitel van de andere HTL door een of andere mod is gewijzigd, zonder duidelijke reden en zonder dat aan te kondigen.
WE ZIJN HET ZAT!
Ik was het vandaag ook zat. En blijkbaar was ik niet de enige!
Die reden kom je vanzelf tegen als je mijn post van vanmiddag leest. Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat die er wat mee te maken heeft...
Kort en goed: Mijn persoonlijke verzoek (en ik denk dat ik daar niet alleen in sta) aan k_man, Diego en jou om nu eens en voor altijd te kappen met de onzin, het gezeik op elkaar en het continue uitlokken en uit laten lokken.
De reden dat ik zo min mogelijk kom in POL, NWS en dat soort dingen is juist dit continue ouwe wijven (jawel daar issie
![]()
) gezeik. Ik zou het bijzónder op prijs stellen als jullie een privé-onzintopic zoeken om deze vete uit te kletsen (of wissel gezellig mailadressen uit ofzo), maar
niet meer hier Dank u.
Dat heb ik toch best netjes gezegd zo?!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.