abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28639171
Hier verder, aangezien de topictitel van de andere HTL door een of andere mod is gewijzigd, zonder duidelijke reden en zonder dat aan te kondigen.

WE ZIJN HET ZAT!

Hier verder dus.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 22:48:07 #2
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_28639357
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 8 juli 2005 @ 22:49:01 #3
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_28639383
Ik doe mee, want ik ben het ook niet eens met een onaangekondigde titelverandering.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_28639409
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik doe mee, want ik ben het ook niet eens met een onaangekondigde titelverandering.
Ik vind het een erg trieste actie van de moderator die daar verantwoordelijk voor is. Zeker omdat er niets mis was met de oude topictitel.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 22:50:38 #5
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_28639448
ik ken de oude topictitel niet. Wat was die dan?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_28639453
Ik ook
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28639469
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ken de oude topictitel niet. Wat was die dan?
Over Costa's en communisten.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 23:41:30 #8
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_28641412
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hier verder, aangezien de topictitel van de andere HTL door een of andere mod is gewijzigd, zonder duidelijke reden en zonder dat aan te kondigen.

WE ZIJN HET ZAT!
Ik was het vandaag ook zat. En blijkbaar was ik niet de enige!

Die reden kom je vanzelf tegen als je mijn post van vanmiddag leest. Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat die er wat mee te maken heeft...

Kort en goed: Mijn persoonlijke verzoek (en ik denk dat ik daar niet alleen in sta) aan k_man, Diego en jou om nu eens en voor altijd te kappen met de onzin, het gezeik op elkaar en het continue uitlokken en uit laten lokken.
De reden dat ik zo min mogelijk kom in POL, NWS en dat soort dingen is juist dit continue ouwe wijven (jawel daar issie ) gezeik. Ik zou het bijzónder op prijs stellen als jullie een privé-onzintopic zoeken om deze vete uit te kletsen (of wissel gezellig mailadressen uit ofzo), maar niet meer hier

Dank u.

Dat heb ik toch best netjes gezegd zo?!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_28641454
Welke vete

Waarom zou die onderlinge discussie overigens een reden zijn om de topictitel aan te passen? Een topictitel die nota bene door "de grote vijand" (volgens jou) is bedacht.

Ikke niet begrijpen helemaal.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 23:46:59 #10
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_28641607
Ik gaf vanmiddag aan dat jullie met zijn drieën, met het continue gezemel, net een ouwe wijvenclub zijn. Waarschijnlijk was een bepaalde mod dat met me eens.

Ik heb geen "grote vijanden" hier hoor, don't worry. Zo belangrijk zijn Fokusers gemiddeld niet voor mij...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_28641668
Ik vind dat gezemel wel meevallen. Voor de een zijn de discussies tussen mij, DAM en K_Man misschien irritant, andere mensen hebben wellicht weinig trek in constant geneuzel over appeltaarten.
pi_28641693
Ik heb het verzoek van Hik in elk geval niet gelezen en echt erg vind ik dat niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 8 juli 2005 @ 23:56:16 #13
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_28641918
Dan begrijp je het niet jôh, ook goed!

Truste.
pi_28642108
Dulce sueños
pi_28642187
Sueños con los angelitos.
  Moderator zaterdag 9 juli 2005 @ 01:28:32 #16
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_28644292
En we gaan geen aparte reeks naast de al bestaande reeks beginnen. Op slot dus. Met aankondiging zoals je hebt kunnen lezen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')