Als we het hebben over reizen dan zie je sowieso alleen de mensen uit de Russische republieken, Indiërs, Japanners, Koreanen en Chinezen. En wat vrouwtjes uit de minder bedeelde landen. Japanners zijn dan nog het meest fatsoenlijk, de rest gedragen zich echt als varkens.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, scheer heel Azië over éen kam.
Japanners bijvoorbeeld zijn uitermate beleefd. Hun imago wordt wel steeds meer verpest door grote groepen lompe Chinezen die nu overal en nergens opduiken.
Kijk even naar de edit van k_man, dan begrijp je wat ik bedoel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:22 schreef Ciurlizza het volgende:
Dat is ook wereldwijd bekend, niets racistisch aan maar gewoon een feit.
Alleen Japanners gedragen zich net wat beter. In het land der blinden.....quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kijk even naar de edit van k_man, dan begrijp je wat ik bedoel.
Goed. Je hebt je kans gehad. Tot ziens.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:26 schreef Ciurlizza het volgende:
Alleen Japanners gedragen zich net wat beter. In het land der blinden.....
Wij zijn een en al oor als je iets in de groep wilt gooien hoor.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:09 schreef k_man het volgende:
Leuk hè, dat iedereen wel van die asociale landgenoten heeft meegemaakt, maar niemand ooit zelf over de schreef gaat...
Prachtigquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:58 schreef kroegtijger het volgende:
ik ben op vakantie de grootste boer die je maar kunt vindenheeeeerlijk de toerist uithangen... verkeersregels?? doen we niet aan... je ziet toch dat ik niet uit de buurt kom?? opzouten dus!! en wat de boer niet kent, dat vreet ie niet... mc donalds is dus echt een uitkomst
gewoontes en andere culturen?? bij voorbaat het stempel "achterlijk" en "debiel" opplakken zonder te kijken wat het is....
ik zit me nu al te verheugen op als ik morgen in warschau uit stap.... Polen, be prepared... kroegtijger is here !!
Doe jezelf één plezier en pak niet de bus, anders haal je de andere kant van de Oder niet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:58 schreef kroegtijger het volgende:
ik zit me nu al te verheugen op als ik morgen in warschau uit stap.... Polen, be prepared... kroegtijger is here !!
Alsof hen dat een zorg zal wezen....quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:58 schreef kroegtijger het volgende:
Eindelijk iemand die eerlijk is! Zelfkennis is het begin van alle wijsheid...quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:58 schreef kroegtijger het volgende:
ik ben op vakantie de grootste boer die je maar kunt vindenheeeeerlijk de toerist uithangen... verkeersregels?? doen we niet aan... je ziet toch dat ik niet uit de buurt kom?? opzouten dus!! en wat de boer niet kent, dat vreet ie niet... mc donalds is dus echt een uitkomst
gewoontes en andere culturen?? bij voorbaat het stempel "achterlijk" en "debiel" opplakken zonder te kijken wat het is....
De upperclass spreekt anders een aardig mondje Frans. Maar daar heeft Kroegtijgert dan weer niets aan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:37 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Alsof hen dat een zorg zal wezen....
In Polen spreken de meeste mensen vrijwel uitsluitend Pools, en dat is bijna niet te ontcijferen. Ik wens je dus veel succes met communiceren, met zo'n instelling als jij hebt.
Ja of Ingulund ingulund inglund rules the world.. NOTTTTTTTT!!!quote:Op maandag 20 juni 2005 13:29 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Of kreten als "Never surrender tot the IRA" op Mallorca al schuimbekkende van woede op een plein![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |