Je kunt zelf natuurlijk ook heel wat doen om verkeerde verwachtingen te voorkomen. Een reisgids bekijken bijvoorbeeld. Dan had je gelijk al gezien dat de piramides van Giza vlakbij de stad liggen. Overigens zijn er best piramides die niét náást de stad liggen, maar daar moet je wel wat verder voor reizen... Bovendien helpt het ook een fatsoenlijke gids te zoeken. Anderhalf uur in een papyruswinkel spenderen....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:30 schreef vriendinnie het volgende:
Ja inderdaad, dat is erg jammer. Sowieso had ik een beetje verwacht dat de pyramides in de woestijn, ver van de bewoonde wereld zouden liggen. Viel dat even tegen, als je iets te ver naar achteren loopt om een foto te nemen, val je zo van de rand de stad in.
De pyramides op zich vond ik wel indrukwekkend. Jammer alleen dat we maar een half uur de tijd kregen terwijl we wel anderhalf uur in een papyrus "museum" hebben doorgebracht...
We hadden een excursie naar cairo geboekt vanuit onze reisorganisatie (we verbleven in Hurghada, niet in cairo zelf) en daarom hadden we, helaas, niks te zeggen over onze gids of waar we heen zouden gaan. Ik weet wel dat ik, als ik ooit terug ga naar egypte, gewoon naar cairo ga en dan zelf bepaal hoe lang ik overal blijf.quote:Op woensdag 15 juni 2005 07:57 schreef Hik het volgende:
[..]
Je kunt zelf natuurlijk ook heel wat doen om verkeerde verwachtingen te voorkomen. Een reisgids bekijken bijvoorbeeld. Dan had je gelijk al gezien dat de piramides van Giza vlakbij de stad liggen. Overigens zijn er best piramides die niét náást de stad liggen, maar daar moet je wel wat verder voor reizen... Bovendien helpt het ook een fatsoenlijke gids te zoeken. Anderhalf uur in een papyruswinkel spenderen....![]()
Totdat de Carabinieri er genoeg van heeft en met hogedrukspuiten iedereen van de trappen veegtquote:Op woensdag 15 juni 2005 07:34 schreef Mr-Z het volgende:
De Spaanse trappen in Rome... Staat altijd vol nederlanders, maar er is gewoon niks bijzonders.. gewoon een trap naar boven, verder niks
Wat had je dan verwacht. Dat er opeens uit de trappen een soort Efteling op zou rijzen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 07:34 schreef Mr-Z het volgende:
De Spaanse trappen in Rome... Staat altijd vol nederlanders, maar er is gewoon niks bijzonders.. gewoon een trap naar boven, verder niks
ehmz nou nee, maar dat dit 1 van de hoogtepunten van Rome is ben ik het dus totaal niet mee eens.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:29 schreef berenboot het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht. Dat er opeens uit de trappen een soort Efteling op zou rijzen?![]()
Nee, blasé.quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:16 schreef berenboot het volgende:
Ik vind overrated de piramides, Niagara Falls, Taj Mahal, Burudubur en Hawaii.
Ben ik nu ook cool?
![]()
wat zit je hier toch te baggeren in dit topic? In plaats van dat je es zelf met iets komt ofzo. Je zit alleen maar dingen af te kappen van mensen en er nutteloze opmerkingen over te maken. Dit zijn de meningen van deze mensen en dat moet je nou eenmaal accepteren. En niemand zit in dit topic om 'cool' te zijnquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:16 schreef berenboot het volgende:
Ik vind overrated de piramides, Niagara Falls, Taj Mahal, Burudubur en Hawaii.
Ben ik nu ook cool?
![]()
Tja. Het is het noordelijkste punt van Europa. Ik weet niet wat je je daar bij voorstelt, maar het is ongeveer even interessant als het drie-landenpunt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha, ik was zelf van plan er deze zomer heen te gaan maar het stelt dus echt niets voor?
Neehee, hij pistquote:
Doet me denken aan Koko Flanelquote:Op maandag 27 juni 2005 18:11 schreef miki het volgende:
Impressie van de Ramblas (foto's zelf gemaakt op vakantie, als je deze hebt gezien weet je wat er ongeveer op de hele Ramblas te zien is):
[afbeelding]
Te veel dieren in te kleine kooitjes..zielig!
Mja...maar daar heet het ook geen Madam Tussaud meerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 06:50 schreef YPPY het volgende:
Madame Tussaud in Amsterdam vond ik niet echt leuk. In Kopenhagen was het leuker, omdat er daar een griezel gedeelte bij zat.
Sterker nog: als je erop staat is dat één van de weinige plekken dat je hem niet steeds in beeld ziet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:05 schreef Gert het volgende:
Onbegrijpelijk trouwens, dat mensen, als een soort statement, de Eiffeloren niet opgaan "omdat ze het maar een lelijk ding vinden". Alsof dat iets uitmaakt voor het uitzicht.![]()
Eigenlijk de allerbeste plek inderdaad, voor Eiffeltoren-haters.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Sterker nog: als je erop staat is dat één van de weinige plekken dat je hem niet steeds in beeld ziet.
Dat is een beter argument in ieder geval.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alsof een uitzicht op Parijs me ook maar iets interesseert.
Die moet ik ook nog steeds eens kijken. En dat heeft in Wenen gewoondquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:50 schreef Solitarias het volgende:
* Solitarias gaat volgende week naar Wenen en heeft BSunrise reeds 3x gezien!![]()
Tegenwoordig is het ontzettend druk met toeristen, nauwelijks meer wit, en van de terrassen zijn er door alle toeristen die er eerst gewoon overheen mochten lopen ook al niet veel meer over. Eeuwig zonde, want het was zo mooi... Maar nu vond ik de Romeinse badplaats erboven nog interessanter.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:53 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik ben er een jaar of tien geleden geweest, toen vind ik het zeker wel de moeite waard maar het schijnt inmiddels inderdaad niet veel meer te zijn.
Parijs interesseert jou sowieso niet, dat heb je voldoende duidelijk gemaakt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alsof een uitzicht op Parijs me ook maar iets interesseert.
Oh? Noem er eens twaalf?quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:47 schreef Hik het volgende:
Het uitzicht over Parijs hoeft van mij ook niet persé. Bovendien zijn er daar genoeg andere plekken met uitzicht, waar je niet voor op een berg ijzer moet staan...![]()
Ik kan prima zelf bepalen wanneer iets voldoende is.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Parijs interesseert jou sowieso niet, dat heb je voldoende duidelijk gemaakt.
Apparently not...quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik kan prima zelf bepalen wanneer iets voldoende is.
Jawel hoor, hoef jij niet voor me te doen.quote:
Ik vind het zo drukquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:05 schreef Gert het volgende:
Parijs is prachtig, en mensen die dat niet zien hebben stront in hun ogen.
Dan moet je de gebaande paden misschien eens verlaten?quote:
Ja en mensen die niet van klassieke muziek houden, houden dus ook niet van muziek....quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:05 schreef Gert het volgende:
Parijs is prachtig, en mensen die dat niet zien hebben stront in hun ogen.
Het lijkt een Jiskefet-sketch..... (Norenhater)quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:08 schreef Gert het volgende:
voor Eiffeltoren-haters
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en mensen die niet van klassieke muziek houden, houden dus ook niet van muziek....![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |