abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 april 2005 @ 18:10:30 #151
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_26176011
28 april zit ik in bandung verwacht ik. Ik heb de vorige keren bij meets al het verste gereisd, dus nu is het jullie beurt eens wat verder te reizen Jullie komen dus maar mooi naar Bandung. (ik betaal de appeltaart)
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_26176411
Ik heb op 29 april een ontsteking die weg gehaald wordt uit de wortel van mijn tand dus ik denk dat ik met Koniginnedag met een dik bek loop te kwijlen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26177752
Strengere eisen voor een importpartner deeltje 4

UIO, wat heb jij met Diego bekokstoofd?

Jongens, ben ik nou écht zo'n irritant zuigend, jennend kreng?
pi_26177816
Ja.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26179028
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 19:23 schreef k_man het volgende:
Strengere eisen voor een importpartner deeltje 4
Jongens, ben ik nou écht zo'n irritant zuigend, jennend kreng?
Jij zuigt niet, jij hapt en dat is precies waar sommige aandachtsgeile sociaal geïsoleerde pubers op zitten te wachten...

En nu heb je weer genoeg aandacht gehad voor vandaag

[ Bericht 9% gewijzigd door UIO_AMS op 12-04-2005 20:37:28 (niet doen) ]
  Moderator dinsdag 12 april 2005 @ 20:31:12 #157
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26179362
He, gelukkig. Ik dacht al even een rustig avondje op de bank tegemoet te zien.
Overal waar jullie elkaar tegenkomen begint wel de één of de ander met zeiken, trollen, jennen, zuigen, weet ik veel hoe je het wil noemen. Doe mij en de andere mods een lol en negeer elkaar een tijdje.

edit
en we hebben een kritiek / feedbacktopic hier in TRV
maak er gerust eens gebruik van ipv steeds in HTL of enig ander topic mij op modacties aan te spreken
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_26179950
Ik was nog op zoek naar een hotelletje in Tallinn, maar twijfel nog een beetje of dit mij nu wel aanspreekt

pi_26181859
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 20:54 schreef DutchTrain het volgende:
Ik was nog op zoek naar een hotelletje in Tallinn, maar twijfel nog een beetje of dit mij nu wel aanspreekt

[afbeelding]

[afbeelding]

Mijn oma heeft een betere smaak.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26182462
Zow we zijn er weer!

Net twee uur stroomstoring achter de rug. En da's héél irritant. Merk je meteen hoe afhankelijk je bent van elektra. TV kijken, internetten, cd'tje luisteren, magnetron... vergeet 't maar. Afwassen, douchen? Elektrische boiler, dus geen warm water. Dus wat blijft er over; boekje lezen met een zaklamp.
pi_26182498
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik had in Tallinn wel een super hotel. Goed gelegen, behoorlijk hip ingericht en op elke kamer een pc met gratis internet. Was volgens mij niet eens een erg duur hotel (maar betaald door Djoser).

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2005 22:26:15 ]
pi_26182779
edit
en we hebben een kritiek / feedbacktopic hier in TRV
maak er gerust eens gebruik van ipv steeds in HTL of enig ander topic mij op modacties aan te spreken

[ Bericht 80% gewijzigd door UIO_AMS op 12-04-2005 22:45:08 (zoals ik dus zei) ]
pi_26183471
De wedstrijd tussen Milan en Inter deed me denken aan Argentinie Ik weet verder niet waarom
  woensdag 13 april 2005 @ 09:16:30 #165
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_26188492
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

Doet me denken aan een bepaalde aflevering van Gilmore Girls (al is dat misschien niet je ding )
quote:
[LaDonn walks through the door carrying the bags, followed by Lorelai and Rory.]

LORELAI: Aghhh!

LADONN: What is it, dear?

LORELAI: Uhh, there's just a lot…

RORY: A lot of flowers.

LORELAI: Yeah, like a ton of flowers.

RORY: A plethora of flowers.

LORELAI: A load of flowers.

LADONN: Thank you! I get so many compliments on this room.

LORELAI: Yeah, are they moving?

LADONN: It looks like it, doesn't it? There's foil in the paper and it gives it that illusion. Isn't it terrific?

LORELAI: Unbelievable.

[LaDonn leaves]

LORELAI: Okay, I think we just found the first room in the history of the world that would've made Liberace say 'Whoa. Step back. No one's that gay.'
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 13 april 2005 @ 09:22:01 #166
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_26188568
Overigens is Dublin zéker de moeite waard!
(als ik niet in Cuba zat zou ik weer gaan )

Met transavia is trouwens ook niets mis (meer). Vroeger was het nogal kneuzig allemaal, maar sinds ze low cost zijn heb ik best vaak met ze gevlogen en het was altijd prima!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_26188939
Ik ben dat weekend in Istanbul. Kunnen we het bezoekje Dublin niet een week verzetten?

Hik, heb je al nieuws mbt je sollicitatie?
K_man, hoe gaat het nu op je werk?
  woensdag 13 april 2005 @ 09:48:45 #168
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_26188984
Nee, ik hoop eigenlijk op vandaag of morgen...

*duim
pi_26189247
Spannend hoor! Ik duim met je mee!
  Moderator woensdag 13 april 2005 @ 11:19:23 #170
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26190763
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

Oei. Dat ziet er goed uit. Talinn is één van de vier opties voor onze volgende verkenning, dus dit hotel nemen we zeker mee in onze overwegingen.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator woensdag 13 april 2005 @ 11:21:20 #171
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26190808
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 22:25 schreef k_man het volgende:
Ik had in Tallinn wel een super hotel. Goed gelegen, behoorlijk hip ingericht en op elke kamer een pc met gratis internet. Was volgens mij niet eens een erg duur hotel (maar betaald door Djoser).
Weet je nog de naam?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_26191199
Voor Tallinn heb ik uiteindelijk deze gekozen: www.cityguesthouse.ee
Voor 32 euro per nacht, in het centrum en net geopend.

En de Gilmore Girls... nee, nog nooit gezien, alleen van gehoord... ik heb niet zo'n TV-kijk discipline

En Vogue... hoe bevalt je nieuwe huisje? als we elkaar toch allemaal vragen gaan stellen, doe ik wel even mee

Vandaag is overigens Venetië in de aanbieding, maar daar hoef ik niet zo nodig nog een keer naar toe.
pi_26196526
Bevalt prima DutchTrain Héérlijk om wat voor mezelf te hebben, hoewel er nog wel wat aan moet gebeuren. Er moet een nieuw dak op de slaapkamer (lekkage, is aangebouwd) en er moeten nog wat kleinere dingetjes gebeuren, zoals gordijnen, muurversiering e.d. Maar dat laatste ben ik van plan om in Istanbul te kopen. En ik moet nog eetkamerstoelen hebben.

Maar al met al ben ik dik tevreden en de inrichting is ook goed gelukt!
pi_26197178
quote:
Op woensdag 13 april 2005 14:59 schreef Vogue het volgende:
Bevalt prima DutchTrain Héérlijk om wat voor mezelf te hebben, hoewel er nog wel wat aan moet gebeuren. Er moet een nieuw dak op de slaapkamer (lekkage, is aangebouwd) en er moeten nog wat kleinere dingetjes gebeuren, zoals gordijnen, muurversiering e.d. Maar dat laatste ben ik van plan om in Istanbul te kopen. En ik moet nog eetkamerstoelen hebben.

Maar al met al ben ik dik tevreden en de inrichting is ook goed gelukt!
Lekker he, een heel huis?! Ik herken het gevoel!
Je kunt hele leuke dingen kopen in Istanbul! Dus ik denk dat je maar met een lege koffer moet vertrekken ofzo!
  woensdag 13 april 2005 @ 17:49:12 #175
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_26200459
quote:
Op maandag 11 april 2005 13:40 schreef Vogue het volgende:

[..]

Dit wordt de vuurproef. Waarom is het heel tricky? Logistieke ervaring heb ik wel een beetje, maar niet op dit gebied.
Voornamelijk vanwege de (financiele) verantwoordelijkheden - en je praat over grote bedragen.
Als een lading bedorven aankomt (wat met perishables nogal eens voorkomt), ben jij verantwoordelijk voor de schade ; zelfs als het buiten je schuld is (vertraging etc.). En, trouwens, hoe weet je dat het spul al niet bedorven geladen werd ?
Verder zijn de klanten meestal ook niet echt betrouwbare multinationals - meer het snelle soort, met alle betalingsproblemen vandien.

Maar als het goed geregeld is en alles werkt, is het een goudmijn.
Succes.
zonnig Brasil
  woensdag 13 april 2005 @ 18:56:41 #176
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_26201727
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 18:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
28 april zit ik in bandung verwacht ik. Ik heb de vorige keren bij meets al het verste gereisd, dus nu is het jullie beurt eens wat verder te reizen Jullie komen dus maar mooi naar Bandung. (ik betaal de appeltaart)
Jammer genoeg is de Gunung Tangkuban Prahu nu afgesloten voor publiek. Massieve dubbele krater.
De klim naar de benedenkrater (half uur) is de moeite waard. Klim omhoog (twee uurtjes) is minder...
pi_26206138
quote:
Op woensdag 13 april 2005 11:21 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Weet je nog de naam?
Ik heb het ff voor je nagekeken:

Uniques Stay
Paldiski mnt 3
tel 372 6600700
pi_26206201
Zo te lezen is het hier rond Koninginnedag uitgestorven. Vrijwel iedereen in het buitenland.
pi_26206442
Ik zit in Nederland op 30 april. Had het graag anders gezien, maar helaas is het niet anders.

Rare zin.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26206614
quote:
Op woensdag 13 april 2005 21:39 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik heb het ff voor je nagekeken:

Uniques Stay
Paldiski mnt 3
tel 372 6600700
Zie http://www.uniquestay.com
quote:
Rooms & Rates

Bedrooms

77 naturally calming chill-out zones with uniquely refreshing features:
in-room cyber desks, flat screen monitors and keyboards, internet 24/7 no charge
designer walk-in showers or bathrooms
endless coffee & tea
satellite TV/in-room movies

11 unique ZEN rooms and 2 ZEN-apartement with relaxing features:
whirlpool baths
NASA designed gravity free chairs
aromatherapy amenities
body pillows
minibars

Unique rates from only
90 EUR single room/per night
96 EUR double /per night
ZEN rooms only for a 40 EUR supplement per room/ per night

All rates include a full buffet breakfast in our U-Cafe and tax. VAT - subject to change.

pi_26206657
quote:
Op woensdag 13 april 2005 21:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zit in Nederland op 30 april. Had het graag anders gezien, maar helaas is het niet anders.

Rare zin.
Nou dan moeten wij het hier samen maar gezellig maken.
  FOK!fotograaf woensdag 13 april 2005 @ 22:46:56 #182
73911 ultra_ivo
pi_26208424
Aan mij heb je niet veel op koninginnedag, ik vlucht naar België
pi_26211932
Ik ben waarschijnlijk in Nederland, aan het bekomen van mijn tripje naar Milaan en mijn operatie, misschien dat ik wel naar Knokke vlucht
quote:
Met transavia is trouwens ook niets mis (meer). Vroeger was het nogal kneuzig allemaal, maar sinds ze low cost zijn heb ik best vaak met ze gevlogen en het was altijd prima!
Je wil zeggen dat die band die ze laten zien voor de vlucht niet kneuzerig is?

Dit denk ik ervan:
pi_26214077
quote:
Op woensdag 13 april 2005 21:41 schreef k_man het volgende:
Zo te lezen is het hier rond Koninginnedag uitgestorven. Vrijwel iedereen in het buitenland.
Ik niet! Ik ga gezellig naar de Koningin kijken in Scheveningen! Lijkt me helemaal geweldig!
  Moderator donderdag 14 april 2005 @ 08:44:21 #185
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26214324
Ik denk dat ik met Koninginnedag de straat niet uit kom.

Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_26214768
Zullen we in mei weer eens een keer een meet doen? Ik vind het jammer dat ik er niet bij was in januari
  donderdag 14 april 2005 @ 09:22:53 #187
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_26214860
quote:
Op donderdag 14 april 2005 09:17 schreef Vogue het volgende:
Zullen we in mei weer eens een keer een meet doen? Ik vind het jammer dat ik er niet bij was in januari
Doe maar op 28 mei op Schiphol dan...
Ik neem de sigaren mee...
  Moderator donderdag 14 april 2005 @ 09:37:56 #188
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26215098
23 mei op Schiphol komt mij beter uit.

Ik zorg wel voor hotdogs of zo
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_26215167
Hmm juist dát weekend kan ik niet Want dan ben ik jarig

En ik hou niet van sigaren, laat staan van hotdogs
  donderdag 14 april 2005 @ 10:47:01 #190
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_26216548
Ik kom pas 28 mei terug uit Cuba...

Hotdogs ...zeker op het station met heel veel augurkjes en gedroogde uitjes, na een avondje stappen...
pi_26216610
Nou, ja, dan laat ik het over aan een ander om eea te organiseren, wellicht in juni/juli

Wanneer vertrek je naar Cuba? Ik was er bijna geweest ware het niet dat ik het ticket te duur vond vanuit Mexico en dat ik toch wel héél weinig tijd had, ik had dan alleen Havana kunnen zien. Maar Cuba staat wel op mijn verlanglijstje
  Moderator donderdag 14 april 2005 @ 10:52:11 #192
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26216655
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:47 schreef Hik het volgende:
Ik kom pas 28 mei terug uit Cuba...

Hotdogs ...zeker op het station met heel veel augurkjes en gedroogde uitjes, na een avondje stappen...
Even ter verduidelijking: ik hou niet van hotdogs. En ik kom 23 mei terug uit Miami.

[ Bericht 2% gewijzigd door UIO_AMS op 14-04-2005 10:52:40 (verwarring alom) ]
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  donderdag 14 april 2005 @ 11:19:27 #193
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_26217226
Over twee weken ben ik er al!
Ik vertrek 27 april...

Jemig UIO: géén hot dogs?!
  Moderator donderdag 14 april 2005 @ 11:28:04 #194
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26217425
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:19 schreef Hik het volgende:
Over twee weken ben ik er al!
Ik vertrek 27 april...

Jemig UIO: géén hot dogs?!
Hotdogs en een atletisch lichaam gaan niet samen.
Ik vertrek trouwens op 5 mei. Het laatste weekend van m'n trip zit ik in Florida. Ik zal wel even zwaaien naar jou en Cuba vanaf Key West.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  donderdag 14 april 2005 @ 12:17:02 #195
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_26218772
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Hotdogs en een atletisch lichaam gaan niet samen.
Als je maar wild blijft dansen...
quote:
Ik vertrek trouwens op 5 mei. Het laatste weekend van m'n trip zit ik in Florida. Ik zal wel even zwaaien naar jou en Cuba vanaf Key West.
pi_26219183
zo zo.. iedereen weer druk aan het werk weer deze ochtend zo te zien

een TRVmeet in juli moet wel lukken, dan heb ik nog geen plannen en is de echte TRV'er blijkbaar niet op vakantie.. een meet dus met de omschrijving: "neem je zwembroek mee, maar we vertellen niet wat we gaan doen"

Overigens win ik met wie-heeft-de-meeste-vakantieplannen competitie ;
Volgende week naar Engeland, dus dan toch maar met K'innedag thuis. In mei naar Barcelona (als ik nog een betaalbare vlucht kan vinden) en een paar dagen Duitsland en dan in juni Stockholm-Riga-Tallinn-Helsinki, waarvoor ik gisteren het laatste hotel geboekt heb... zo'n hotel met sauna, gym en zwembad aan het strand

Nou nog in het najaar een keer naar Istanbul... staat ook al te lang op het verlanglijstje.
  Moderator donderdag 14 april 2005 @ 12:49:45 #197
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26219469
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:36 schreef DutchTrain het volgende:
zo zo.. iedereen weer druk aan het werk weer deze ochtend zo te zien

een TRVmeet in juli moet wel lukken, dan heb ik nog geen plannen en is de echte TRV'er blijkbaar niet op vakantie.. een meet dus met de omschrijving: "neem je zwembroek mee, maar we vertellen niet wat we gaan doen"
Tapasmeet in A'dam!
quote:
Overigens win ik met wie-heeft-de-meeste-vakantieplannen competitie ;
Volgende week naar Engeland, dus dan toch maar met K'innedag thuis. In mei naar Barcelona (als ik nog een betaalbare vlucht kan vinden) en een paar dagen Duitsland en dan in juni Stockholm-Riga-Tallinn-Helsinki, waarvoor ik gisteren het laatste hotel geboekt heb... zo'n hotel met sauna, gym en zwembad aan het strand

Nou nog in het najaar een keer naar Istanbul... staat ook al te lang op het verlanglijstje.
en jij denkt daarmee te winnen. Kom nou toch.

Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_26219599
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Tapasmeet in A'dam!
in je zwembroek???

kunnen we beter de tapasboot nemen in Rotterdam

zaterdag 16 juli dus? of biedt er iemand op 23 of 9 juli? Of op een zondag? Of zullen we er meteen een apart topic van maken?
In Amsterdam en iets met tapas

lunch is op:9 ... moet weer eens verder met werk
  Moderator donderdag 14 april 2005 @ 13:28:13 #199
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26220427
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:56 schreef DutchTrain het volgende:
in je zwembroek???
Ik heb hier een mooie schone gracht voor de deur. Dus ja. Kom jij maar in je zwembroek.
quote:
kunnen we beter de tapasboot nemen in Rotterdam
Heb ik over gehoord. Redelijk duur begreep ik. Maar dan heb je wel een rondvaart natuurlijk.
quote:
zaterdag 16 juli dus? of biedt er iemand op 23 of 9 juli? Of op een zondag? Of zullen we er meteen een apart topic van maken?
In Amsterdam en iets met tapas

lunch is op:9 ... moet weer eens verder met werk
Het is wel al erg vroeg voor een nieuw topic erover. En ik heb nog wat tapasbarretjes te bezoeken voordat ik een advies kan geven.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  donderdag 14 april 2005 @ 14:08:02 #200
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_26221342
In de zomer moet het wel wat met een terras zijn natuurlijk. En lekkere rosé! Maar daar heb jij weer geen mening over natuurlijk...

Zoeken in iens op "Spaans" "Amsterdam" "aan het water/binnenplaats/terras"
quote:
0 restaurants gevonden.
Geen resultaten gevonden. Probeer een kortere zoekterm, zonder lidwoorden of accenten, of minder criteria.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')