Jij zuigt niet, jij hapt en dat is precies waar sommige aandachtsgeile sociaal geïsoleerde pubers op zitten te wachten...quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:23 schreef k_man het volgende:
Strengere eisen voor een importpartner deeltje 4
Jongens, ben ik nou écht zo'n irritant zuigend, jennend kreng?
Mijn oma heeft een betere smaak.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:54 schreef DutchTrain het volgende:
Ik was nog op zoek naar een hotelletje in Tallinn, maar twijfel nog een beetje of dit mij nu wel aanspreekt![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik had in Tallinn wel een super hotel. Goed gelegen, behoorlijk hip ingericht en op elke kamer een pc met gratis internet. Was volgens mij niet eens een erg duur hotel (maar betaald door Djoser).quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:54 schreef DutchTrain het volgende:
Ik was nog op zoek naar een hotelletje in Tallinn, maar twijfel nog een beetje of dit mij nu wel aanspreekt![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Doet me denken aan een bepaalde aflevering van Gilmore Girls (al is dat misschien niet je dingquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:54 schreef DutchTrain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:[LaDonn walks through the door carrying the bags, followed by Lorelai and Rory.]
LORELAI: Aghhh!
LADONN: What is it, dear?
LORELAI: Uhh, there's just a lot…
RORY: A lot of flowers.
LORELAI: Yeah, like a ton of flowers.
RORY: A plethora of flowers.
LORELAI: A load of flowers.
LADONN: Thank you! I get so many compliments on this room.
LORELAI: Yeah, are they moving?
LADONN: It looks like it, doesn't it? There's foil in the paper and it gives it that illusion. Isn't it terrific?
LORELAI: Unbelievable.
[LaDonn leaves]
LORELAI: Okay, I think we just found the first room in the history of the world that would've made Liberace say 'Whoa. Step back. No one's that gay.'
Oei. Dat ziet er goed uit. Talinn is één van de vier opties voor onze volgende verkenning, dus dit hotel nemen we zeker mee in onze overwegingen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:54 schreef DutchTrain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Weet je nog de naam?quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:25 schreef k_man het volgende:
Ik had in Tallinn wel een super hotel. Goed gelegen, behoorlijk hip ingericht en op elke kamer een pc met gratis internet. Was volgens mij niet eens een erg duur hotel (maar betaald door Djoser).
Lekker he, een heel huis?!quote:Op woensdag 13 april 2005 14:59 schreef Vogue het volgende:
Bevalt prima DutchTrainHéérlijk om wat voor mezelf te hebben, hoewel er nog wel wat aan moet gebeuren. Er moet een nieuw dak op de slaapkamer (lekkage, is aangebouwd) en er moeten nog wat kleinere dingetjes gebeuren, zoals gordijnen, muurversiering e.d. Maar dat laatste ben ik van plan om in Istanbul te kopen. En ik moet nog eetkamerstoelen hebben.
Maar al met al ben ik dik tevreden en de inrichting is ook goed gelukt!
Voornamelijk vanwege de (financiele) verantwoordelijkheden - en je praat over grote bedragen.quote:Op maandag 11 april 2005 13:40 schreef Vogue het volgende:
[..]
Dit wordt de vuurproef. Waarom is het heel tricky? Logistieke ervaring heb ik wel een beetje, maar niet op dit gebied.
Jammer genoeg is de Gunung Tangkuban Prahu nu afgesloten voor publiek. Massieve dubbele krater.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
28 april zit ik in bandung verwacht ik. Ik heb de vorige keren bij meets al het verste gereisd, dus nu is het jullie beurt eens wat verder te reizen Jullie komen dus maar mooi naar Bandung. (ik betaal de appeltaart)
Zie http://www.uniquestay.comquote:Op woensdag 13 april 2005 21:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb het ff voor je nagekeken:
Uniques Stay
Paldiski mnt 3
tel 372 6600700
quote:Rooms & Rates
Bedrooms
77 naturally calming chill-out zones with uniquely refreshing features:
in-room cyber desks, flat screen monitors and keyboards, internet 24/7 no charge
designer walk-in showers or bathrooms
endless coffee & tea
satellite TV/in-room movies
11 unique ZEN rooms and 2 ZEN-apartement with relaxing features:
whirlpool baths
NASA designed gravity free chairs
aromatherapy amenities
body pillows
minibars
Unique rates from only
90 EUR single room/per night
96 EUR double /per night
ZEN rooms only for a 40 EUR supplement per room/ per night
All rates include a full buffet breakfast in our U-Cafe and tax. VAT - subject to change.
Nou dan moeten wij het hier samen maar gezellig maken.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zit in Nederland op 30 april. Had het graag anders gezien, maar helaas is het niet anders.
Rare zin.
Je wil zeggen dat die band die ze laten zien voor de vlucht niet kneuzerig is?quote:Met transavia is trouwens ook niets mis (meer). Vroeger was het nogal kneuzig allemaal, maar sinds ze low cost zijn heb ik best vaak met ze gevlogen en het was altijd prima!
Ik niet!quote:Op woensdag 13 april 2005 21:41 schreef k_man het volgende:
Zo te lezen is het hier rond Koninginnedag uitgestorven. Vrijwel iedereen in het buitenland.
Doe maar op 28 mei op Schiphol dan...quote:Op donderdag 14 april 2005 09:17 schreef Vogue het volgende:
Zullen we in mei weer eens een keer een meet doen? Ik vind het jammer dat ik er niet bij was in januari
Even ter verduidelijking: ik hou niet van hotdogs. En ik kom 23 mei terug uit Miami.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:47 schreef Hik het volgende:
Ik kom pas 28 mei terug uit Cuba...![]()
Hotdogs...zeker op het station met heel veel augurkjes en gedroogde uitjes, na een avondje stappen...
Hotdogs en een atletisch lichaam gaan niet samen.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:19 schreef Hik het volgende:
Over twee weken ben ik er al!![]()
Ik vertrek 27 april...
Jemig UIO: géén hot dogs?!![]()
Als je maar wild blijft dansen...quote:Op donderdag 14 april 2005 11:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Hotdogs en een atletisch lichaam gaan niet samen.
quote:Ik vertrek trouwens op 5 mei. Het laatste weekend van m'n trip zit ik in Florida. Ik zal wel even zwaaien naar jou en Cuba vanaf Key West.
Tapasmeet in A'dam!quote:Op donderdag 14 april 2005 12:36 schreef DutchTrain het volgende:
zo zo.. iedereen weer druk aan het werk weer deze ochtend zo te zien
een TRVmeet in juli moet wel lukken, dan heb ik nog geen plannen en is de echte TRV'er blijkbaar niet op vakantie..een meet dus met de omschrijving: "neem je zwembroek mee, maar we vertellen niet wat we gaan doen"
quote:Overigens win ik met wie-heeft-de-meeste-vakantieplannen competitie;
Volgende week naar Engeland, dus dan toch maar met K'innedag thuis. In mei naar Barcelona (als ik nog een betaalbare vlucht kan vinden) en een paar dagen Duitsland en dan in juni Stockholm-Riga-Tallinn-Helsinki, waarvoor ik gisteren het laatste hotel geboekt heb... zo'n hotel met sauna, gym en zwembad aan het strand![]()
Nou nog in het najaar een keer naar Istanbul... staat ook al te lang op het verlanglijstje.
in je zwembroek???quote:
Ik heb hier een mooie schone gracht voor de deur. Dus ja. Kom jij maar in je zwembroek.quote:
Heb ik over gehoord. Redelijk duur begreep ik. Maar dan heb je wel een rondvaart natuurlijk.quote:kunnen we beter de tapasboot nemen in Rotterdam
Het is wel al erg vroeg voor een nieuw topic erover. En ik heb nog wat tapasbarretjes te bezoeken voordat ik een advies kan geven.quote:zaterdag 16 juli dus? of biedt er iemand op 23 of 9 juli? Of op een zondag? Of zullen we er meteen een apart topic van maken?
In Amsterdam en iets met tapas![]()
lunch is op:9 ... moet weer eens verder met werk
quote:0 restaurants gevonden.
Geen resultaten gevonden. Probeer een kortere zoekterm, zonder lidwoorden of accenten, of minder criteria.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |