abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 april 2005 @ 18:10:30 #151
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_26176011
28 april zit ik in bandung verwacht ik. Ik heb de vorige keren bij meets al het verste gereisd, dus nu is het jullie beurt eens wat verder te reizen Jullie komen dus maar mooi naar Bandung. (ik betaal de appeltaart)
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_26176411
Ik heb op 29 april een ontsteking die weg gehaald wordt uit de wortel van mijn tand dus ik denk dat ik met Koniginnedag met een dik bek loop te kwijlen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26177752
Strengere eisen voor een importpartner deeltje 4

UIO, wat heb jij met Diego bekokstoofd?

Jongens, ben ik nou écht zo'n irritant zuigend, jennend kreng?
pi_26177816
Ja.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26179028
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 19:23 schreef k_man het volgende:
Strengere eisen voor een importpartner deeltje 4
Jongens, ben ik nou écht zo'n irritant zuigend, jennend kreng?
Jij zuigt niet, jij hapt en dat is precies waar sommige aandachtsgeile sociaal geïsoleerde pubers op zitten te wachten...

En nu heb je weer genoeg aandacht gehad voor vandaag

[ Bericht 9% gewijzigd door UIO_AMS op 12-04-2005 20:37:28 (niet doen) ]
  Moderator dinsdag 12 april 2005 @ 20:31:12 #157
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26179362
He, gelukkig. Ik dacht al even een rustig avondje op de bank tegemoet te zien.
Overal waar jullie elkaar tegenkomen begint wel de één of de ander met zeiken, trollen, jennen, zuigen, weet ik veel hoe je het wil noemen. Doe mij en de andere mods een lol en negeer elkaar een tijdje.

edit
en we hebben een kritiek / feedbacktopic hier in TRV
maak er gerust eens gebruik van ipv steeds in HTL of enig ander topic mij op modacties aan te spreken
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_26179950
Ik was nog op zoek naar een hotelletje in Tallinn, maar twijfel nog een beetje of dit mij nu wel aanspreekt

pi_26181859
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 20:54 schreef DutchTrain het volgende:
Ik was nog op zoek naar een hotelletje in Tallinn, maar twijfel nog een beetje of dit mij nu wel aanspreekt

[afbeelding]

[afbeelding]

Mijn oma heeft een betere smaak.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26182462
Zow we zijn er weer!

Net twee uur stroomstoring achter de rug. En da's héél irritant. Merk je meteen hoe afhankelijk je bent van elektra. TV kijken, internetten, cd'tje luisteren, magnetron... vergeet 't maar. Afwassen, douchen? Elektrische boiler, dus geen warm water. Dus wat blijft er over; boekje lezen met een zaklamp.
pi_26182498
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik had in Tallinn wel een super hotel. Goed gelegen, behoorlijk hip ingericht en op elke kamer een pc met gratis internet. Was volgens mij niet eens een erg duur hotel (maar betaald door Djoser).

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2005 22:26:15 ]
pi_26182779
edit
en we hebben een kritiek / feedbacktopic hier in TRV
maak er gerust eens gebruik van ipv steeds in HTL of enig ander topic mij op modacties aan te spreken

[ Bericht 80% gewijzigd door UIO_AMS op 12-04-2005 22:45:08 (zoals ik dus zei) ]
pi_26183471
De wedstrijd tussen Milan en Inter deed me denken aan Argentinie Ik weet verder niet waarom
  woensdag 13 april 2005 @ 09:16:30 #165
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_26188492
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

Doet me denken aan een bepaalde aflevering van Gilmore Girls (al is dat misschien niet je ding )
quote:
[LaDonn walks through the door carrying the bags, followed by Lorelai and Rory.]

LORELAI: Aghhh!

LADONN: What is it, dear?

LORELAI: Uhh, there's just a lot…

RORY: A lot of flowers.

LORELAI: Yeah, like a ton of flowers.

RORY: A plethora of flowers.

LORELAI: A load of flowers.

LADONN: Thank you! I get so many compliments on this room.

LORELAI: Yeah, are they moving?

LADONN: It looks like it, doesn't it? There's foil in the paper and it gives it that illusion. Isn't it terrific?

LORELAI: Unbelievable.

[LaDonn leaves]

LORELAI: Okay, I think we just found the first room in the history of the world that would've made Liberace say 'Whoa. Step back. No one's that gay.'
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 13 april 2005 @ 09:22:01 #166
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_26188568
Overigens is Dublin zéker de moeite waard!
(als ik niet in Cuba zat zou ik weer gaan )

Met transavia is trouwens ook niets mis (meer). Vroeger was het nogal kneuzig allemaal, maar sinds ze low cost zijn heb ik best vaak met ze gevlogen en het was altijd prima!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_26188939
Ik ben dat weekend in Istanbul. Kunnen we het bezoekje Dublin niet een week verzetten?

Hik, heb je al nieuws mbt je sollicitatie?
K_man, hoe gaat het nu op je werk?
  woensdag 13 april 2005 @ 09:48:45 #168
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_26188984
Nee, ik hoop eigenlijk op vandaag of morgen...

*duim
pi_26189247
Spannend hoor! Ik duim met je mee!
  Moderator woensdag 13 april 2005 @ 11:19:23 #170
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26190763
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

Oei. Dat ziet er goed uit. Talinn is één van de vier opties voor onze volgende verkenning, dus dit hotel nemen we zeker mee in onze overwegingen.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator woensdag 13 april 2005 @ 11:21:20 #171
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26190808
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 22:25 schreef k_man het volgende:
Ik had in Tallinn wel een super hotel. Goed gelegen, behoorlijk hip ingericht en op elke kamer een pc met gratis internet. Was volgens mij niet eens een erg duur hotel (maar betaald door Djoser).
Weet je nog de naam?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_26191199
Voor Tallinn heb ik uiteindelijk deze gekozen: www.cityguesthouse.ee
Voor 32 euro per nacht, in het centrum en net geopend.

En de Gilmore Girls... nee, nog nooit gezien, alleen van gehoord... ik heb niet zo'n TV-kijk discipline

En Vogue... hoe bevalt je nieuwe huisje? als we elkaar toch allemaal vragen gaan stellen, doe ik wel even mee

Vandaag is overigens Venetië in de aanbieding, maar daar hoef ik niet zo nodig nog een keer naar toe.
pi_26196526
Bevalt prima DutchTrain Héérlijk om wat voor mezelf te hebben, hoewel er nog wel wat aan moet gebeuren. Er moet een nieuw dak op de slaapkamer (lekkage, is aangebouwd) en er moeten nog wat kleinere dingetjes gebeuren, zoals gordijnen, muurversiering e.d. Maar dat laatste ben ik van plan om in Istanbul te kopen. En ik moet nog eetkamerstoelen hebben.

Maar al met al ben ik dik tevreden en de inrichting is ook goed gelukt!
pi_26197178
quote:
Op woensdag 13 april 2005 14:59 schreef Vogue het volgende:
Bevalt prima DutchTrain Héérlijk om wat voor mezelf te hebben, hoewel er nog wel wat aan moet gebeuren. Er moet een nieuw dak op de slaapkamer (lekkage, is aangebouwd) en er moeten nog wat kleinere dingetjes gebeuren, zoals gordijnen, muurversiering e.d. Maar dat laatste ben ik van plan om in Istanbul te kopen. En ik moet nog eetkamerstoelen hebben.

Maar al met al ben ik dik tevreden en de inrichting is ook goed gelukt!
Lekker he, een heel huis?! Ik herken het gevoel!
Je kunt hele leuke dingen kopen in Istanbul! Dus ik denk dat je maar met een lege koffer moet vertrekken ofzo!
  woensdag 13 april 2005 @ 17:49:12 #175
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_26200459
quote:
Op maandag 11 april 2005 13:40 schreef Vogue het volgende:

[..]

Dit wordt de vuurproef. Waarom is het heel tricky? Logistieke ervaring heb ik wel een beetje, maar niet op dit gebied.
Voornamelijk vanwege de (financiele) verantwoordelijkheden - en je praat over grote bedragen.
Als een lading bedorven aankomt (wat met perishables nogal eens voorkomt), ben jij verantwoordelijk voor de schade ; zelfs als het buiten je schuld is (vertraging etc.). En, trouwens, hoe weet je dat het spul al niet bedorven geladen werd ?
Verder zijn de klanten meestal ook niet echt betrouwbare multinationals - meer het snelle soort, met alle betalingsproblemen vandien.

Maar als het goed geregeld is en alles werkt, is het een goudmijn.
Succes.
zonnig Brasil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')