Jij zuigt niet, jij hapt en dat is precies waar sommige aandachtsgeile sociaal geïsoleerde pubers op zitten te wachten...quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:23 schreef k_man het volgende:
Strengere eisen voor een importpartner deeltje 4
Jongens, ben ik nou écht zo'n irritant zuigend, jennend kreng?

Mijn oma heeft een betere smaak.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:54 schreef DutchTrain het volgende:
Ik was nog op zoek naar een hotelletje in Tallinn, maar twijfel nog een beetje of dit mij nu wel aanspreekt![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()

Ik had in Tallinn wel een super hotel. Goed gelegen, behoorlijk hip ingericht en op elke kamer een pc met gratis internet. Was volgens mij niet eens een erg duur hotel (maar betaald door Djoser).quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:54 schreef DutchTrain het volgende:
Ik was nog op zoek naar een hotelletje in Tallinn, maar twijfel nog een beetje of dit mij nu wel aanspreekt![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()

Doet me denken aan een bepaalde aflevering van Gilmore Girls (al is dat misschien niet je dingquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:54 schreef DutchTrain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:[LaDonn walks through the door carrying the bags, followed by Lorelai and Rory.]
LORELAI: Aghhh!
LADONN: What is it, dear?
LORELAI: Uhh, there's just a lot…
RORY: A lot of flowers.
LORELAI: Yeah, like a ton of flowers.
RORY: A plethora of flowers.
LORELAI: A load of flowers.
LADONN: Thank you! I get so many compliments on this room.
LORELAI: Yeah, are they moving?
LADONN: It looks like it, doesn't it? There's foil in the paper and it gives it that illusion. Isn't it terrific?
LORELAI: Unbelievable.
[LaDonn leaves]
LORELAI: Okay, I think we just found the first room in the history of the world that would've made Liberace say 'Whoa. Step back. No one's that gay.'

Oei. Dat ziet er goed uit. Talinn is één van de vier opties voor onze volgende verkenning, dus dit hotel nemen we zeker mee in onze overwegingen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:54 schreef DutchTrain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()

Weet je nog de naam?quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:25 schreef k_man het volgende:
Ik had in Tallinn wel een super hotel. Goed gelegen, behoorlijk hip ingericht en op elke kamer een pc met gratis internet. Was volgens mij niet eens een erg duur hotel (maar betaald door Djoser).

Lekker he, een heel huis?!quote:Op woensdag 13 april 2005 14:59 schreef Vogue het volgende:
Bevalt prima DutchTrainHéérlijk om wat voor mezelf te hebben, hoewel er nog wel wat aan moet gebeuren. Er moet een nieuw dak op de slaapkamer (lekkage, is aangebouwd) en er moeten nog wat kleinere dingetjes gebeuren, zoals gordijnen, muurversiering e.d. Maar dat laatste ben ik van plan om in Istanbul te kopen. En ik moet nog eetkamerstoelen hebben.
Maar al met al ben ik dik tevreden en de inrichting is ook goed gelukt!

Voornamelijk vanwege de (financiele) verantwoordelijkheden - en je praat over grote bedragen.quote:Op maandag 11 april 2005 13:40 schreef Vogue het volgende:
[..]
Dit wordt de vuurproef. Waarom is het heel tricky? Logistieke ervaring heb ik wel een beetje, maar niet op dit gebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |