abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27314802
Deze zomer ga ik met een vriendin samen door Belgie en Frankrijk touren met de auto... Nu zijn we op zoek naar leuke camping/hostels waar we goedkoop kunnen overnachten en wat leuke mensen kunnen ontmoeten. Weet iemand een site met dit soort overnachtingsmogelijkheden?

En naar welke plek moeten we absoluut heen? Antwerpen? Brussel? Of juist de kleinere plaatjes? (en waarom) En in Frankrijk? Wat zijn leuke plekken waar veel jongeren komen?

Komop mensen Share je ervaringen!
pi_27315341
goedkoop overnachten? neem een camera mee

www.bigshots.nl
pi_27429012
Je moet zeker langs Brugge!!
een leuke jeugdherberg is Charlie Rockets (kijk maar eens op de site, via google vind je hem wel), verder weet ik niet zoveel van overnachtingsplaatsen maar ivm de rest vraag je het me maar
(ik woon in Brugge nvdr.)

groetjes
pi_27904352
Dorpjes aan de Semois (Zuid-België) niet vergeten: Bouillon, Vresse, Alle, Poupehan... Mooiste streek van de Benelux! Met warm microklimaat!

En Leuven ook niet! Historisch gezellig stadje (100.000 inwoners) met veel uitgaansmogelijkheden (geen Bocaccio's enzo...)
pi_27907235
Leuven 100 000 inwoners ? Dat zal dan wel alle studenten meegerekend zijn (en die zitten er niet id zomer) en dan nog ... zonder studenten maar kleine 40 000 inwoners. Maar wel leuke gezellige stad met veel cafeetjes.
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
pi_27925167
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:36 schreef BramK het volgende:
Leuven 100 000 inwoners ? Dat zal dan wel alle studenten meegerekend zijn (en die zitten er niet id zomer) en dan nog ... zonder studenten maar kleine 40 000 inwoners. Maar wel leuke gezellige stad met veel cafeetjes.
Even pietje precies uithangen: http://www.samenwerkingsovereenkomst.be/front.cgi?s_id=707&nis=2000. Even op Vlaams-Brabant klikken en in de lijst naar Leuven zoeken. Hierbij staat inwoners Leuven 88.000. Met studenten bij zal het tegen de 110.000 liggen. Het gemiddelde zeg maar.
pi_27926853
Ook al woon ik zelf in Antwerpen, toch krijg ik het voor deze keer over mijn hart om je absoluut de Gentse Feesten aan te bevelen, tien dagen na elkaar feest, 24 uur op 24, met elke dag weer honderdduizenden mensen op straat tot de zon opkomt (en dat is echt niet overdreven, ik zeg het je). Het is het grootste straatfestival ter wereld, heb ik me laten vertellen. Uiteraard zitten alle cafés stampvol, er zijn overal feestjes, party's en optredens, ook gewoon in openlucht en dus gratis:

http://www.gentsefeesten.be/

En Gent is ook sowieso een heel mooie stad en minder toeristisch dan Brugge.

maar ook effe langs Antwerpen komen he... snik...
  dinsdag 14 juni 2005 @ 19:37:18 #9
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_27927749
Gent met zijn Gentse feesten. En het is inderdaad het grootste straatfestival ter wereld. Prachtige stad met prachtige gebouwen. Gent heeft onlangs de prijs van "Gezelligste stad van Vlaanderen" gekregen. En terecht.
Ik zit er nu voor mijn studies en ik denk dat ik daarna gewoon hier blijf.

Foto's zijn van gisteren.
Jusqu'ici tout va bien
  dinsdag 14 juni 2005 @ 19:41:46 #10
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_27927873
Kan iemand me vertellen of Lille de moeite waard is?
pi_28099470
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:36 schreef BramK het volgende:
Leuven telt 90.000 inwoners, waarvan ongeveer 30.000 studenten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')