...zoiets...quote:Voor vaccinaties of malariapillen kun je het beste altijd even contact opnemen met het havenziekenhuis of je lokale GGD. Advies per land is niet te geven, omdat het afhangt van je precieze lokatie, de tijd dat je reist en hoe lang en wat je er gaat doen.
Die is nu gemerged.quote:Op donderdag 30 juni 2005 06:59 schreef k_man het volgende:
Hiervoor trouwens ook:
http://forum.fok.nl/topic/720954
Maar ook in zo'n centraal topic staan een heel stel meningen en vragen en antwoorden dooreen. Je kunt dan ook laten linken naar (in mijn ogen het enige juiste antwoord): een postje met een tekst zoals hierboven.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:05 schreef k_man het volgende:
Daar was ooit ook een centraal topic voor meen ik...
Nu die ander nog.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:19 schreef Lucille het volgende:
Die is nu gemerged.
Waarom? Wat verschaft de moderators (of 'Fok') het gezag te bepalen of je je moet laten inenten of voorlichten bij de GGD? Gaan de moderators hier advies geven over gezondheidsaangelegenheden? Is hun mening belangrijker dan jouw of mijn mening? Ik zie niet wat voor status zo'n disclaimer zo hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:34 schreef Hik het volgende:
[..]
Maar ook in zo'n centraal topic staan een heel stel meningen en vragen en antwoorden dooreen. Je kunt dan ook laten linken naar (in mijn ogen het enige juiste antwoord): een postje met een tekst zoals hierboven.
Moet ik wel een linkje hebbenquote:
Ik begrijp deze ff nietquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:58 schreef k_man het volgende:
Lompe landgenoten irriteren vakantieganger
Wat was er mis met de posts over het uitzicht vanaf de Eifeltoren?
Er zijn een hoop posts verdwenen uit dat topic. Van sommigen heb ik geen idee waarom en van de anderen vind ik het overdreven.quote:
It wasn't mequote:Op donderdag 30 juni 2005 23:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Er zijn een hoop posts verdwenen uit dat topic. Van sommigen heb ik geen idee waarom en van de anderen vind ik het overdreven.
deze : Planning Londentripquote:
Gemergedquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
deze : http://forum.fok.nl/topic/720203
en Vlucht naar Londen & verblijf daar, deel 2
Dan ben FOK!topicmergenderwijs goed bezig
Zijn dat post van voor of na mijn discussie in dat topic?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:15 schreef k_man het volgende:
Er zijn een hoop posts verdwenen uit dat topic. Van sommigen heb ik geen idee waarom en van de anderen vind ik het overdreven.
Ze staan er dus nog. Mooi.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:40 schreef DutchTrain het volgende:
Die posts over de Eiffeltoren staan in : Tegenvallende 'Hot Spots'
Tsss. En ons dan een beetje beschuldigen van overdreven reageren. Excuses, makker, excuses wil ik zien.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:49 schreef k_man het volgende:
Ik was inderdaad in de war tussen die twee topics.
*bookmarked en uitprint*quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:12 schreef k_man het volgende:
Mijn diepe, diepe excuses. Of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |