quote:Op maandag 16 mei 2005 23:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Kan iemand DutchTrain een tagje interim-mod geven?
Wat wil je er precies mee? Wil je alleen om informatie vragen dan zien we liever een kick van één van de topic over werken in Spanje die DutchTrain als eerste noemde. Als je wilt schrijven over jouw ervaringen aldaar in een soort van reisverslag, compleet met foto´s en zo (een soort reislog dus, van voorbereiding tot eindelijk weer thuis) dan zien we een puik topic graag langskomen in TRV.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:29 schreef JaWi het volgende:
Heuy. Ik ga van de zomer waarschijnlijk een paar maanden werken in Spanje. Kan ik hierover een puik topic openen hier of in WGR?
Pure non-erotische liefde kun je krijgen. Meer krijgen wij ook niet.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:52 schreef DutchTrain het volgende:
![]()
Krijg ik dan een bijbehorend interim-salaris![]()
Ik geef wel erotische liefde hoor.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Pure non-erotische liefde kun je krijgen. Meer krijgen wij ook niet.
waarom hoor ik dat nu pas?quote:
Ik neem aan dat je het hebt over dat topic in Muziek? Het omzeilen van kopierbeveiligingen is verboden.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:24 schreef addie84 het volgende:
waarom is mijn topic dicht?ik had hulp nodig, mag dit ook al niet dan?
Hey, sommige dingen zijn nu eenmaal leuker als verrassing.quote:
Hier op FOK! vragen hoe je een CD beveiliging moet kraken (ook al is het voor eigen gebruik) is niet toegestaan. Ten eerste valt er niet te verifieren of je daarwerkelijk de CD hebt, ten tweede is het publiceren van hoe je het moet doen voor anderen ook gelijk iets wat we niet willen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:32 schreef addie84 het volgende:
ik heb de cd zelf gekocht.. wil het alleen in mijn playlist zetten, wist niet dat dat ook niet mocht?
Ja, kopieren voor eigen gebruik mag, maar het kraken van een beveiling om dit doel te bereiken niet. Kopieren is een recht, maar geen verplichting als er een beveiliging gekraakt moet worden. Ik hoop het hier bij te laten, dit soort discussies zijn er al te veel geweest op FOK! We hebben het al te vaak uitgelegd waarom we het niet toestaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:35 schreef addie84 het volgende:
Even van Computerfeeling.nl:
"Let daarbij op het belangrijke woord ‘ongeoorloofd’. Niet elke kopie is illegaal. Je mag namelijk van elke muziekdrager die je bezit (cd’s, platen of cassettes) kopies maken voor persoonlijk gebruik. Als je in je auto een cassettespeler hebt, mag je dus je eigen cd’s op cassette opnemen om ze op de snelweg te beluisteren. Ook mag je je eigen cd’s converteren naar MP3 en de MP3-bestanden op je pc of op een draagbare MP3-speler beluisteren. Let wel: de originele muziekdrager moet in je bezit blijven"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |