abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_765732
Heeft er iemand ervaringen met werken in het buitenland??
Ik ben nu opzoek naar een nieuwe baan en was gisteren op de CV-It beurs in Utrecht, daar zag ik ook een stand uit Ierland staan die Nederlanders zocht voor werk in Ierland. Dat bracht mij op het idee om te gaan werken in het buitenland.

Maar nu zit ik met het probleem, hoe moet ik dat aanpakken?
Zijn er misschien bedrijven die internationaal personeel werven of moet je echt je CV met brief naar een bedrijf daar sturen?

Als er iemand iets weet, ik hoor dr graag wat van.

Roll Roll Roll a Joint twist it at the end. Light it up, take a puff and pass it to a friend. Roll Roll Roll a joint, pass it down the line, take a toke hold the smoke and BLOW your fucking mind.
pi_765738
Denk dat dit niet echt feedback is, hoort meer in Travel thuis of desnoods in GC.
  vrijdag 23 februari 2001 @ 11:26:52 #3
8868 steps
Aliens never die!!!
pi_765757
Werken in het buitenland is erg wijs!! Ik moet zeggen dat ik erg blij ben dat ik de beslissing heb genomen om in Engeland te gaan werken.
Wat ben je precies van plan?? Wil je voor de komende jaren in Ierland gaan wonen/werken of is het maar voor een half jaartje ofzo???

Er zijn bedrijven genoeg, check eens op het internet man! Genoeg vacaturesites.

You now have five minutes to reach minimum safe distance...
  vrijdag 23 februari 2001 @ 11:33:28 #4
8389 astra
...met peugeot 307SW!
pi_765786
Ik zou eerst eens je goed laten informeren over de mogelijkheden, waarschijnlijk kan de firma TravelActive je hier wel mee helpen, al zijn zij eigenlijk alleen voor au-pairs e.d. check www.travelactive.nl maar eens.
Astra is papa! van Lars
pi_765788
Ik denk dat ik daar voor een jaar naartoe wil, en als het me bevalt dat ik het dan gewoon verleng!!

Hoe heb jij dat aangepakt dan?
Gewoon een CVtje naar een bedrijf sturen en ondertussen kijken voor een plaats om daar te blijven of kende je daar al iemand?

Hoe heb je je sollicitatiegesprek gevoerd?

Roll Roll Roll a Joint twist it at the end. Light it up, take a puff and pass it to a friend. Roll Roll Roll a joint, pass it down the line, take a toke hold the smoke and BLOW your fucking mind.
  vrijdag 23 februari 2001 @ 11:44:01 #6
8868 steps
Aliens never die!!!
pi_765820
Ik heb een mazzeltje gehad. Ik werkte in Nederland voor een bedrijf wat een klachtenmanagement systeem verkocht. Ging alleen niet zo lekker met het bedrijf en de eigenaar van de software besloot om het bedrijf niet meer als distributiepunt te gebruiken. Ze hebben contact gezocht met mij.
Ik heb toen een cv in het Engels gemaakt en ben naar Engeland gevlogen voor het sollicitatie gesprek.
Je kan wel ff naar monsterboard.nl gaan genoeg buitenlandse vacatures.
Oh ja, vrouwen in the UK kicken op mijn accent! Dat zal jij ook wel ondervinden als je met engelse/ierse dames babbelt
pi_765914
Thnx Steps, ik ga eens ff een beetje rondchecken

Krijg er steeds meer zin in om er heen te gaan!!!

vrijdag 23 februari 2001 @ 12:21:17 #8
8868 steps
Aliens never die!!!
pi_765997
Als je de kans krijgt om te gaan moet je die met beide handen aanpakken! UK is erg mooi en de mensen zijn heel vriendelijk! Ik had van een aantal vrienden gehoord dat Engelsen erg 'stijve' mensen zijn! Klopt van geen kant!
Als je veel vrienden wil maken neem dan een bijbaantje in een kroeg! Ik werk op vrijdag avond in een kroeg waar veel jongeren komen.
De meeste kroegen sluiten om 23:00 dus je hebt tijd genoeg om uit te gaan naderhand (nachtclubs etc).
Het leven is hier wel duur!!! Pakje peuken kost je ongeveer 14 piek . Bierprijzen verschillen nogal: vanaf fl 3,- tot fl 8,- voor een pilsje! Dat zijn dat wel flinke glazen! NIet van die lullige fluitjes ofzo!!
Je gaat naar Ierland, dat betekend Guinness
  Admin vrijdag 23 februari 2001 @ 12:22:54 #9
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_766003
Ik verplaats deze even naar het 'travel' forum.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_766125
Ik had begrepen dat ze de openingstijden van kroegen sinds kort hadden verlengd in Ierland tot 24:00 uur. Is nog niets maar toch beter als 23:00.

Ik was gisteren nog met 2 vrouwkes uit Ierland aan het kletsen en die zeiden dat Dublin zeker heel erg duur is.
Voorbeeldje was 2 kamer appartement met badkamer voor 950,- p/mnd. (das pijnlijk)

Peuken is voor mij niet zo belangrijk (non-smoker ) Bier is wel heel belangrijk , de vrouwkes van gisteren zeiden dat de gemiddelde Pull-prijzen 2,8 ierse pond was.
Dus 2,8 * 2,75 = 7,70. Is een stuk duurder als hiero.
Yep Guinness RULEZ

vrijdag 23 februari 2001 @ 12:57:47 #11
8868 steps
Aliens never die!!!
pi_766174
Idd ze hebben daar de sluitingstijd verlengd. Mazzelaar
FL 950,- is niet slecht. Ik betaal net iets meer maar ik heb ook een iets groter hok, en
gemeubileerd!

Leuke signature heb je trouwens! Een blowtje is erg makkelijk te regelen in Engeland Best wel goede kwaliteit en niet al te duur!

[Dit bericht is gewijzigd door steps op 23-02-2001 12:58]

pi_766215
Het kan ook nog zo zijn dat er een maat van me mee gaat, dus de huur valt dan ook wel weer mee. Ik ga zeker op onderzoek uit !!!

Heb al gehoord dat het in Ierland ook niet zo moeilijk is, maar dat het wel heel anders is als hier in Nederland!! Kom ik vanzelf wel achter

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')