Muziek terwijl u reist.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:39 schreef UIO_AMS het volgende:
in wat voor subforum ben ik nu beland?
Ah gelukkig, liefde is toch al zinloos, dus als het ook nog eens zinneloos kan, is dat al helemaal een voordeel.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Pure non-erotische liefde kun je krijgen. Meer krijgen wij ook niet.
Ik wil het niet wetenquote:
Er is zelfs een apart duik topic voor Egyptequote:
Waarom? Je hebt er om 6 uur vanavond gepost, het topic staat gewoon in de topiclijst.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:09 schreef Reintje het volgende:
Zou een modje Sri Lanka een beetje omhoog kunnen schoppen?
Stond er nietquote:Op maandag 23 mei 2005 21:18 schreef Lucille het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt er om 6 uur vanavond gepost, het topic staat gewoon in de topiclijst.
Het staat ook gewoon in het centrale landenoverzicht dat tussen de stickies van TRV staat. Net als vele andere landen en ook steden. Misschien wel handig om te weten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:30 schreef Reintje het volgende:
Stond er niet
Ik vond het via de (niet werkende!!!) search, dus dacht dat ie wel helemaal onderaan zou staan. En dat vind ik jammer
Donequote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:50 schreef DutchTrain het volgende:
Weekendje weg in Nederland
en
Weekendje weg ergens in Nederland
let op TS....
Aangezien deze specifiek over low budget gaat en in verschillende landen loopt wil ik hem niet in het landenoverzicht zetten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:46 schreef DutchTrain het volgende:
nog weer een aanvulling op de centrale landen/stedenlijst:
Low Budget door Belgie/Frankrijk
(belgië en frankrijk staan er nog niet bij en de Ardennen kunnen er ook wel bij denk ik)
Ik bedoelde dus de post in dat topic, ofwel de topics:quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:00 schreef Lucille het volgende:
Aangezien deze specifiek over low budget gaat en in verschillende landen loopt wil ik hem niet in het landenoverzicht zetten.
ook meegenomenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:07 schreef DutchTrain het volgende:
Ik bedoelde dus de post in dat topic, ofwel de topics:
Frankrijk: La Douce France!
Belgie: waar vind ik de leuke plekjes!.
Belgische ardennen. Wat is er allemaal te doen
Die ene zat al op slot en de andere nu ook.quote:
Is dat een nieuw koosnaampje?quote:
Gemergedquote:Op maandag 6 juni 2005 23:12 schreef DutchTrain het volgende:
Estland/Letland/Litouwen - Baltische Staten en
http://forum.fok.nl/topic/358618 wellicht even mergen ?
En de landenlijst nu ook kloppend gemaakt.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En de landenlijst nu ook kloppend gemaakt.![]()
Daar had ik al een opmerking over een toekomstige merge geplaatst.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:52 schreef k_man het volgende:
Roemenie, iemand ervaring om daar naartoe te gaan met auto?
Roemenie, verweg en dichtbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |