Duurde dat zo lang om te makenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:34 schreef Dizer het volgende:
En nou wil ik het weten, en negeer deze keer mijn vraag niet
[afbeelding]
-10 voorspelbaar.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens tegen haar zeggen dat ze het ook weer uit kan spugen en niet in haar wangen hoeft op te slaan
Weet ik veelquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:36 schreef BVO het volgende:
Ja, als je geen antwoord geeft, dan maar zo..
[..]
-10 voorspelbaar..
Moslima's mogen geen orale sex toch?!
Ja sorry, dat weet ik dan weer.quote:
Ik hou ook heel veel van jouquote:
Aaaaah how cutequote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:38 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik hou ook heel veel van jou![]()
En ik heb ook altijd al een kind willen hebben
Perfecte stel zou je zeggen.............
Zijn we toch ookquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:38 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik hou ook heel veel van jou![]()
En ik heb ook altijd al een kind willen hebben
Perfecte stel zou je zeggen.............
Jongen, je moet nog veel leren..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Zijn we toch ook![]()
![]()
Wanneer gaan we trouwen?
Voordat het kindje er is,als ik uberhaupt al zwanger ben,of erna?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Zijn we toch ook![]()
![]()
Wanneer gaan we trouwen?
Zeg, moet ik die voor de zekerheid ook op de Fokservers plaatsen?quote:
Kunnen we hem dan steeds aanpassen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:43 schreef static het volgende:
[..]
Zeg, moet ik die voor de zekerheid ook op de Fokservers plaatsen?
Wanneer ga je bevallen, lieverd?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:41 schreef Nano het volgende:
[..]
Voordat het kindje er is,als ik uberhaupt al zwanger ben,of erna?
Ik denk erna,zit die buik niet meer in de weg.
Wanneer is het onverwacht?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jongen, je moet nog veel leren..
Je moet het subtiel en op een onverwacht moment vragen!! Vraag het maar aan de expert![]()
Dat is voor elke vrouw anders. Een vrouw is netals een dure fles wijn. En dan bedoel ik, een fles wijn van meer dan 1000 euro per fles! Je stopt de fles in een hele dure wijnkoeler die elke plank op temperatuur brengt, want dat doe je ook met je vriendin, die stop je in een hele mooie huis met veel verdiepingen en alles wordt voor haar geregeld! En je neemt haar in elke verdieping bij een verschillende gelegenheid, netals je elke dure fles wijn hebt voor een speciaal gelegenheid.quote:
Ik ben er nogquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:49 schreef ZOWIEE het volgende:
Ben ik nu de enige nog?
Ik zal het onthouden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is voor elke vrouw anders. Een vrouw is netals een dure fles wijn. En dan bedoel ik, een fles wijn van meer dan 1000 euro per fles! Je stopt de fles in een hele dure wijnkoeler die elke plank op temperatuur brengt, want dat doe je ook met je vriendin, die stop je in een hele mooie huis met veel verdiepingen en alles wordt voor haar geregeld! En je neemt haar in elke verdieping bij een verschillende gelegenheid, netals je elke dure fles wijn hebt voor een speciaal gelegenheid.
Proef haar, kijk waar ze van houdt en open de kurk
Lijkt een beetje op een alienquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:50 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
Kindje van Nano en Orginial
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |