quote:
Nee ok, ik had gewoon geen zin om de test te maken om te kijken of ik een Babette was of nietquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
wat DNA-profiel betreft wel.
verder vind ik de meeste mensen niet zo uniek.
wow, touché..... * trots op zusje isquote:Airelle: wat DNA-profiel betreft wel.
verder vind ik de meeste mensen niet zo uniek.
[rode] wijn is fijn!!!!quote:maar gewoon: wijn wijn wijn wijn!
dankjequote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
wow, touché..... * trots op zusje is
[..]
[rode] wijn is fijn!!!!
haha "een Babette"... dingen worden hier ernstig uit z'n verband geruktquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:47 schreef ZOWIEE het volgende:
Nee ok, ik had gewoon geen zin om de test te maken om te kijken of ik een Babette was of niet
Ik heb, uiteraard, gestemd op haarquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:49 schreef BVO het volgende:
Ik heb nog spijt dat ik niet voor ZOWIEEEEEEEE heb gestemd tijdens de Awards..
Al zijn de andere SHO'sters ook allemaal beeldig hoor..
ooooohoo, dat viel best mee! Ik zei alleen dat ik uniek was en toen zei Babette dat lelijke mensen dat altijd zeggen en toen dacht ik dat ze zei dat ik lelijk was enzo en ik viste niet naar complimentjes hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:48 schreef Airelle het volgende:
Is dit het antwoord op de complimentvragende-opmerking van Zowiee?
Het is wel waar hoor.. daar niet van.
zeg dat dan gewoonquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:47 schreef ZOWIEE het volgende:
Nee ok, ik had gewoon geen zin om de test te maken om te kijken of ik een Babette was of niet [afbeelding]
Ja, ik bedoel niet jouquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha "een Babette"... dingen worden hier ernstig uit z'n verband gerukt
overigens lijk jij me meer 'n Finette... Zus, wat vind jij?!
whaha... niet zo aangevallen voelen jij.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:50 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
ooooohoo, dat viel best mee! Ik zei alleen dat ik uniek was en toen zei Babette dat lelijke mensen dat altijd zeggen en toen dacht ik dat ze zei dat ik lelijk was enzo en ik viste niet naar complimentjes hoor
Trouwens, had ik al gezegd dat ik je nieuwe foto's leuk vond?
Slijmbalquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:49 schreef BVO het volgende:
Ik heb nog spijt dat ik niet voor ZOWIEEEEEEEE heb gestemd tijdens de Awards..
Al zijn de andere SHO'sters ook allemaal beeldig hoor..
Ik meen het! Echt! Eccccchtt! Zeker na die foto's op Shok!quote:
zekers... ik heb 't hiermee moeten doen:quote:
Je bent gewoon jaloers omdat ik hoger in het favoriete lijstje sta van Zowieequote:
Ik ben toevallig wel haar Shok!-collega-admin! Ha!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:53 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat ik hoger in het favoriete lijstje sta van Zowiee
Owja, dus ná die foto's wou je ineens op mij stemmen?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik meen het! Echt! Eccccchtt! Zeker na die foto's op Shok!.
Zeker een finette!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha "een Babette"... dingen worden hier ernstig uit z'n verband gerukt
overigens lijk jij me meer 'n Finette... Zus, wat vind jij?!
Wat wil je liever:quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben toevallig wel haar Shok!-collega-admin! Ha!.
I knowquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:51 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja, ik bedoel niet joudat was toch een personage?
Nou.. ehh... ehmz... Tania mag er ook best wezen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Owja, dus ná die foto's wou je ineens op mij stemmen?
Nee hoor, grapje Bobsiewopsie
Als je weet hoe het er in de crewfora aan toe gaat ga jij voor het eerste.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:54 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat wil je liever:
-Shok college Admin zijn
óf
-Hoger in het favoriete ranglijstje
Ja zoiets als:quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je weet hoe het er in de crewfora aan toe gaat ga jij voor het eerste..
bar_relquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:55 schreef bar_rel het volgende:
nou ZOWIEE zou zie je maar weer dat ik de enige ben die je waardeert hier![]()
Nee joh, nu ben je in de war met de crewmeets.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja zoiets als:
(in chat taal)
''Hey babe,
Hey hunk,
Pijp me?
ok''
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zal ik je op komen halen? Ik heb mn rijbewijs [afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:58 schreef babette21 het volgende:
* Babette geeft 'n rondje in de digitale kroeg...
[afbeelding] [afbeelding]
Wrijf het er nog maar ff in.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zal ik je op komen halen? Ik heb mn rijbewijs [afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja zoiets als:
(in chat taal)
''Hey babe,
Hey hunk,
Pijp me?
ok''
Joh wees blij.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
zekers... ik heb 't hiermee moeten doen:
ShowChat #122: Babette21, Voulez vous coucher avec moi?
Voor mij een sapjequote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:58 schreef babette21 het volgende:
* Babette geeft 'n rondje in de digitale kroeg...
[afbeelding] [afbeelding]
LOLquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:59 schreef Airelle het volgende:
- ShowChat #19: Onze ramenlikster is terug!
Ja, je mag ook wel mee, maar dan moet je met de trein komen hoor. Ik ga niet helemaal naar [bar_rels woonplaats] rijdenquote:
Wanneer gaan we ?quote:Op zondag 6 maart 2005 00:01 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, je mag ook wel mee, maar dan moet je met de trein komen hoor. Ik ga niet helemaal naar [bar_rels woonplaats] rijden
Ik.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
LOLwie heeft dát verzonnen dan?!? ennuh waar slaat het uberhaupt op?!?
Wees blij, dan hoef jij de Bob niet te zijn!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar ff in.. Oh, enneh... is goed hoor [afbeelding].
quote:Op zondag 6 maart 2005 00:02 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wees blij, dan hoef jij de Bob niet te zijn!![]()
![]()
Nou, ik zei toch niks?quote:Op zondag 6 maart 2005 00:01 schreef BVO het volgende:
Oh, je hebt nog een ander naamtopic hoor ZOWIEEEEEEEE..
ShowChat #70: Wie houdt er nu niet van Leonie?
Ik? Boos?quote:Op zondag 6 maart 2005 00:02 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou, ik zei toch niks?
Niet zo boos doen
eeh nou.... een liedjequote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Joh wees blij.
- ShowChat #3: Evelien, meer een Rnb-slet dan een gothicwijf.
- ShowChat #19: Onze ramenlikster is terug!
Ook helemaaaaaal niet om gevraagd.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
eeh nou.... een liedje.
maare ik vergeet de leukste:
- ShowChat #80: dunn0w, heldin van SC! O+.
Hoe jij die bal hanteert..quote:
Zondagnachtquote:Op zondag 6 maart 2005 00:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
* geeft AlcoholFrey een glaasje water...... op zaterdagavond
ow wow die is wel heel stoer.... al haalt ie 't niet bij 't zonnestraaltjes-verhaalquote:Op zondag 6 maart 2005 00:03 schreef Airelle het volgende:
maare ik vergeet de leukste:
- ShowChat #80: dunn0w, heldin van SC! O+.
quote:Op zondag 6 maart 2005 00:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe jij die bal hanteert...
Ik hou wel van sportieve vrouwen hoor. [afbeelding].
ach ik dacht laat ik het maar even noemen nu hier..quote:
Ik bedoelde dat je aan mij vroeg een naamtopic te opneen. Zo'n beetje.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
ach ik dacht laat ik het maar even noemen nu hier..
aangezien hij nooit meer tussen de lijst in de OP staat!!
Dat is zooooo 2004quote:Op zondag 6 maart 2005 00:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Gatver ik ga niet met ding in me reet lopen
Moeder Teresa... stoer...quote:Op zondag 6 maart 2005 00:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
ow wow die is wel heel stoer.... al haalt ie 't niet bij 't zonnestraaltjes-verhaal
zeg over TT'ers enzo, waar is m'n grote fan eigenlijk!?
Moeder Teresa?! WTF!??!?quote:Op zondag 6 maart 2005 00:12 schreef Airelle het volgende:
Moeder Teresa... stoer....
zonnestraaltjes?... what are you talking about?
Ohquote:Op zondag 6 maart 2005 00:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die uitdrukking zouden we hier niet meer gebruiken!
Ik ga er nog eentje over je openen!quote:Op zondag 6 maart 2005 00:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
ow wow die is wel heel stoer.... al haalt ie 't niet bij 't zonnestraaltjes-verhaal
zeg over TT'ers enzo, waar is m'n grote fan eigenlijk!?
Mis ik iets??????quote:Op zondag 6 maart 2005 00:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
Moeder Teresa?! WTF!??!?
wil je zeggen dat je dat vergeten bent?!??! * Bet streept Evelien uit testament....
Nou, gezellig danquote:Op zondag 6 maart 2005 00:15 schreef bar_rel het volgende:
Nou ik ga maar slapen zo..
oh da's wel heel lief, aangezien ik hier meer een gelegenheidsfiguur ben dan een stamgast...quote:Op zondag 6 maart 2005 00:15 schreef Airelle het volgende:
Ik ga er nog eentje over je openen!
Als ik inspiratie genoeg heb voor een leuke titel.
klinkt wel heel mooiquote:Het 'babette-adoratie topic' is niet zo origineel namelijk.
Net ONM he, de gastrollen zijn het leukst....quote:Op zondag 6 maart 2005 00:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh da's wel heel lief, aangezien ik hier meer een gelegenheidsfiguur ben dan een stamgast...
net zoveel als ik, we lullen 'n beetje langs elkaar heen: jij begon ineens over moeder Teresa...quote:
een huisje dat eindelijk bijna verbouwd is, een auto en last but not least: een konijn...quote:shit shit shit shit..... valt er veel te erven?
ik verzin wel wat moois.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh da's wel heel lief, aangezien ik hier meer een gelegenheidsfiguur ben dan een stamgast...
[..]
klinkt wel heel mooimaar begrijp dat iedereen al zo'n topic heeft gehad?!
tja dan komt 't niet écht uit 't hard he...
aaaaaaaahh ik krijg er gewoon tranen van in m'n ogen.... wat lief!!!quote:Op zondag 6 maart 2005 00:18 schreef BVO het volgende:
Net ONM he, de gastrollen zijn het leukst....
Welke baggeraarsquote:Op zondag 6 maart 2005 00:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
aaaaaaaahh ik krijg er gewoon tranen van in m'n ogen.... wat lief!!!![]()
en over onm: wanneer komen jullie eens helpen om massaal alle baggeraars weg te jagen?!?
Dat is iets heel anders toch?quote:Op zondag 6 maart 2005 00:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
net zoveel als ik, we lullen 'n beetje langs elkaar heen: jij begon ineens over moeder Teresa...
en eh, je bent dus kennelijk vergeten dat ik je ooit tot 't zonnestraaltje van 't onm-topic heb bestempeld
[..]
een huisje dat eindelijk bijna verbouwd is, een auto en last but not least: een konijn...
Ben een tijdje gelden gestopt met de ONM en GTST topics.. de bagger was nog groter dan in het vergietje van Patty Brard.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
aaaaaaaahh ik krijg er gewoon tranen van in m'n ogen.... wat lief!!!![]()
en over onm: wanneer komen jullie eens helpen om massaal alle baggeraars weg te jagen?!?
Trouwens.. een konijn heb ik alquote:Op zondag 6 maart 2005 00:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
net zoveel als ik, we lullen 'n beetje langs elkaar heen: jij begon ineens over moeder Teresa...
en eh, je bent dus kennelijk vergeten dat ik je ooit tot 't zonnestraaltje van 't onm-topic heb bestempeld
[..]
een huisje dat eindelijk bijna verbouwd is, een auto en last but not least: een konijn...
Nee die van mij is wit.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:27 schreef babette21 het volgende:
zo'n stoere als deze?!?
[afbeelding]
wat bvo net met weemoed over de ouwe SC's zei, geldt ook voor ONM...
met name van de zomer; nachtelijke sessies - uiteraard toen wel met rosé - zonder puberaal gedoe
maar tegenwoordig is 't gewoon écht niet leuk meer...
oke onm is óók niet leuk meer, maar dit slaat alles, in triestheidsniveau dan....
vrouwtje.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:31 schreef babette21 het volgende:
heb je 'n mannetje of 'n vrouwtje?!
HEE doe even normaal! Dat is wel mijn schoonzus ja!quote:Op zondag 6 maart 2005 00:32 schreef BVO het volgende:
Wie vroeg er nou pas om haar foto?.
[afbeelding]
K heb de bwegendequote:Op zondag 6 maart 2005 00:32 schreef BVO het volgende:
Wie vroeg er nou pas om haar foto?.
[afbeelding]
dat moet inderdaad geen probleem zijn.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:33 schreef babette21 het volgende:
nou dan wil dat idd wel... want de mijne is 'n echte kerel haha!!
quote:Op zondag 6 maart 2005 00:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
HEE doe even normaal! Dat is wel mijn schoonzus ja!![]()
met lang haar en 'n snor en enorme voeten....quote:Op zondag 6 maart 2005 00:34 schreef Airelle het volgende:
dat moet inderdaad geen probleem zijn.
krijgen ze vast een mooi antresiet-kleurtje..... donkergrijs+wit....
Die van mij is een pooltje trouwens... nouja sort of.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
met lang haar en 'n snor en enorme voeten....
maar 't is wel 'n end huppen voor mijn Sambo.... helemaal naar de Achterhoek, toch?!
Lekker vroeg naja doeiquote:
Respect.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niks tut tut tut.
Het gaat hier om respect.
PIquote:Op zondag 6 maart 2005 00:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Respect.. Je tieten laten zien op webcam en dan de foto's op FOK! Dan zal er niemand wakker van liggen dat 10 SC'ers het ook nog ff zien.
Zou ik de bewegende postenquote:Op zondag 6 maart 2005 00:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Respect.. Je tieten laten zien op webcam en dan de foto's op FOK! Dan zal er niemand wakker van liggen dat 10 SC'ers het ook nog ff zien.
vanuit 't Beschaafde Westen...... [hoewel, soms meer 't Wilde Westen]quote:Op zondag 6 maart 2005 00:38 schreef Airelle het volgende:
Die van mij is een pooltje trouwens... nouja sort of.
Ja helemaal naar het wijze, verre oosten.
Stimpy is onvindbaar in de sneeuw.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
vanuit 't Beschaafde Westen...... [hoewel, soms meer 't Wilde Westen]
eigenlijk heet ie Sam, naar mijn held uit LOTR, maar hij heeft tig bijnamen....
maar goed, als Hobbit Sam naar Mount Doom kan gaan, dan moet Konijn Sam ook naar 't Oosten kunnen
maar ja, de sneeuw he..... hou 'm toch maar binnen... anders had ik z'n konijnenrugzakje al gepakt;)
deal.... dan zetten we ze op de trein en ontmoeten ze elkaar in Utrecht... 'n echte internet-datequote:Op zondag 6 maart 2005 00:46 schreef Airelle het volgende:
Stimpy is onvindbaar in de sneeuw.
Dan wordt het maar een date in de lente.
Het valt gewoon op!quote:Op zondag 6 maart 2005 00:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow
Ik was even een ander topic aan het lezen
En ik heb geen konijn om over te vertellenquote:Op zondag 6 maart 2005 00:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow
Ik was even een ander topic aan het lezen
Stimpy kan niet wachten.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
deal.... dan zetten we ze op de trein en ontmoeten ze elkaar in Utrecht... 'n echte internet-date
Nah, geen konijn?!quote:Op zondag 6 maart 2005 00:50 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En ik heb geen konijn om over te vertellen [afbeelding]
wij hebben ook katten... als hebben ze een heel ander leven als bij zowiee en tania verwacht ik zo.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:51 schreef babette21 het volgende:
ow maar ik heb ook 'n kat hoor!!! maar die kan geen kindjes meer krijgen....
nee een konijn zegt eigenlijk meer over je persoonlijkheid dan wat dan ook in deze wereld.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:52 schreef babette21 het volgende:
konijnen zijn echt dé trent van deze tijd... zonder konijn hoor je er eigenlijk gewoon niet bij....
precies, daar kan geen r&wl-test tegenop... 'n konijn maakt je image, zo simpel is 't...quote:Op zondag 6 maart 2005 00:53 schreef Airelle het volgende:
nee een konijn zegt eigenlijk meer over je persoonlijkheid dan wat dan ook in deze wereld.
Hoezo?quote:Op zondag 6 maart 2005 00:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
wij hebben ook katten... als hebben ze een heel ander leven als bij zowiee en tania verwacht ik zo.
uhm... ten eerste mogen ze bij ons niet binnen komen, daarbij zie ik ze nooit.. ze zijn altijd 'op jacht'quote:
Oh, echt gezelligheidsdieren dusquote:Op zondag 6 maart 2005 00:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
uhm... ten eerste mogen ze bij ons niet binnen komen. en daarbij zie ik ze nooit.. ze zijn altijs 'op jacht'.
Dag zus. Weltrustenquote:Op zondag 6 maart 2005 00:57 schreef babette21 het volgende:
goed, genoeg bullshit voor vanavond, ik ga tukken...... sweet dreams to you all....
Nee.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oh, echt gezelligheidsdieren dus
Maar komen ze met deze sneeuw enzo ook niet binnen?
Hebben ze wel een naam?quote:Op zondag 6 maart 2005 01:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee.
Ze zijn uberhaupt nog nooit binnen geweest.
Mijn moeder is nogal netjes en heeft het niet op katten(haren).![]()
Uhm.... niet dat ik weet.quote:
combinatie.quote:Maar als ze altijd buiten zijn, krijgen ze dan wel eten? of jagen ze daarvoor?
was dat sarcastisch?quote:Vertel me alles!
Nee, was niet sarcastischquote:Op zondag 6 maart 2005 01:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Uhm.... niet dat ik weet(je ziet het: je praat hier met een echte kattenliefhebber)
[..]
combinatie.
[..]
was dat sarcastisch?
Gewoon voor in de paardenstal.quote:Op zondag 6 maart 2005 01:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, was niet sarcastisch
Ik kan me het gewoon niet voorstellen that's all.
Maar wat betreft die haren heeft je moeder wel een beetje gelijk, onze kat heeft ook een megadikke vacht
Maar waarom hebben jullie die katten dan eigenlijk ooit genomen, als ik vragen mag?
Ik vind het zeer vermakelijk... praten over katten...quote:Op zondag 6 maart 2005 01:10 schreef ZOWIEE het volgende:
Ow, hehe, nou ja, als ze het gewend zijn is er niks aan de hand denk ik
Je moet onze kat eens horen als hij een nachtje buiten heeft doorgebracht
Ook halloquote:Op zondag 6 maart 2005 01:56 schreef Zhenar het volgende:
Tjeeeeeeezus! Ik postte vanmiddag een tvp op pagina 1 van het vorige topic en nu zitten we alweer op 4 van het daaropvolgende topic!
Hebben jullie allemaal massaal kleurstoffen direct in jullie bloedbaan geďnjecteerd ofzo?! Stelletje hyperactieve berichtenplaatsers!![]()
hahaquote:Op zondag 6 maart 2005 01:56 schreef Zhenar het volgende:
Tjeeeeeeezus! Ik postte vanmiddag een tvp op pagina 1 van het vorige topic en nu zitten we alweer op 4 van het daaropvolgende topic!
Hebben jullie allemaal massaal kleurstoffen direct in jullie bloedbaan geďnjecteerd ofzo?! Stelletje hyperactieve berichtenplaatsers!![]()
Zelfs w_i_v was toen nog te verdragenquote:Op zondag 6 maart 2005 00:27 schreef babette21 het volgende:
wat bvo net met weemoed over de ouwe SC's zei, geldt ook voor ONM...
met name van de zomer; nachtelijke sessies - uiteraard toen wel met rosé - zonder puberaal gedoe
maar tegenwoordig is 't gewoon écht niet leuk meer...
oke onm is óók niet leuk meer, maar dit slaat alles, in triestheidsniveau dan....
Ja iddquote:Op zondag 6 maart 2005 02:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zelfs w_i_v was toen nog te verdragenIk stel voor dat Yorin gewoon de serie stop zet en vanaf aflevering 1 weer gaat uitzenden
Dat is idd best irritantquote:(waarom draaien ze wel video?s tijdens de korte etappe's, en waar je dus het begin of eind altijd mist??).
Hoiquote:Op zondag 6 maart 2005 09:23 schreef Orginial het volgende:
Goedemorgen allemaal. Nog steeds online vanuit Rotterdam.![]()
Ja ik ben eigenlijk ook vroeg wakker voor mijn doen.quote:
Waarom omdat er sneeuw op het dak ligt?Wat maakt dat nou uit?Bij ons ligt er ook sneeuw aan de rand van de weg.quote:Op zondag 6 maart 2005 09:58 schreef Serious_satisfaction het volgende:
waarom wordt die wedstrijd in godsnaam afgelast omdat er sneeuw op het dak ligt
Waarom heb je geen leuk weekend gehad?quote:Op zondag 6 maart 2005 10:30 schreef Dizer het volgende:
Goedemorgen. Alleen geldt dat niet voor mij. Heb even geen leuke weekend gehad
quote:(waarom draaien ze wel video?s tijdens de korte etappe's, en waar je dus het begin of eind altijd mist??).
deze quote komt mij wel errug bekend voor... komt uit één van mijn reisverhaaltjes he?!quote:
jij was toch doodquote:
Persoonlijke omstandigheden.quote:
Die sprak teminste Nederlandsquote:
Mamma est dans la cuisine et pappa fume une pipequote:Op zondag 6 maart 2005 12:54 schreef Nano het volgende:
Que est-ce que tu as faire?
La merde taguel ?quote:
Wist ik het maarquote:Op zondag 6 maart 2005 13:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat is er eigelijk met DADA gebeurd?
Klinkt heel vaag.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Wist ik het maar
Hij reageert niet op zijn email en ook niet op zijn fotoboekDada
Zal wel op wintersport zijn.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Wist ik het maar
Hij reageert niet op zijn email en ook niet op zijn fotoboekDada
Maar op MSN kan je ook gewoon geblocked zijnquote:Op zondag 6 maart 2005 13:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Er zou een soort internet vermist moeten komen.
Als iemand van msn of van fok opeens niet meer online komt dat je dan weet wat er gebeurd is.
*gaat naar fotoboek Dizer*quote:Op zondag 6 maart 2005 13:24 schreef Christine het volgende:
Ehm... sorry Dizer... dat mijn vriend en ik onze relatiecrisis in jouw fotoboek zitten uit te vechten![]()
![]()
Ik verwachtte spectaculaire soap-taferelen... Is het gewoon wat gegrap over en weer!quote:Op zondag 6 maart 2005 13:24 schreef Christine het volgende:
Ehm... sorry Dizer... dat mijn vriend en ik onze relatiecrisis in jouw fotoboek zitten uit te vechten![]()
![]()
Je wilt niet weten wat hij in MIJN fotoboek heeft gepostquote:Op zondag 6 maart 2005 13:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik verwachtte spectaculaire soap-taferelen... Is het gewoon wat gegrap over en weer!![]()
Oeh, sensatie!!!quote:Op zondag 6 maart 2005 13:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat hij in MIJN fotoboek heeft gepost
Binnen wel jaquote:Op zondag 6 maart 2005 13:34 schreef Christine het volgende:
Het is hier ineens ontzettend warm vandaag, met de zon erbij enzo.
Mijn gemiddelde is nog iets hoger.quote:Op zondag 6 maart 2005 14:03 schreef Bupatih het volgende:
245. (245) Bupatih 17254 ( + 33 )
246. (244) bolivian 17243 ( + 8 )
247. (246) BVO 17229 ( + 26 )
Yeah, baby. [afbeelding]
Nou bij mij is het binnen ook koud hoorquote:Op zondag 6 maart 2005 14:32 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Binnen wel ja![]()
Buiten ligt er nog sneeuw dus ik blijf lekker binnen vandaag
Van die fotos zo als in sexy en gewaagd?quote:Op zondag 6 maart 2005 15:14 schreef Christine het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat mijn kat was omgevallen, en ik daar een foto van wilde maken
quote:Op zondag 6 maart 2005 15:27 schreef ZOWIEE het volgende:
Wat gaat dit topic snel!
Zou het door de TT komen?
The ego has landedquote:Op zondag 6 maart 2005 15:27 schreef ZOWIEE het volgende:
Wat gaat dit topic snel!
Zou het door de TT komen?
ow msn is stom!quote:Op zondag 6 maart 2005 15:40 schreef timbob het volgende:
evelien! evelien!
waarom ben je niet meer op msn
je bedoelt..quote:Op zondag 6 maart 2005 15:43 schreef Airelle het volgende:
Kennen jullie het liedje van Royskopp - Poor Leno?.
Die is zo mooi.
quote:Op zondag 6 maart 2005 15:46 schreef timbob het volgende:
[..]
je bedoelt..
die ene die ik op plaat heb?
en die op die cd van royksopp waar ik een handtekening op heb?
en die ene die ik op een dvd heb staan, die videoclip?
dat ene nummer met erlend řye als zanger (ook bekend van kings of convenience)
die ik ook nog heb als de silicon soul remix met extra vocalen van erlend řye (dezelfde) op de dj kicks cd van erlend řye heb..
van die royksopp die ik 2 keer live heb gezien?
die poor leno?
nee.. ken ik niet
quote:Op zondag 6 maart 2005 15:48 schreef Airelle het volgende:
[..]tss ik had het tegen de gemiddelde fokuser.. die niet als muziekencyclopdie door het leven gaat!
Ja die ken ik de clip is ook cool.quote:Op zondag 6 maart 2005 15:43 schreef Airelle het volgende:
Kennen jullie het liedje van Royskopp - Poor Leno?.
Die is zo mooi.
Binnenkort de terugkeer van...quote:
DADA?quote:Op zondag 6 maart 2005 16:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Binnenkort de terugkeer van...
Nee, laat maar![]()
Ja hier ookquote:
quote:
Zo hoort ie: "Don't hate me, cuz you ain't me"quote:Dont hate me cuse you aint me
Hier niet meerquote:
it scares mequote:Op zondag 6 maart 2005 16:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[..]
Zo hoort ie: "Don't hate me, cuz you ain't me"
Christina Millian bij Conan
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Als we zo gaan beginnenquote:Op zondag 6 maart 2005 16:35 schreef Airelle het volgende:
Vreselijk wijf die Christina Milan.
Nee echt.
Dit is pas een mooie vrouw:
[afbeelding]
Idd, zij is echt mooiquote:Op zondag 6 maart 2005 16:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen
Carive van Houten
[afbeelding]
Oke 1-1quote:Op zondag 6 maart 2005 16:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen
Carive van Houten
[afbeelding]
is dat 7 uur 's avonds of 7 uur 's ochtends?quote:Op zondag 6 maart 2005 15:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
misschien moeten we wat concreter zijn.
7 uur at your place?
Neequote:Op zondag 6 maart 2005 18:18 schreef bar_rel het volgende:
Kan je eigenlijk ergens zien in welke topics users zitten of niet?
wowquote:Op zondag 6 maart 2005 16:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen
Carive van Houten
[afbeelding]
Niet helemaal wat je bedoelt, maar goedquote:Op zondag 6 maart 2005 18:18 schreef bar_rel het volgende:
Kan je eigenlijk ergens zien in welke topics users zitten of niet?
quote:Op zondag 6 maart 2005 18:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Niet helemaal wat je bedoelt, maar goed
http://forum.fok.nl/user/online
Oh jeej dan moet ik ff terug reageren hoorquote:Op zondag 6 maart 2005 19:14 schreef timbob het volgende:
jeej!
ik heb in bar_rels fotoboek gereageerd!
en van zowiee
en christine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |