hahaquote:Op zondag 6 maart 2005 01:56 schreef Zhenar het volgende:
Tjeeeeeeezus! Ik postte vanmiddag een tvp op pagina 1 van het vorige topic en nu zitten we alweer op 4 van het daaropvolgende topic!
Hebben jullie allemaal massaal kleurstoffen direct in jullie bloedbaan geïnjecteerd ofzo?! Stelletje hyperactieve berichtenplaatsers!![]()
Zelfs w_i_v was toen nog te verdragenquote:Op zondag 6 maart 2005 00:27 schreef babette21 het volgende:
wat bvo net met weemoed over de ouwe SC's zei, geldt ook voor ONM...
met name van de zomer; nachtelijke sessies - uiteraard toen wel met rosé - zonder puberaal gedoe
maar tegenwoordig is 't gewoon écht niet leuk meer...
oke onm is óók niet leuk meer, maar dit slaat alles, in triestheidsniveau dan....
Ja iddquote:Op zondag 6 maart 2005 02:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zelfs w_i_v was toen nog te verdragenIk stel voor dat Yorin gewoon de serie stop zet en vanaf aflevering 1 weer gaat uitzenden
Dat is idd best irritantquote:(waarom draaien ze wel video?s tijdens de korte etappe's, en waar je dus het begin of eind altijd mist??).
Hoiquote:Op zondag 6 maart 2005 09:23 schreef Orginial het volgende:
Goedemorgen allemaal. Nog steeds online vanuit Rotterdam.![]()
Ja ik ben eigenlijk ook vroeg wakker voor mijn doen.quote:
Waarom omdat er sneeuw op het dak ligt?Wat maakt dat nou uit?Bij ons ligt er ook sneeuw aan de rand van de weg.quote:Op zondag 6 maart 2005 09:58 schreef Serious_satisfaction het volgende:
waarom wordt die wedstrijd in godsnaam afgelast omdat er sneeuw op het dak ligt
Waarom heb je geen leuk weekend gehad?quote:Op zondag 6 maart 2005 10:30 schreef Dizer het volgende:
Goedemorgen. Alleen geldt dat niet voor mij. Heb even geen leuke weekend gehad
quote:(waarom draaien ze wel video?s tijdens de korte etappe's, en waar je dus het begin of eind altijd mist??).
deze quote komt mij wel errug bekend voor... komt uit één van mijn reisverhaaltjes he?!quote:
jij was toch doodquote:
Persoonlijke omstandigheden.quote:
Die sprak teminste Nederlandsquote:
Mamma est dans la cuisine et pappa fume une pipequote:Op zondag 6 maart 2005 12:54 schreef Nano het volgende:
Que est-ce que tu as faire?
La merde taguel ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |