Stimpy kan niet wachten.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
deal.... dan zetten we ze op de trein en ontmoeten ze elkaar in Utrecht... 'n echte internet-date
Nah, geen konijn?!quote:Op zondag 6 maart 2005 00:50 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En ik heb geen konijn om over te vertellen [afbeelding]
wij hebben ook katten... als hebben ze een heel ander leven als bij zowiee en tania verwacht ik zo.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:51 schreef babette21 het volgende:
ow maar ik heb ook 'n kat hoor!!! maar die kan geen kindjes meer krijgen....
nee een konijn zegt eigenlijk meer over je persoonlijkheid dan wat dan ook in deze wereld.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:52 schreef babette21 het volgende:
konijnen zijn echt dé trent van deze tijd... zonder konijn hoor je er eigenlijk gewoon niet bij....
precies, daar kan geen r&wl-test tegenop... 'n konijn maakt je image, zo simpel is 't...quote:Op zondag 6 maart 2005 00:53 schreef Airelle het volgende:
nee een konijn zegt eigenlijk meer over je persoonlijkheid dan wat dan ook in deze wereld.
Hoezo?quote:Op zondag 6 maart 2005 00:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
wij hebben ook katten... als hebben ze een heel ander leven als bij zowiee en tania verwacht ik zo.
uhm... ten eerste mogen ze bij ons niet binnen komen, daarbij zie ik ze nooit.. ze zijn altijd 'op jacht'quote:
Oh, echt gezelligheidsdieren dusquote:Op zondag 6 maart 2005 00:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
uhm... ten eerste mogen ze bij ons niet binnen komen. en daarbij zie ik ze nooit.. ze zijn altijs 'op jacht'.
Dag zus. Weltrustenquote:Op zondag 6 maart 2005 00:57 schreef babette21 het volgende:
goed, genoeg bullshit voor vanavond, ik ga tukken...... sweet dreams to you all....
Nee.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oh, echt gezelligheidsdieren dus
Maar komen ze met deze sneeuw enzo ook niet binnen?
Hebben ze wel een naam?quote:Op zondag 6 maart 2005 01:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee.
Ze zijn uberhaupt nog nooit binnen geweest.
Mijn moeder is nogal netjes en heeft het niet op katten(haren).![]()
Uhm.... niet dat ik weet.quote:
combinatie.quote:Maar als ze altijd buiten zijn, krijgen ze dan wel eten? of jagen ze daarvoor?
was dat sarcastisch?quote:Vertel me alles!
Nee, was niet sarcastischquote:Op zondag 6 maart 2005 01:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Uhm.... niet dat ik weet(je ziet het: je praat hier met een echte kattenliefhebber)
[..]
combinatie.
[..]
was dat sarcastisch?
Gewoon voor in de paardenstal.quote:Op zondag 6 maart 2005 01:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, was niet sarcastisch
Ik kan me het gewoon niet voorstellen that's all.
Maar wat betreft die haren heeft je moeder wel een beetje gelijk, onze kat heeft ook een megadikke vacht
Maar waarom hebben jullie die katten dan eigenlijk ooit genomen, als ik vragen mag?
Ik vind het zeer vermakelijk... praten over katten...quote:Op zondag 6 maart 2005 01:10 schreef ZOWIEE het volgende:
Ow, hehe, nou ja, als ze het gewend zijn is er niks aan de hand denk ik
Je moet onze kat eens horen als hij een nachtje buiten heeft doorgebracht
Ook halloquote:Op zondag 6 maart 2005 01:56 schreef Zhenar het volgende:
Tjeeeeeeezus! Ik postte vanmiddag een tvp op pagina 1 van het vorige topic en nu zitten we alweer op 4 van het daaropvolgende topic!
Hebben jullie allemaal massaal kleurstoffen direct in jullie bloedbaan geïnjecteerd ofzo?! Stelletje hyperactieve berichtenplaatsers!![]()
hahaquote:Op zondag 6 maart 2005 01:56 schreef Zhenar het volgende:
Tjeeeeeeezus! Ik postte vanmiddag een tvp op pagina 1 van het vorige topic en nu zitten we alweer op 4 van het daaropvolgende topic!
Hebben jullie allemaal massaal kleurstoffen direct in jullie bloedbaan geïnjecteerd ofzo?! Stelletje hyperactieve berichtenplaatsers!![]()
Zelfs w_i_v was toen nog te verdragenquote:Op zondag 6 maart 2005 00:27 schreef babette21 het volgende:
wat bvo net met weemoed over de ouwe SC's zei, geldt ook voor ONM...
met name van de zomer; nachtelijke sessies - uiteraard toen wel met rosé - zonder puberaal gedoe
maar tegenwoordig is 't gewoon écht niet leuk meer...
oke onm is óók niet leuk meer, maar dit slaat alles, in triestheidsniveau dan....
Ja iddquote:Op zondag 6 maart 2005 02:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zelfs w_i_v was toen nog te verdragenIk stel voor dat Yorin gewoon de serie stop zet en vanaf aflevering 1 weer gaat uitzenden
Dat is idd best irritantquote:(waarom draaien ze wel video?s tijdens de korte etappe's, en waar je dus het begin of eind altijd mist??).
Hoiquote:Op zondag 6 maart 2005 09:23 schreef Orginial het volgende:
Goedemorgen allemaal. Nog steeds online vanuit Rotterdam.![]()
Ja ik ben eigenlijk ook vroeg wakker voor mijn doen.quote:
Waarom omdat er sneeuw op het dak ligt?Wat maakt dat nou uit?Bij ons ligt er ook sneeuw aan de rand van de weg.quote:Op zondag 6 maart 2005 09:58 schreef Serious_satisfaction het volgende:
waarom wordt die wedstrijd in godsnaam afgelast omdat er sneeuw op het dak ligt
Waarom heb je geen leuk weekend gehad?quote:Op zondag 6 maart 2005 10:30 schreef Dizer het volgende:
Goedemorgen. Alleen geldt dat niet voor mij. Heb even geen leuke weekend gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |