Mis ik iets??????quote:Op zondag 6 maart 2005 00:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
Moeder Teresa?! WTF!??!?
wil je zeggen dat je dat vergeten bent?!??! * Bet streept Evelien uit testament....
Nou, gezellig danquote:Op zondag 6 maart 2005 00:15 schreef bar_rel het volgende:
Nou ik ga maar slapen zo..
oh da's wel heel lief, aangezien ik hier meer een gelegenheidsfiguur ben dan een stamgast...quote:Op zondag 6 maart 2005 00:15 schreef Airelle het volgende:
Ik ga er nog eentje over je openen!
Als ik inspiratie genoeg heb voor een leuke titel.
klinkt wel heel mooiquote:Het 'babette-adoratie topic' is niet zo origineel namelijk.
Net ONM he, de gastrollen zijn het leukst....quote:Op zondag 6 maart 2005 00:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh da's wel heel lief, aangezien ik hier meer een gelegenheidsfiguur ben dan een stamgast...
net zoveel als ik, we lullen 'n beetje langs elkaar heen: jij begon ineens over moeder Teresa...quote:
een huisje dat eindelijk bijna verbouwd is, een auto en last but not least: een konijn...quote:shit shit shit shit..... valt er veel te erven?
ik verzin wel wat moois.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh da's wel heel lief, aangezien ik hier meer een gelegenheidsfiguur ben dan een stamgast...
[..]
klinkt wel heel mooimaar begrijp dat iedereen al zo'n topic heeft gehad?!
tja dan komt 't niet écht uit 't hard he...
aaaaaaaahh ik krijg er gewoon tranen van in m'n ogen.... wat lief!!!quote:Op zondag 6 maart 2005 00:18 schreef BVO het volgende:
Net ONM he, de gastrollen zijn het leukst....
Welke baggeraarsquote:Op zondag 6 maart 2005 00:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
aaaaaaaahh ik krijg er gewoon tranen van in m'n ogen.... wat lief!!!![]()
en over onm: wanneer komen jullie eens helpen om massaal alle baggeraars weg te jagen?!?
Dat is iets heel anders toch?quote:Op zondag 6 maart 2005 00:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
net zoveel als ik, we lullen 'n beetje langs elkaar heen: jij begon ineens over moeder Teresa...
en eh, je bent dus kennelijk vergeten dat ik je ooit tot 't zonnestraaltje van 't onm-topic heb bestempeld
[..]
een huisje dat eindelijk bijna verbouwd is, een auto en last but not least: een konijn...
Ben een tijdje gelden gestopt met de ONM en GTST topics.. de bagger was nog groter dan in het vergietje van Patty Brard.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
aaaaaaaahh ik krijg er gewoon tranen van in m'n ogen.... wat lief!!!![]()
en over onm: wanneer komen jullie eens helpen om massaal alle baggeraars weg te jagen?!?
Trouwens.. een konijn heb ik alquote:Op zondag 6 maart 2005 00:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
net zoveel als ik, we lullen 'n beetje langs elkaar heen: jij begon ineens over moeder Teresa...
en eh, je bent dus kennelijk vergeten dat ik je ooit tot 't zonnestraaltje van 't onm-topic heb bestempeld
[..]
een huisje dat eindelijk bijna verbouwd is, een auto en last but not least: een konijn...
Nee die van mij is wit.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:27 schreef babette21 het volgende:
zo'n stoere als deze?!?
[afbeelding]
wat bvo net met weemoed over de ouwe SC's zei, geldt ook voor ONM...
met name van de zomer; nachtelijke sessies - uiteraard toen wel met rosé - zonder puberaal gedoe
maar tegenwoordig is 't gewoon écht niet leuk meer...
oke onm is óók niet leuk meer, maar dit slaat alles, in triestheidsniveau dan....
vrouwtje.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:31 schreef babette21 het volgende:
heb je 'n mannetje of 'n vrouwtje?!
HEE doe even normaal! Dat is wel mijn schoonzus ja!quote:Op zondag 6 maart 2005 00:32 schreef BVO het volgende:
Wie vroeg er nou pas om haar foto?.
[afbeelding]
K heb de bwegendequote:Op zondag 6 maart 2005 00:32 schreef BVO het volgende:
Wie vroeg er nou pas om haar foto?.
[afbeelding]
dat moet inderdaad geen probleem zijn.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:33 schreef babette21 het volgende:
nou dan wil dat idd wel... want de mijne is 'n echte kerel haha!!
quote:Op zondag 6 maart 2005 00:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
HEE doe even normaal! Dat is wel mijn schoonzus ja!![]()
met lang haar en 'n snor en enorme voeten....quote:Op zondag 6 maart 2005 00:34 schreef Airelle het volgende:
dat moet inderdaad geen probleem zijn.
krijgen ze vast een mooi antresiet-kleurtje..... donkergrijs+wit....
Die van mij is een pooltje trouwens... nouja sort of.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
met lang haar en 'n snor en enorme voeten....
maar 't is wel 'n end huppen voor mijn Sambo.... helemaal naar de Achterhoek, toch?!
Lekker vroeg naja doeiquote:
Respect.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niks tut tut tut.
Het gaat hier om respect.
PIquote:Op zondag 6 maart 2005 00:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Respect.. Je tieten laten zien op webcam en dan de foto's op FOK! Dan zal er niemand wakker van liggen dat 10 SC'ers het ook nog ff zien.
Zou ik de bewegende postenquote:Op zondag 6 maart 2005 00:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Respect.. Je tieten laten zien op webcam en dan de foto's op FOK! Dan zal er niemand wakker van liggen dat 10 SC'ers het ook nog ff zien.
vanuit 't Beschaafde Westen...... [hoewel, soms meer 't Wilde Westen]quote:Op zondag 6 maart 2005 00:38 schreef Airelle het volgende:
Die van mij is een pooltje trouwens... nouja sort of.
Ja helemaal naar het wijze, verre oosten.
Stimpy is onvindbaar in de sneeuw.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
vanuit 't Beschaafde Westen...... [hoewel, soms meer 't Wilde Westen]
eigenlijk heet ie Sam, naar mijn held uit LOTR, maar hij heeft tig bijnamen....
maar goed, als Hobbit Sam naar Mount Doom kan gaan, dan moet Konijn Sam ook naar 't Oosten kunnen
maar ja, de sneeuw he..... hou 'm toch maar binnen... anders had ik z'n konijnenrugzakje al gepakt;)
deal.... dan zetten we ze op de trein en ontmoeten ze elkaar in Utrecht... 'n echte internet-datequote:Op zondag 6 maart 2005 00:46 schreef Airelle het volgende:
Stimpy is onvindbaar in de sneeuw.
Dan wordt het maar een date in de lente.
Het valt gewoon op!quote:Op zondag 6 maart 2005 00:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow
Ik was even een ander topic aan het lezen
En ik heb geen konijn om over te vertellenquote:Op zondag 6 maart 2005 00:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow
Ik was even een ander topic aan het lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |