Ook halloquote:Op zondag 6 maart 2005 01:56 schreef Zhenar het volgende:
Tjeeeeeeezus! Ik postte vanmiddag een tvp op pagina 1 van het vorige topic en nu zitten we alweer op 4 van het daaropvolgende topic!
Hebben jullie allemaal massaal kleurstoffen direct in jullie bloedbaan geïnjecteerd ofzo?! Stelletje hyperactieve berichtenplaatsers!![]()
hahaquote:Op zondag 6 maart 2005 01:56 schreef Zhenar het volgende:
Tjeeeeeeezus! Ik postte vanmiddag een tvp op pagina 1 van het vorige topic en nu zitten we alweer op 4 van het daaropvolgende topic!
Hebben jullie allemaal massaal kleurstoffen direct in jullie bloedbaan geïnjecteerd ofzo?! Stelletje hyperactieve berichtenplaatsers!![]()
Zelfs w_i_v was toen nog te verdragenquote:Op zondag 6 maart 2005 00:27 schreef babette21 het volgende:
wat bvo net met weemoed over de ouwe SC's zei, geldt ook voor ONM...
met name van de zomer; nachtelijke sessies - uiteraard toen wel met rosé - zonder puberaal gedoe
maar tegenwoordig is 't gewoon écht niet leuk meer...
oke onm is óók niet leuk meer, maar dit slaat alles, in triestheidsniveau dan....
Ja iddquote:Op zondag 6 maart 2005 02:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zelfs w_i_v was toen nog te verdragenIk stel voor dat Yorin gewoon de serie stop zet en vanaf aflevering 1 weer gaat uitzenden
Dat is idd best irritantquote:(waarom draaien ze wel video?s tijdens de korte etappe's, en waar je dus het begin of eind altijd mist??).
Hoiquote:Op zondag 6 maart 2005 09:23 schreef Orginial het volgende:
Goedemorgen allemaal. Nog steeds online vanuit Rotterdam.![]()
Ja ik ben eigenlijk ook vroeg wakker voor mijn doen.quote:
Waarom omdat er sneeuw op het dak ligt?Wat maakt dat nou uit?Bij ons ligt er ook sneeuw aan de rand van de weg.quote:Op zondag 6 maart 2005 09:58 schreef Serious_satisfaction het volgende:
waarom wordt die wedstrijd in godsnaam afgelast omdat er sneeuw op het dak ligt
Waarom heb je geen leuk weekend gehad?quote:Op zondag 6 maart 2005 10:30 schreef Dizer het volgende:
Goedemorgen. Alleen geldt dat niet voor mij. Heb even geen leuke weekend gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |